Hirdetés
-
PROHARDVER!
Arch Linux topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aureal
őstag
Köszi mindenkinek!
Akkor az Archot kihagyom. 2006-ban a suliban próbáltunk felrakosgatni még Fedora, Ubuntu distrokat, de mivel az informatika tanárunknak is beletört a bicskája, végül külső segítséggel egy UHU Linuxot állítottunk be servernek. Természetesen azóta már semmire nem emlékszek az egészből, csak hogy egy hétig szopott az osztály a tanárral együtt az akkori Linuxokkal, ezért írtam hogy 0 a tudásom belőle.
Amúgy érdekesek ezek a tanárok. Volt egy emelettel feljebb egy Unix ismereteket oktató, "őrült professzor" kinézetű tanár. Tőle is kértünk segítséget, de ő annyival elintézte, hogy: "a Linuxszal őt hagyjuk békén, mert az egy tákolt valami, nincs rendesen megírva". Itt ment el a kedvünk anno az egésztől.
Azért gondoltam, azóta hátha jobb már a helyzet e körül.
Amúgy kösz a biztatást, de valóban nem az a parancssor kedvelő kezdő vagyok, jobb szeretem ha gui-n kell kikattintgatni gyorsan ami kell és csak nagyon hard dolgok miatt kell a terminalhoz nyúlni. Emléxem az Ubuntunál akkor még a monitor képfelbontását sem lehetett kisakkozni, csak valami 80000 soros fájlban lehetett átírogatni dolgokat, hogy ne 640x480/50Hz-en pislogjon. Na ezután jött az UHU, csak azt már nem fejlesztik ha jól tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Windows 10/11 Home/Pro , Office 2024 kulcsok
- Vírusirtó, Antivirus, VPN kulcsok GARANCIÁVAL!
- MEGA AKCIÓ! - Jogtiszta Windows - Office & Vírusirtó licencek- Azonnal - Számlával - Garanciával
- 0perces! Samsung Galaxy Book5 Pro 360 2in1 Core Ultra 7 256V 16GB 1TB 16" WQXGA+ AMOLED TOUCH 1évgar
- iPhone 17 256 GB Levander - Bontatlan !! www.stylebolt.hu - Apple eszközök és tartozékok !!
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus