Új hozzászólás Aktív témák

  • Norbii87

    csendes tag

    Na megejtettem a garanciás szervizelést (csíkozódott, vibrált a képernyő). Január 12.-én bejelentettem, RMA szám kiosztás, futár megrendelése. Másnap jött a futár, 15-én pedig e-mail, hogy nekikezdtek, (a Telemax GSM Szervíz Kft.-hez került). 25.-én e-mail, hogy befejezték és sms is, hogy holnap jön a futár. 26.-án nálam is volt.
    Na de nem úsztam meg ennyivel.

    Valami félresikerülhetett, mert nem csatlakozott a Wi-Fi-re, hol látta a hálózatokat, hol nem, de a kitűnőre sem kapcsolódott. (gyári beáll.vissza és újrarakást megcsináltam, de semmi). 27.-én ismét bejelentettem, másnap futár elvitte, 29-én megkezdték a javítást. Február 02.-án e-mail és sms, 03.-án pedig visszakaptam. :)
    Most úgy néz ki működik minden és eddig még a képernyő is tünetmentes, remélem így marad.

    + sajnos a 2. menet után az egyik saroknál nem lett tökéletes a hátlapi burkolat visszaillesztése, ha nyomogatom kicsit recseg is és pici hézag is maradt. Próbáltam de nem tudom úgy összenyomni, hogy úgy is maradjon. Persze tokban ebből semmit sem érezni. Valamint a micro usb bemenet feletti kis műanyag (még a hátlap része) megrepedt. Nem nagy dolgok, de engem kicsit zavarnak, mert előtte nem voltak ezek.

Új hozzászólás Aktív témák