Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Abu85 #8300 üzenetére

    "A következő években valószínűleg lesz egy pilot VGA minden generációban, ugyanis számolni kell azzal, hogy ha új architektúrát hoznak, akkor a játékokon sokkal rosszabbul teljesíthet, mint az elődje, mert a driver átkerül magába a játékba"

    Hát ez aztán különösen jót fog tenni a dVGA piacnak :(
    Nyócmilliárd architektúrára kell optimalizálni, gondolom tele lesz kompatibilitási problémákkal. Régi játék szarul fut az újon, új meg szarul a régin. Újra beköszönthet a kékhalál és a reset korszak, a mai "tesztelési" fázisból és félig befejezetten kiadott játékokból, sürgető studiókból kiindulva horror mennyiségű bugra számíthatunk DX11 védőháló nélkül.
    A kispénzű studiókkal mi lesz például? Kinek lesz pénze, ideje, energiája minden dVGA-ra külön optimalizálni, ha kijön egy új? Hetek hónapok várása patch-re, ami optimalizál a VGA-mra? Könyörgés a fejlesztői fórumokon évekkel később, hogy nem megy a játék a vadiúj 250K-s VGA-n... Vagy vehetek újat/régit?... Esetleg kijön egy olyan, ami GCN 1.3-ra jobban fut, Pascalon meg gányul már VGA-t is kell cseréljek? Vagy eljön a dual VGA-s korszak :D 1 nv 1 AMD. Félek, hogy a szabványosítás helyett inkább szétmorzsolódik az egész PC-s játék ipar...

    Lehet AMD-ék Pandora szelencéjét nyitották ki ezzel a low-level API őrülettel. Mindenki ajnározza csak oda vissza, viszont a hátrányairól kevésbé tudunk még...főleg a jövő architektúráira nézve.

Új hozzászólás Aktív témák