- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kompakt vízhűtés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Dobta az OLED kijelzőt a Honor MagicPad 3
- Leégett az első Radeon a hírhedt 12V-2x6 tápkonnektorral
- Indulhat a hardverparti!
- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Külső 3,5'' mobil rack-ek topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
Új hozzászólás Aktív témák
-
mgoogyi
senior tag
válasz
Tomi_78 #4256 üzenetére
A pointernek és a LoadFromFile-nak nincs köze egymáshoz.
A pointer csak egy logikai memóriacím.A programod változói mind a memóriában vannak valahol.
Az, hogy valami hol van, azt elrakhatod egy pointerbe, mint pl. egy int * p;
Ebbe a p-be berakhatsz egy memóriacímet és utána azt tudod, hogy azon a memóriacímen - ami a p-ben van - van egy int értéked, azaz 4 byte-od egymás után.Az egyszerűség kedvéért 0-tól 1000-ig legyenek a lehetséges memóriacímek.
Amikor leírok egy olyat, hogy new int, akkor a programod a memóriából kér magának 4 byte-ot egymás után, ahol majd az integer-ed tartalma lesz és ebből a 4 byteből az elsőnek a címét visszaadja. (A másik 3 byte közvetlen utána van.)
Ezért tudod megtenni azt, hogy aint * p = new int;
esetén a baloldalt ott van a p, ami értéket kap. Mégpedig ennek az 1. byte-nak a memóriában lévő sorszámát.Itt egy példakód megdebuggolva:
A programom a (hexadecimális) 12461a8-as byte-tól kezdve kapott összesen 4 byte-ot.
És erre a 4 byte-ra a 3-nak megfelelő adat lett beírva.Ez így világos?
Olvasd el sokszor, ha nem érted, elég fontos, hogy ez meglegyen. -
válasz
Tomi_78 #4256 üzenetére
Amit meg kell érteni jelen esetben az, hogy egyetlen darab AlakokKepe objektumod van és beállítottad azt, hogy mind a négy helyen erre az egyetlen egyre mutató link legyen.
A kód, amit írtál, pontosan azt csinálja, mintha ebben a sorrendbe írtad volna:
.
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_all.bmp");
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep1.bmp");
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep2.bmp");
kepei[0] = AlakokKepe;
kepei[2] = AlakokKepe;
kepei[1] = AlakokKepe;
kepei[3] = AlakokKepe;és ebből következően az, aminek igazából hatása van, csak annyi, hogy
.
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep2.bmp");
kepei[0] = AlakokKepe;
kepei[2] = AlakokKepe;
kepei[1] = AlakokKepe;
kepei[3] = AlakokKepe;
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Apple iMac 27" 5K 2017 1TB
- Gyári garanciális HP Pavilion 14 x360 i5 1235u/16GB/512SSD/360 TOUCH Screen
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 16 M4 Max 36GB RAM 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Max 36GB RAM 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 16 2024 M4 Max 64GB 2TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 12 / 64GB / Gyári független / 12 Hó Garanciával / 100% akku
- Asus Zenbook 15 OLED UM3504 - 15.6" 2.8K 120Hz - Ryzen 5 7535U - 16GB - 512GB - 2+ év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest