- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- SSD kibeszélő
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Samsung LCD és LED TV-k
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Melyik tápegységet vegyem?
Új hozzászólás Aktív témák
-
mgoogyi
senior tag
válasz
Tomi_78 #4256 üzenetére
A pointernek és a LoadFromFile-nak nincs köze egymáshoz.
A pointer csak egy logikai memóriacím.A programod változói mind a memóriában vannak valahol.
Az, hogy valami hol van, azt elrakhatod egy pointerbe, mint pl. egy int * p;
Ebbe a p-be berakhatsz egy memóriacímet és utána azt tudod, hogy azon a memóriacímen - ami a p-ben van - van egy int értéked, azaz 4 byte-od egymás után.Az egyszerűség kedvéért 0-tól 1000-ig legyenek a lehetséges memóriacímek.
Amikor leírok egy olyat, hogy new int, akkor a programod a memóriából kér magának 4 byte-ot egymás után, ahol majd az integer-ed tartalma lesz és ebből a 4 byteből az elsőnek a címét visszaadja. (A másik 3 byte közvetlen utána van.)
Ezért tudod megtenni azt, hogy aint * p = new int;
esetén a baloldalt ott van a p, ami értéket kap. Mégpedig ennek az 1. byte-nak a memóriában lévő sorszámát.Itt egy példakód megdebuggolva:
A programom a (hexadecimális) 12461a8-as byte-tól kezdve kapott összesen 4 byte-ot.
És erre a 4 byte-ra a 3-nak megfelelő adat lett beírva.Ez így világos?
Olvasd el sokszor, ha nem érted, elég fontos, hogy ez meglegyen. -
dabadab
titán
válasz
Tomi_78 #4256 üzenetére
Amit meg kell érteni jelen esetben az, hogy egyetlen darab AlakokKepe objektumod van és beállítottad azt, hogy mind a négy helyen erre az egyetlen egyre mutató link legyen.
A kód, amit írtál, pontosan azt csinálja, mintha ebben a sorrendbe írtad volna:
.
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_all.bmp");
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep1.bmp");
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep2.bmp");
kepei[0] = AlakokKepe;
kepei[2] = AlakokKepe;
kepei[1] = AlakokKepe;
kepei[3] = AlakokKepe;és ebből következően az, aminek igazából hatása van, csak annyi, hogy
.
AlakokKepe->LoadFromFile("alak\\alak_lep2.bmp");
kepei[0] = AlakokKepe;
kepei[2] = AlakokKepe;
kepei[1] = AlakokKepe;
kepei[3] = AlakokKepe;
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Seasonic 520W
- DUPLA XEON GOLD 6134!!! HP Z8 G4 LEGNAGYOBB WORKSTATION 64GB 2x8 mag 2x16 szál gamer, szerver, munka
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- BESZÁMÍTÁS! Apple iMac Pro (2017) 5K - Xeon W-2140B 64GB DDR4 RAM 1TB SSD Radeon PRO Vega 56 8GB
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest