-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz
MPowerPH #22018 üzenetére
Nyomatékra pakolhatnál még, mert csak 10%-kal több mint a 30d-mben, a lóerőd viszont 27%-kal több.
231 le --> 269 le = +16,45% ; 286 le --> 341 le = +19,23%
Ez teljesen korrekt érték, mégiscsak 2 turbo van a tiedben, és mindkettőnknek alap tuning van, nem az extrém, viszont:
500 nm --> 609 nm = +21,8% ; 580 nm --> 670 nm = +15,51%
Nem tudom a hajtás mennyit bír még, de a helyedben ha már annyira akarsz módosítgatni, akkor nyomatékon pofoztatnék még, a lóerőkkel ritkán érvényesülhetsz. Szerintem felesleges a nagyobb végsebesség, a nagyobb nyomatékot ezerszer gyakrabban használnád ki, kérdés persze, hogy +37 nm ér-e bármi nemű további költekezést, mert szerintem totál felesleges, hagyd így a kocsit ahogy van, így is lenyomsz vele 99%-ban mindenkit ha kell. Kellemes autókázástui.: korábbi kérdésedre válaszolva, gyári M-paketom van, és egy utólagos pici hátsó szárnyacska, ami megszünteti az enyhe jobbra-balra szitálást 230 felett
, cserébe 263 helyett 261 a vége
Persze csak mutató alapján, tehát valóságban kitudja, 255? Gyárilag 243 vagy 245 volt megadva. Ilyenkor 4400-on pörög, kéne egy hetedik fokozat
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! ASUS PRIME Z390-P i5 8600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 DEEPCOOL Matrexx55 630W
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- SEAGATE ST6000NM0034 6TB 7.2k SAS HDD, nettó 15747Ft + ÁFA, 1 év garancia
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest