- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megkapta a legújbb GRE Radeont kapott Kína
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Azért egy használható setup nem árt, hogy legalább az ideális íven tudj menni és nem csigatempóban
Valamit sikerült faragni még este, most 2:01-nél vagyok (dagadtnak néztem viedóját, ő 58.6-ot ment kvalin és 2.00-ás köröket versenyben, szóval there is room for improvement
).
Nagyjából meg van, hogy hol kellene menni, csak nem mindig sikerül
-
-
tusi_
addikt
Asszony is mindig ilyen szar dumaval jon, ha nem akarja, hogy Jabba megmassza mint a mount Everestet
Jobbulast, majd holnap. Nekem is lepnem kellett, mert anyjuk ment lefekeudni es en meg orditok sajnos, meeer suket vagyok, mint az agyu
Suzukaban megyunk szvsz holnap is, ezen a szerveren nem volt szinte senki, csak egy übermensch a vegen, de lehet frankon coachingolni
-
Géjza
őstag
Akkor tuti emiatt ment össze-vissza és nem úgy, mint régen.
Ezt a részét érzem kicsit kibaxásnak a fizika változtatásával, hogy lehet sok időt beleölsz, hogy egy jó setup-ot összehozz, majd jön pár fizikát érintő frissítés, aztán baxhatod, újat kell fabrikálnod.
Nekem nem kellett sokat gondolkodnom, hogy melyik setup-ot töltsem be a cupra
Safe vagy aggressive.
Amire emlékeztem még a 911 GT3-as setupjaimból, azokat belőttem rá (ez majdnem kimerült a BB-ben).
Setup kérdés az okosaknak: melyik a jobb: nagy brake duct-okkal menni és megemelni a gumik alapnyomását vagy kisebb brake duct-okkal menni és levenni a gumik kezdőnyomását? Eddig az utóbbival próbálkoztam, de most elkedztem játszani az elöbbivel és mintha jobb lenne így (főleg rajtoknál, 1. körben, jobb a tapadás a magasabb guminyomás miatt). Kis duct-tal, alacsony kezdő guminyomással az első 1-2 kör qrva szenvedős volt nekem, alig volt tapadásom. IMO kb változatlan.
-
Géjza
őstag
Nekem teljesen jó (illetve részemről tökmindegy a pálya).
Ferrarisok: van itt egy yt-s arc, aki Egyszemü kócsunkat próbálja utánozni (track guide). Ha valaki szintén ferkával megy, az még setup-ot is kap hozzá: [link]
Zolder mondjuk nincs benne, de a főbb pályák megvannak és ezek sokat segíthetnek azoknak, akik csak most kezdik nyomni ACC-t, tanulni a pályákat, limiteket.
-
Géjza
őstag
Jó kör
Amúgy mikor a porsche cup-pal mentünk MP-n, safe presetet betoltam (aggressive-et nem mertem), kicsit baxtattam a guminyomást, BB-t és egész stabil volt az autó, nem csúszkált össze-vissza, mint nektek. Elmentett setup-pal mentél vagy valamelyik presettel?
Nem tudom mennyit változott a Cup fizikája.
-
Géjza
őstag
Más nem is lehet a cél, mint a dobogó és annak is a legfelső foka!
Olyan csékával, mint akinek az van az aláírásában ami, azzal nem is lehet más a cél!
Ha ezt hozzuk, akkor kussolok és nem mondogatom, hogy lehetnénk gyorsabbak is meg végezhetnénk előrébb is
Nekem nehéz ügy nyáron 6-12 órát lekötni úgy, hogy hétvégén sokszor nem is vagyok gépközelben. Mikor vannak ezek a derbik? Gondolom hétfő reggelente.
Ősszel-télen ez könnyebb lesz részemről. Adhoc versenyek inkább jöhetnek szóba, de bajnokság, fix időpontokkal még nehezebb nekem.
-
Rico33
aktív tag
Összeáll a dreamteam: a Fakezű, a Béna, a Néma és a Tehetségtelen
Egy élmény lesz, igaz szar, de élmény -
tusi_
addikt
Mar multkor is eszre vettem, hogy megint szar a mancsom, de csak sejtettem, hogy a vezetestol, de most mer tudom is. Osszvsissz 300km utan, megint faj
Ez a coaching csak vicc volt, nagypfaju akartam lenni, de mar latom, hogy mar nem megy nekem sem ugy mint regen. Az okay, hogy bandazsban vezetek, csuklo merevtivel, ami miatt nem tudok ramarkolni rendesen (A kormanyra persze
), de siman a sebessegem sincs meg.
