Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz PuMbA #47768 üzenetére

    Lejárt a szerkesztési idő, így itt kiegészíteném a mondandómat.

    Szóval az FSR 3.1 hiánya abszolút érthető, ez üzleti döntés volt.
    Csakhogy érthető legyen a DLSS számozás. A világsajtóban és marketing anyagokban sajnos erősen félrevezető a számozás, de erről az NV tehet, a világ így tekint a DLSS-re (mert ezekkel a főverziókkal jöttek be az új nagy feature-ök, mint FG és RR):

    DLSS 2 -> felskálázás
    DLSS 3 -> Frame Generation
    DLSS 3.5 -> Ray Reconstruction

    Nyilván ez nem fedi a valóságot, de amint mondtam a marketing osztály tehet erről.
    Feltételezem azért 3.5-öt írnak a DLSS-nél, mert az a legújabb mainline verzió, a legújabb nagy DLSS verzió, ami nagy reklámot kapott, így ezzel azt próbálják meg sugallni, hogy a DLSS-ből a legújabb lesz. Ez nem zárja ki azt, hogy DLSS-ből valóban a legújabb (3.7.xx) verzió legyen benne, ráadásul ha figyelembe vesszük, hogy NV által is szponzorált játék, akkor rendkívül erősen kétlem, hogy régebbi verzióval szállítják majd.

  • huskydog17

    addikt

    válasz PuMbA #47768 üzenetére

    Szerintem az Intel és NVIDIA nem akarta, ami az NV részéről abszolút logikus.
    A játék az Intel és NVIDIA partnerprogramjában szerepel, így ebben nincs semmi meglepő.

    Honnan tudod, hogy nem a 3.7 lesz a DLSS felskálázóból? A DLSS 3.5 a Ray Reconstruction marketing azonosítója, így szokták hívni, mert az NV a 3.5-ben hozta be a RR-t. Aztán minden DLSS feature-t saját magad is frissíthetsz bármikor, ahogy az XeSS-t is, így ez szerintem lényegtelen.
    Ha mégis az összes DLSS feature 3.5 lesz, egyrészt az sem gond, mert még az is sokkal fejlettebb mint a mási kettő, másrészt te játékosként bármikor frissítheted a DLL fájlokat ha mindenképp ki akarod próbálni a legújabbat.

    Az AMD által fizetett szponzorált Avatar-ban pedig a DLSS FG maradt ki, ami szintén nem meglepő. ;)

Új hozzászólás Aktív témák