- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házimozi belépő szinten
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- SSD kibeszélő
- Androidos fejegységek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Jövőre érkezik a Metroid Prime 4
gp Úgy tűnik, hogy nyolc évvel az eredeti bejelentés után megkapjuk a folytatást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
válasz
aviator #5584 üzenetére
"Azért lett pointer a tömb típusa mert később a koordináták címeire lesz szükség."
Ez a hiba. Ha szükség van a koordináták címeire, akkor veszed a címüket a & operátorral
Azzal, hogy az a tömb koordinata* típusú, azt mondtad, hogy ez egy pointert tartalmaz egy koordinata structra - és ez ezt is jelenti. Amikor létrehozod a haromszoget, akkor az létrejön, lesz benne három pointer, amik nem mutatnak sehova (pontosabba valami tök véletlenszerű helyre mutatnak), persze, hogy úgy elszáll a program.
Kénytelen leszel feltölteni ezeket a pointereket kézzel, pl. úgy, hogy foglalsz három koordinata structot, aztán azoknak a pointereit berakod (és amikor nem kellenek, akkor majd nyomsz rájuk egy free-t is). Ez remek dolog, ha valamiért te szeretnéd foglalni ezeket vagy más helyen lefoglalt structok pointerét akarnád felhasználni, viszont úgy tűnik, hogy egyáltalán nem ezt akarod, hanem azt, hogy a fordító hozzon létre neked három koordinata structot, meg aztán majd szabadítsa is fel a megfelelő időben.Szóval ez kell neked:
typedef struct haromszog
{
koordinata csucsok[3];
}haromszog;
haromszog triangle;
scanf("%d %d %d", &(triangle->csucsok[0].x),&(triangle->csucsok[0].y),&(triangle->csucsok[0].z));DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Mesterséges intelligencia topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- Videokártya turi (AGP-PCI-E)
- MSI GeForce GTX 1070 8GB GDDR5 256bit (GTX 1070 GAMING X 8G)
- Videókártya felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés.
- Processzor felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés
- Processzor felvásárlás, csomagküldéssel is. Készpénzes vagy utalásos kifizetés