Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • somé

    őstag

    válasz katt777 #27026 üzenetére

    A dőlt betűs rész a lényeg,arra reagáltam,az eleje csak a szövegkörnyezet miatt...

    A dolog összetett.
    Tehát szerinted ha egy játéknak változó a grafikus megjelenése,értjük ez alatt a gyors fps váltásokat minden bizonnyal,amit szerinted nem bír egy húzott kártya,akkor -ha rosszul van megírva a játék- (egyáltalán mi az hogy rosszul,ezt mégis ki dönti el,egy abszolút laikus,vagy fejlesztő vagy?) könnyebben kifagy a tuningolt vga-k alatt.
    Szerintem egyáltalán nincs így,ez inkább hardverre lenne visszavezethető,nameg annak a meghajó szoftverére.Hamár amúgy is "Catalyst-mániás" vagy:) Egyáltalán milyen vga-ról beszélünk?Nv-Ati,mennyire túlhúzott?

    De lehet hogy mellékvágányon vagyok,ezesetben kérnélek kifejteni mit jelent az egyenletes grafikai teljesítmény játék esetében..ez 1000 meg 1 dolgon múlik. A másik oldala ismét a maga a vga,inkább arra áll az "egyenletes grafikai teljesítmény"-t adó jelző.

    Kb olyan amit írsz,mint egykoron a kalóz,(agyonmásolt,narrátoros) VHS filmeknél,minél nagyobb robbanás volt,annál rosszabb volt a kép,bármilyen videóba is néztük :DDD

    A fenti kijelentésed abban a formában nem állja meg a helyét.

Új hozzászólás Aktív témák