Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz FreeM #182 üzenetére

    Emlegeted itt a csalást nyakra főre. Nem az számít csalásnak hogy ha valamit nem a hivatalos szabványban vagy máshogyan rögzített eljárás alapján csinálnak, hanem valamilyen más módszerrel (pl. nem ürítünk z-buffert, kisebb pontosságot használunk)? Linkeltél oldalakat ahol szó van az ATI aniso megoldás nVidiához viszonyított alsóbbrendűségétől. Állították ezeken az oldalakon hogy az ati csal?

    Szerinted nem arról van szó hogy az ati aniso egoldása EGYSZERŰEN MÁS mint az NVidia megoldása? Van egyáltalán valami elképzelésed arról hogyan csinál az ATI Aniso-t (RIP mapping-szerűség) és hogyan az NVidai (valami logaritmusos képlettel)? Láttál vanalmi HIVATALOS DEFINÍCIÓT arra vonatkozólag hogyan KELL aniso-t megvalósítani? Ha ezekre tudsz válaszolni akkor és CSAK AKKOR nevezd az ATI-t csalónak!

    OFF
    Igazat megvallva még nem láttam sehol a szakmai véleményedet, mindig csak belinkelsz valamit és ''fujjjj ATI''-jelleggel kommentezed... Tudsz a sz@rdobáláson kívül mást is?
    ON

  • faster

    nagyúr

    válasz FreeM #182 üzenetére

    [L]http://www.digit-life.com/articles2/radeon/sapphire-radeons.html[/L]

    Érdemes ezt is elolvasni.

    És hagy idézzek a 3dcenter-es cikkből:

    R300's texture filtering logic is an improvement upon R200's: BF block artifacts are still there, AF was an improvement over R200 but still won't match the competition's quality.

    Ebből pedig leszűrhető az, hogy a Gef4 AF minőségileg jobb, mint a 9700, de a 9700 (és az összes R3xx) jobb, mint a 8500.

    Én elismerem ezt, és a digit-life-os cikk is ír erről. Ezért csak ismételni tudom magam:

    1. Ez egy ismert dolog az R300-ról, és ha eltekintünk a pure tesztábrától és megnézed a digit-life-os cikkben a textúrákat a játékokban, látni fogod, hogy nem olyan nagy a különbség.

    2. Az általan belinkelt Call of Duty képen egyértelműen bilinear szűrés van, ezért rosszabb a kép minősége ATI alatt. De ez nem egy szándékosan elmismásolt dolog! Akkor az is csalás, hogy az 51xx Detonatorban a RTCW képe szar volt? Dehogyis! Az egy bug volt! Ez is az.

    Csak, hogy mondjak valami újat is: A két cikk bármilyen meglepő is, ugyanazt mondja, csak az egyik azt mondja, hogy ez nagyon rossz, a másik azt, hogy nem is olyan rossz!
    Csak arra hívnám fel a figyelmet, hogy a digit-life-os cikk 2002.10.06-ban jelent meg! Ez pedig kétségessé teszi a BREAKING NEWS besorolását a 3dcenter cikknek.

Aktív témák