Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Géjza

    őstag

    válasz biker #2848 üzenetére

    Nyomjad csak, jó lesz az. ;) 32-es idő ilyen feltételek és csak ennyi kör után nem is rossz.

    Próbáld ki az összes autót és amelyik legjobban tetszik, fekszik neked, arra gyúrj rá. Én is porséval kezdtem, de gyengusz végsebessége miatt váltottam a kb mindenhol kellően jó Ferrarira (ha már Ferrari alcantarás a perecem a T300-asomon) és ehhez kezdtem el minden pályára fabrikálni setupokat, kicsit magamra szabni az autót.

    Minden autóval ez lehetetlen, mert annyira mások, hogy néha gyökeresen más setupok kellenének (farmotor-középmotor-orrmotor, hogy csak egy fontos kategóriát említsek).

    Astont mondják az egyik legjobbnak, könnyen vezethetőnek, jól viselkedőnek a jelenlegi fizika mellett. Aztán ha bedobnak egy új BoP-ot, akkor ez változhat.

    MFD qrvafontos, muszáj követni rajta az adatokat, infókat. Gumi a legeslegfontosabb: bemelegedve 27.5-27.7 között kell legyen a nyomás mind a 4 keréken. Ha alá lövöd be avagy föllé, akkor gondok lesznek. Guminyomással, brake duct-tal, kerékdőlésekkel lehet belőni ezt. IMO-t (Inside-Middle-Outside) is figyelni kell a gumiknál (főleg a fél órás vagy hosszabb vesenyeken), hogy az extrémebb kerékdőlés esetén ne melegedjen túl a kerék belső oldala és ne zabálja azt meg qrvagyorsan.

    Látványhoz hozzá voltam szokva (F1 2019, 2020-szal nyomtam sokat), ami engem elsőre lenyűgözött az a motorhang (meg úgy általában a hangok), aztán meg az FFB. Utána az F1 olyannak tűnt, mintha abban nem is lenne FFB. ACC-ben eddig picivel több, mint 300 órám van (steam szerint), mióta belekóstoltam, az F1-et ha 1x vettem elő és megint rádöbbentem, hogy mennyire fosch a fizikája és FFB-je. Szóval engem nagyon elvitt ACC. És itt nincs DRS, kőkeményen meg kell harcolni a pozikért. :)

    F1-ben esélyed sincs a gyorsabb pilóták ellen, DRS-sel simán, érdemi védekezés nélkül előznem meg, míg itt egy sokkal gyorsabb pilótát is fel lehet "tartani" jó védekezéssel. Támadás is sokkal izgibb, lehet idegesíteni ez elötted menőt, hibába hajszolni, nagyon nem egyszerű elmenni a másik mellett. Sokkal nagyobb kihívás ACC, mint pl az F1-es gamék (pedig F1 b*zi vagyok amúgy, mégsem azzal nyomulok).

Új hozzászólás Aktív témák