- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- 3D nyomtatás
- Projektor topic
- RAM topik
- Ne várj sokat a vásárlással: drágulás a láthatáron
- iPad topik
- Milyen széket vegyek?
- Nitrogénfelhőben született az új rekord
- Miért nem tűnik el soha a kalózkodás?
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Why Higher Refresh Rates Matter - 30Hz vs 60Hz vs 120Hz vs 240Hz vs 540Hz
Ezt nézze meg mindenki, aki nem érti, hogy miért kell
Az LCD és OLED kijelzők sample and hold technológiára alapulnak, azaz a CRT-hez vagy Plazmához képest jóval nagyobb frissítési frekvenciára van szükségük, hogy ugyanazt a képélességet hozzák elmosódás nélkül és ezáltal mi emberek pontosabban tudjuk követni a képernyőn lévő dolgokat a szemünkkel és ezáltal jobban tudjunk célozni. A képernyőn nagyon gyorsan mozgó objektumok esetén így néz ki a dolog:
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Semmi köze a reakcióidődhöz vagy az input laghoz. Ha megvan a frame rate, az egész sokkal jobban folyik, sokkal jobban "térben van", plusz a mozgási elmosódás is jóval kevesebb, így a gyorsan mozgó dolgokat élesebben látod.
Persze az input lag is kevesebb, de az elhanyagolható.
"azt már meg sem merem pendíteni, hogy hány játéknál és milyen konfiggal lehet ezt az fps számot fixen elérni..."
Megkérdezheted. Itt egy R7 2700 @ 3,5 GHz + 16 GB DDR4-3200 + GTX 950-nel jellemzően 700-3000 között van a frame rate OpenGL alól, WAD-tól függően.
DSDA-Doom @ 640 x 480, bár a felbontás nem igazán számít.
Ha Quakeworldözgetnék még, ott fix 1000-rel játszanék.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Videó stream letöltése
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- 3D nyomtatás
- Projektor topic
- Google Pixel topik
- RAM topik
- iPhone topik
- További aktív témák...
- LG UltraGear 27G850A-B IPS Monitor! 3840x2160 / 240-480Hz / 1ms / G-Sync / FreeSync! BeszámítOK
- LG 34GP63AP-B 34 ívelt 2K WQHD 160Hz 1ms Gaming Monitor Lenyűgöző játékélmény
- Microsoft Surface Hub (v1) 1597 - 55" All in One PC - Érintőképernyős monitor
- LG UltraWide 40WP95XP ívelt 5K2K Nano IPS monitor! 72Hz / 5ms / FreeSync
- 32" Odyssey G6 G65B QHD 240 Hz smart gaming monitor
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B85M-G B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ASUS TUF A15 FA507 - 15.6"FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 1TB - Win - RTX 4050 - 2,5 év garancia
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

Az LCD és OLED kijelzők sample and hold technológiára alapulnak, azaz a CRT-hez vagy Plazmához képest jóval nagyobb frissítési frekvenciára van szükségük, hogy ugyanazt a képélességet hozzák elmosódás nélkül és ezáltal mi emberek pontosabban tudjuk követni a képernyőn lévő dolgokat a szemünkkel és ezáltal jobban tudjunk célozni. A képernyőn nagyon gyorsan mozgó objektumok esetén így néz ki a dolog:


