Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz gbors #7461 üzenetére

    Nem legenda, logikus gondolkozás a saját eddigi tapasztalataim alapján.
    Ennek nem a motorhoz van köze, hanem egyszerűen ha több mindent csinál egyszerre a GPU, akkor egyszerre több adat fog kelleni, azaz nagyobb sávszélesség.

    (#7463) daveoff: Nem érted az egészet. Alapvetően DX11-re készült a BF4. A Mantle csak kiegészítésként került bele, és a töredékét használja ki annak, amit tud az API. Nincs benne streamelés, nincs benne aszinkron compute, és nincs benne semmi, amit ne bírna el a DX11 is.

    (#7477) sayinpety: Végre egy reális hozzászólás. :R

    (#7489) imi123: Véletlenül se zavarjon, hogy mindeközben mindkét konzolban GCN-es AMD APU van...

    (#7490) Ghoula: Annyival jobban reagált rá, hogy DX11 azonos sebességből másfélszeres előny lett DX12-ben a GTX980 és a 290X között....

    (#7492) korcsi: Pontosan. Jól érted. :K Mindenképpen ki fogják használni, mivel Nv-n is gyorsul tőle a kód, és egy fontos újítása a DX12/Mantle/Vulcan-nak.

    (#7498) imi123: Azt írta Abu, hogy a jelenlegi DX12 példaprogramok alapján a GCN1 10-15%-ot gyorsul tőle, akárcsak a Maxwell2, szóval ezzel sokan jól járnak. A GCN2-3, ami viszont jóval nagyobb mértékben gyorsul, ha jól emlékszem, 35-45%-ot írt, de aki tutit akar, keressen vissza.

    (#7496) tailor74: Igen, DX11-ben nincs, a többiben pedig opcionális lesz. Pl. a BF4 még nem használta a Mantle kódban sem.

Új hozzászólás Aktív témák