- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Egér probléma
- Billentyűzet gondom van
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kompakt vízhűtés
- Egyelőre túlmelegszenek a Huawei új AI gyorsítói
- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
-
PROHARDVER!
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
válasz
PCProfessor #1751 üzenetére
És mivel nincs SBMM, ezért ha az egyik oldalon van egy háromfős szakaszod, akkor a rendszer a másik oldalra is berak egy háromfős szakaszt figyelmen kívül hagyva, hogy az egyik 65% winrate superunicumokból áll, a másik meg 45%-os tomato játékosokból, hiába ugyanaz a tier. 10 éves tapasztalattal mondom, hogy MM balanszot hírből sem ismer az a játék.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
PCProfessor #1748 üzenetére
WoT-ban nincs SBMM és két tier különbség van még mindig szerintem PC-n, de ettől függetlenül lehet óriási skill különbség játékosok közt, szóval az meg pont azért szar, mert semmilyen algoritmust nem használ a játék és háromfős szakaszokkal könnyű megbillenteni egy-egy kör matchmakingjét.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
PCProfessor #1739 üzenetére
Mindig zavarban vagyok amikor ez a kérdés felmerül, mert annak idején amikor bejött a crossplay a CoD játékok esetén is (egyértelműen a PC-s player base megmentésére), akkor arról szólt a fáma, hogy ha a crossplay be van kapcsolva, akkor a matchmaking input alapon válogat, ergo csak olyan játékosok kerülhetnek egymással a lobby-ba bármelyik platformról, akik ugyan azt a perifériát használják. (Volt kivétel, ha a party eleve vegyes volt, de most ne ezt tekintsük alapul.) Ennek ellenére azt tapasztalom hogy (már) nem így van, és a piktogramok alapján vegyesen van mindenki.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
PCProfessor #1734 üzenetére
Tulajdonképpen kelleni sem feltétlen kell, én legalábbis többnyire nem igénylem, igaz, a béta alatt nem kapcsoltam ki ezúttal. Viszont kezdőknek hasznos lehet, és ahogy hangoztattam már korábban, profibbaknak akár átok is, pláne, hogy egy ideje már a különböző mértékű célzás (vagy ha úgy tetszik, optikák) kontrolleres érzékenységét egyenként személyre lehet szabni, ezáltal pedig jelentősen növelni a pontosságot, amit akár magasító thumbstick grippel is tovább lehet növelni, így szvsz szükségtelen az aim assist.
-
pRoject22
őstag
válasz
PCProfessor #1734 üzenetére
Az a helyzet ,hogy a crossplay nélkül a PC-s tábor alatt kihalna a CoD elég hamar, elég ha megnézzük a 2017-es CoD-ot amire 3 hónappal a megjelenés után már nem talált csak TDM meccset, majd azt sem.
Az is az igazsághoz tartozik ,hogy a CoD akkor mélyrepülésben volt ami a 2019-es résszel szakadt meg, de a lényeg az, hogy a fejlesztők látják a pontos számokat és valszeg meccskeresési idő szempontból nem bontják meg a crossplayt kontroller / egérbill-re, pedig valóban így lenne logikus.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
PCProfessor #1734 üzenetére
Mármint kontrollert használsz assist nélkül, de ne dobjon össze aim assistot használókkal?
-
KaitouP
nagyúr
válasz
PCProfessor #1702 üzenetére
Kapitány úgy kapja a savat, hogy nincs igaza, ahogy neked sincs, ha azt a felvetést erőlteted tovább, hogy az aim assist aimbot szinten támogatja a játékost. Nem, köze sincs hozzá. Abban még lehet valami igazságod talán, hogy játékja válogatja, hogy mennyire erős az aim assist, csakhogy az MWII bétájában (meg úgy egyáltalán a szériában) tapasztaltak alapján ez nem az a játék, a linkelt videó, ahol az "aim assist" rángat ellenfélről ellenfélre, meg fake. 2007 óta játszok a szériával, először PC-n rengeteget, majd a Ghosts megjelenése óta konzolon, szóval ha ez a te hivatkozási alapod is, akkor hidd el, hogy én is tudom, hogy miről beszélek.
-
pRoject22
őstag
válasz
PCProfessor #1722 üzenetére
De a grafika is jobb, így evidens kevesebb az fps
-
markknight
veterán
válasz
PCProfessor #1721 üzenetére
Azért nem teljesítenek úgy, mert megszokták az assistot. Utazzunk vissza a Halo vagy a Jedi Outcast idejebe. Aim assist a világon nem volt, de mentek a szórások multiba ott is
-
markknight
veterán
válasz
PCProfessor #1702 üzenetére
Persze, de más egy GTA 5-ben és más egy Modern Warfare-ben. Az a tapasztalatom, hogy aki PC-n jól játszik, az tojik az aim asssistra, aki pedig vért izzadva szedi összes azt a 2-3 killt a meccs alatt és zár ilyen 18 halállal, na ők azok akik a leghangosabban kiabálják az aim assistot. Ha pedig így gondoljuk, akkor kell egy kis erő és váltani kell. Én is megtettem 3 hónapja controllerről, bárki meg tudja csinálni visszafelé is.
Az meg, hogy low sensi, az ízlés meg stílus kérdése. Hardcore-ban kell flickkelni, de regularban annyira nem, warzone-ba meg semennyire. Illetve csinálhatod ott is, de úgy is az lesz az erősebb aki a recoillal jobban bánik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Egér probléma
- Motoros topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Nintendo Switch 2
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged