Aktív témák

  • keopsz

    HÁZIGAZDA

    válasz Versus #193 üzenetére

    ''Konzolba ''firstcoloredmip 1'' parancs és előkerülnek a textúra egybemosások''

    na, ez az, aminek így semmi értelme.. :)

    a firstcoloredmip utáni szám egyébként arról szól, h a megadott számig az összes létező mip-level-t beszínezi neked, de mivel az első 2-3 asszem a fény/füst, az így kapott képpel semmit sem lehet kezdeni. egy olyan animnak lenne értelme (én anno csináltam ilyet a 9800-as revihez..), ahol egymás után kapcsolja be 10-től lefelé a mip-level-eket (szigorúan csak 4-ig..), ott lenne mit nézni.

    egyébként elég lúzer dolog szerintem magasztalni az nv-t az aniso implemetációjáért, mert az hiába ''jobb'' (ha abból indulunk ki, h az ati csak azért szar, mert extrém szögekkel nem kezd semmit..), ha mellé a kártya egyszerűen nem ismeri a minőségi AA-setupot. ez imho sokkal fontosabb kérdés. nem véletlenül szólt erről a 9800-as revink, úgy ahogy.. (..kevés más oldalé)

    freem kollega reméljük tisztában van vele, h egy olyan platformot istenít, amelyik képtelen igényes 4xAA-t kitolni d3d alatt. valamint elbaszottul alacsony fps-ekkel szúrja ki a szemeket ogl @ 8xAA-nál.. (ami az egyetlen normális, mindkét irányba működő AA-setupja..)

    ha tisztában van, akkor ő egy igazi fanatikus, ha nem, akkor viszont egy igazi laikus. tessék választani. :C

Aktív témák