Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HussarF

    addikt

    válasz proof88 #2615 üzenetére

    Sajnos most hétvégén nem érem el a végleges verziót, de a függvény paraméterek nem változtak. Azok így néznek ki:

    void InTheInfiniteTube(double *v1, double *v2, double *v3, int *sz2, double *xbe, double *ybe, double *zbe)

    void AroundTheCylinder(double *v1, double *v2, double *v3, double xy_det_tav, double hatarszog, int *sz2, double *xbe, double *ybe, double *zbe)

    void FreePath(double *v1, double *v2, double *v3, vector<vector<double>> hkm, vector<double> hkm_E, double *xbe, double *ybe, double *zbe, double *E1)

    void ComptonScatter(double *v1, double *v2, double *v3, double *E1, int *sz_E, vector<double> E_tarolo)

    void PhotoEffect(double *E1, int *sz_E, vector<double> E_tarolo)

    void PairProduction(double *xbe, double *ybe, double *zbe, double *v1, double *v2, double *v3, double *E1, int *sz_E, vector<double> E_tarolo, vector<double> hkm_E, vector<vector<double>> hkm)

    Végülis túlnyomórészt pointereket adok át nekik. Meg a vector-okat, de azok is pointerként működnek, mint a tömbök, nem? vagy legalábbis nem hiszem, hogy az okozná a problémát :F

Új hozzászólás Aktív témák