Hirdetés
- 4K-s okosmonitor huppant le az MSI tervezőasztaláról
- Almás felhangokat pendít meg a Cougar legújabb, E-ATX-es háza
- A kelleténél jobban lebutítja egyes GeForce RTX 5090-es VGA-it a Zotac
- Komoly technikai frissítést kap a Grand Theft Auto V
- És akkor bevillant a nagy ötlet: miért ne lehetne hűteni egy tápcsatlakozót?
- OLED monitor topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nyomtató topik
- Komoly technikai frissítést kap a Grand Theft Auto V
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple MacBook
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovisoft
őstag
válasz
#90088192 #6104 üzenetére
Persze, teheted a font paramétereket egy struktúrába, és akkor elég átadni erre a struktúrára mutató pointert a font választáshoz (vagy csúnyább esetben mehet az egész egy globális változóba). Pl:
#include "font1.h"
#include "font2.h"
struct font_type
{
long int *font;
int font_width;
int font_height;
int font_offset;
};
struct font_type myfont[2];
myfont[0].font = Font1;
myfont[0].font_width = Font1_width;
myfont[0].font_height = Font1_height;
myfont[0].font_offset = Font1_offset;
myfont[1].font = Font2;
myfont[1].font_width = Font2_width;
myfont[1].font_height = Font2_height;
myfont[1].font_offset = Font2_offset;
int write_char(int page_select, int y_offset, int character_code,struct font_type *use_font)
{
...
send_data_screen(use_font->font);
...
}
write_char(line,y_offset+j*myfont[0]->font_width,test[j],&myfont[0]);
write_char(line,y_offset+j*myfont[1]->font_width,test[j],&myfont[1]);De lehet, hogy jobb lenne az y_offset paramétert szétszedni egy y és egy j paraméterre, és a font_width-tel való szorzást beletenni a függvénybe, hogy ne kelljen azt is font-tól függően átadni:
int write_char(int page_select, int y, int j, int character_code,struct font_type *use_font)
{
int y_offset = y+j*use_font->font_width;
...
send_data_screen(use_font->font);
...
}
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!