Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Géjza

    senior tag

    válasz tusi_ #2885 üzenetére

    Akkor tuti emiatt ment össze-vissza és nem úgy, mint régen.

    Ezt a részét érzem kicsit kibaxásnak a fizika változtatásával, hogy lehet sok időt beleölsz, hogy egy jó setup-ot összehozz, majd jön pár fizikát érintő frissítés, aztán baxhatod, újat kell fabrikálnod.

    Nekem nem kellett sokat gondolkodnom, hogy melyik setup-ot töltsem be a cupra :DDD Safe vagy aggressive. :) Amire emlékeztem még a 911 GT3-as setupjaimból, azokat belőttem rá (ez majdnem kimerült a BB-ben).

    Setup kérdés az okosaknak: melyik a jobb: nagy brake duct-okkal menni és megemelni a gumik alapnyomását vagy kisebb brake duct-okkal menni és levenni a gumik kezdőnyomását? Eddig az utóbbival próbálkoztam, de most elkedztem játszani az elöbbivel és mintha jobb lenne így (főleg rajtoknál, 1. körben, jobb a tapadás a magasabb guminyomás miatt). Kis duct-tal, alacsony kezdő guminyomással az első 1-2 kör qrva szenvedős volt nekem, alig volt tapadásom. IMO kb változatlan.

Hozzászólok Aktív témák

Hirdetés