Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz gbors #7448 üzenetére

    Az aszinkron compute-nál nemcsak a kihasználatlan erőforrások miatt, hanem a lényegesen nagyobb memória sávszélesség miatt is. Sose feledkezz meg arról, hogy a számolókat folyamatsan etetni kell adattal. Valamint az is érdekes, amit Abu írt nemrég, hogy a Maxwell-nél nem futhat akármikor aszinkron a kód, csak bizonyos állapotokban, míg a GCN-en nincs ilyen megkötés.

    A kérdőjelről csak annyit, szerintem nem ROP/CU-ok miatt jön fel magasab felbontásban a Fury, hanem azért, mert ott a driver kevésbé limitáló tényező. :K

    Pl. BF4-ben van egy érdekes tapasztalatom, a Shanghai térképen, miután leomlik a központi toronyház, tele lesz a levegő is törmelékkel. Na, az pl. elég látványosan betett az AMD driverének maxgrafikán DX alatt, míg ugyanott Mantle-ben csak úgy hányta ki magából a pixeleket, mintha mi sem történt volna...
    Ilyen: [link]. Bár a grafika eléggé nullára van állítva, a lényeg látszik, mindenféle darabkák, füst, romok... Érdekes, hogy a beszámolók alapján az Nv kártyákkal ott korántsem volt ilyen rossz a helyzet azon a helyen.
    Persze, azt tegyük hozzá, ez bő fél éve történt, az akkori driverekkel a 290-emen. A proci egy i5 volt, 4,4Ghz-en.

Új hozzászólás Aktív témák