Ezt 30/37 ben futottam, hetfon 2.08 volt talan hidegebb idoben. Vmiert nagyon nem megy mar. Fizika valtozott, vagy csak orexem... ?
Aki szeretne a kis csaptunkhoz cstlakozni, kuldje el nekem priviben a discord nev szam kombojat
nev#szam
formatumban.
RCI-n indul bajnoksag, indulhatnank rajta. Endurance kupa, 6/12 oras versenyekkel, 4 en nevezhetnek egy csapatba.
Nekem lenne kedvem menni, ha nektek is. Poennak jo, semmi elvaras nincs.
Aki egyszer is kijelenti - Géjza - hogy lehetnenk gyorsabbak is, vagy vegezhetnek elorebb is, az repul a csapatbol -
Géjza
őstag
Ifát vezetsz vagy Kamazt, hogy így taccsra teszi a könyöked? Jobbulást!
Amúgy kócsinghoz nem kell ottó
Jössz, "beülsz" hozzánk, nézel, figyelsz és okoskodhatsz, hogy túl korán/későn fékezel itt és ott, ne így vedd az ívet, hanem úgy, szóval csak ahogy szoktad.
Ennél jobb esti program nem is létezhet.
-
tusi_
addikt
Na puncik !!
Az igazi auto vezetestol frankon kiujult a tenisz könyököm, sajnos a kezi valtos kocsi nem a gyogyulas utja
Menjetek gyakoroljatok, aztan vmikor en is jovok. Most megint lekotozes kovetkezik es kimeles amennyire csak lehet.
-
biker
nagyúr
minél előrébb van a fék, annál agresszívebben lehet visszaváltani, vagy több motorféket engedni hátra, és akkor ellensúlyozza. Ha sok hátul és még ráterhel a motor is, már lehet sok. De ez is igen, a motor/súlypont kérdése is.
Audinak úgy értem, hogy nincs fékje, hogy Raceroom hungary ligában összetett 6-ik lettem 8 futamból audival pont. ok, GT4 audival, de ennyire nem lehet szar hozzá képest a gt3 -
biker
nagyúr
SimHub-on kint van számosítva a sérülés, 100 alatt kb kocc, 100-200 már gáz, 300 már élvezhetetlen.
Színátmenettel is jelzi, most készül grafikusan mint az AC-ben megjelenő kocsi és a színeik.
MFD-vel az a bajom, túl sok infó apró betűvel. Inkább lenne még egy képernyő és rendes betűk. Minden érdemi infó a pit MFD-n van, a kb alig érdekes sorrend meg 3x akkora betűkkel. -
Géjza
őstag
Sérülés: megnézem MFD-n a javítási időt (10s alatti az minor - kerékcsere 30s-jét le kell vonni belőle), abból tudom (no meg a köridőkből), hogy nagy-e a gáz vagy csak karcolások lettek.
Onlány versenyek nagy része 20 perces, így igazából mindegy, hogy sérültél-e avagy nem. Ha sérültél, úgyis esélytelen vagy, mert vagy ki kell állnod és javíttatnod kell vagy mert annyira leromlik a köridőd, hogy a mezőny hátsó felével tudsz max csak viaskodni. Ha töröd magad, akkor top 10-et egyből elfelejtheted ezeken a sprint versenyeken. Endurance-nál viszont más tészta, ott lehet gondolkodni, hogy érdemes-e javíttatni kerékcserekor vagy többet bukik az ember a javítással, mint a picit lassabb köridőkkel (kis sérülés esetén). Közepes-nagy sérülésnél meg nem kell gondolkodni, de itt van esélyed ledolgozni. Sprint futamokon nincs.
-
Géjza
őstag
A default setup-ok néha nagyon rosszak. Sokszor a BB sem stimmel és olyankor nem bírsz megállni az autóval. YT-n nézz meg 1-2 autóspecifikus hot lapot, ahol mutatják a setup-ot is.
Mondjuk ez sem mindenben jó, pl Ferraribál is vannak olyan alien idők fent, ahol a BB 57-en van, miközben nálam ha 53 fölé viszem, akkor kiba hosszú féktávokat tudok csak venni, nem akar megállni az autó.
