- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
Nyomjad csak, jó lesz az. 32-es idő ilyen feltételek és csak ennyi kör után nem is rossz.
Próbáld ki az összes autót és amelyik legjobban tetszik, fekszik neked, arra gyúrj rá. Én is porséval kezdtem, de gyengusz végsebessége miatt váltottam a kb mindenhol kellően jó Ferrarira (ha már Ferrari alcantarás a perecem a T300-asomon) és ehhez kezdtem el minden pályára fabrikálni setupokat, kicsit magamra szabni az autót.
Minden autóval ez lehetetlen, mert annyira mások, hogy néha gyökeresen más setupok kellenének (farmotor-középmotor-orrmotor, hogy csak egy fontos kategóriát említsek).
Astont mondják az egyik legjobbnak, könnyen vezethetőnek, jól viselkedőnek a jelenlegi fizika mellett. Aztán ha bedobnak egy új BoP-ot, akkor ez változhat.
MFD qrvafontos, muszáj követni rajta az adatokat, infókat. Gumi a legeslegfontosabb: bemelegedve 27.5-27.7 között kell legyen a nyomás mind a 4 keréken. Ha alá lövöd be avagy föllé, akkor gondok lesznek. Guminyomással, brake duct-tal, kerékdőlésekkel lehet belőni ezt. IMO-t (Inside-Middle-Outside) is figyelni kell a gumiknál (főleg a fél órás vagy hosszabb vesenyeken), hogy az extrémebb kerékdőlés esetén ne melegedjen túl a kerék belső oldala és ne zabálja azt meg qrvagyorsan.
Látványhoz hozzá voltam szokva (F1 2019, 2020-szal nyomtam sokat), ami engem elsőre lenyűgözött az a motorhang (meg úgy általában a hangok), aztán meg az FFB. Utána az F1 olyannak tűnt, mintha abban nem is lenne FFB. ACC-ben eddig picivel több, mint 300 órám van (steam szerint), mióta belekóstoltam, az F1-et ha 1x vettem elő és megint rádöbbentem, hogy mennyire fosch a fizikája és FFB-je. Szóval engem nagyon elvitt ACC. És itt nincs DRS, kőkeményen meg kell harcolni a pozikért.
F1-ben esélyed sincs a gyorsabb pilóták ellen, DRS-sel simán, érdemi védekezés nélkül előznem meg, míg itt egy sokkal gyorsabb pilótát is fel lehet "tartani" jó védekezéssel. Támadás is sokkal izgibb, lehet idegesíteni ez elötted menőt, hibába hajszolni, nagyon nem egyszerű elmenni a másik mellett. Sokkal nagyobb kihívás ACC, mint pl az F1-es gamék (pedig F1 b*zi vagyok amúgy, mégsem azzal nyomulok).
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- További aktív témák...