Szóval ha azt érzed, hogy nincs fék az autón, az simán rossz BB beállítás miatt (is) lehet.
Porkánál ha jól rémlik 51 körüli BB-vel már jó féktávokat lehetett venni, ferkánál nekem az 53 körüli jött be, az orrmotorosoknál meg lehet akár 60 feletti is ez.
-
biker
nagyúr
Ha valakinek van kedve tippeket adni, szívesen veszem. United Racing Data oldalon fent van, de hiába rakom be a linket, loginn nélkül nem megy a megtekintés
-
biker
nagyúr
Mot lőttem le a gépet, 1:31.5xxx továbbra is a porsche jön be, ferrari az mint egy túlszervózott érzéssemleges valami, audinak nincs fékje
aston martin nem rossz, de nem az igazi
Közben persze beszart az usb hangkártya így a bass shakerek nem mennek a székbenMost ezen dühöngök épp.
Mikrofon van, discord preferált, esetleg teamspeak de azt rühellem."MFD qrvafontos, muszáj követni rajta az adatokat, infókat. Gumi a legeslegfontosabb: bemelegedve 27.5-27.7 között kell legyen a nyomás mind a 4 keréken."
Hát ez mind kint van simhub által kijelzőn, gyártottam egyet magamnak. RRE ebben is jobb, ACC nem ad vissza gumikopást (érezni kell) meg gumi koszolódást, külön kijelző van RRE-re és külön AC-re emiatt. No meg a sérülések kijelzése miatt is, máshogy jelzi ki. Még ide a sérüléshez egy kocsi rajzot akarok kitenni és rátenni a front-rear-left-right értékeket
-
Géjza
őstag
Egyszemű kolléga majd priviben megosztja a mocskos részleteket (és hogy kit nem szabad megelőznöd)
1 dologra kell figyelned: mikrofonod legyen, különben véged lesz...
Egyelőre úgy néz ki péntek koraestefelé lenne a következő szeánsz. De Rokkó (
) ma este is ráérne, ha összehozzátok gurulhattok akár ma is egyet (nekem nem annyira jó a ma este).
-
biker
nagyúr
zolderen pár futamot már lenyomtam RRE-ben, van a játékban 20e km-em, 87-90 közti rep. és 1600 körüli rating, pedig nem mindig rankedet tolom.
Így a pálya megvan. csak ACC-ben volt a kevés kör meg az új fizika. eddig kb ismerkedek, pár practice meg 1-2 offline verseny volt, meg egy online amiről kiraktak a fél kör táján.
GT4-ben az audit szerettem RRE-ben is, most próbálgatom a kocsikat sorban majd, de pl merci bmw nálam kiesik, rühellem őket, bármiben. -
papirzsepi93
tag
Azt aláirom, hogy az Aston tényleg egy nagyon stabil szerkezet, egyelőre az, a Ferrari, meg a McLaren, ami nagyon bejött. Pont tegnap próbálgattam az Audit, de az istennek nem tudok jó bellitást fabrikálni rá Spa-ra, még a neten fellelhető setupokat is nézegettem, de gyors kanyarokban vagy understeering, vagy oversteering van, középutat nem sikerült találni...
Pedig annyira szeretném azt a kocsit is szeretni
A kis 50 órámmal viszont már legalább tegnap sikerült megszerezni a silver minősitést, igaz online nagyon ritkán megyek, mert a 40-es SA-val csak a jó kis Monza T1-ek jönnek
Bajnoksághoz, meg még lassúnak érzem magam és csak mozgó akadály lennék.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megkapta a legújbb GRE Radeont kapott Kína
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Autós topik
- Milyen széket vegyek?
- Jobb hajlítható kijelzőt gyárt a Samsung
- Suzuki topik
- További aktív témák...
- Minolta objektívek
- ThinkPad T14 Gen2i 14" FHD IPS i5-1135G7 16GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Silicon Power 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz SP032GBLFU320X02 RAM
- Mushkin Essentials 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz MES4U320NF32G RAM!
- Precision 5540 15.6" FHD IPS i7-9750H Quadro T1000 16GB 512GB NVMe magyar vbill új akku gar
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD ROG RX VEGA 56 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 530W
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U759 - i3-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest