Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz AsakuraDave #42692 üzenetére

    A memóriaigény 4K-ra van megadva. 1440p-ben csökken memóriaigény, így nem kell már 12 GB. Emellett a Primal update bevezet egy új textúramenedzsmentet. Ha nincs elég VRAM a VGA-n, akkor elkezdi dinamikusan csökkenteni a textúrák méretét, így nyerve extra kapacitást az RT shadow effektre, ami önmagában 3 GB körüli VRAM-igénnyel rendelkezik.

    Az árnyékok jelentik a legnagyobb problémát, amit nem lehet RT nélkül megoldani. Minden más problémára van gyorsabb, hasonló minőséget adó alternatíva. Sőt, a Far Cry 6-ban az Ubisoft bevezet majd egy hibrid SSSR-t. Az lényegében az RT visszaverődés effektekhez hasonló minőséget ad, csak negyedannyi erőforrásigény mellett, töredék memóriahasználattal. Egyébként lehetne alkalmazni jó hatékonysággal RT-t az árnyékokon túl is, de egyszerűen nincs még traversal shader, amivel visszafogható lehetne a memóriahasználat. Utóbbi a legnagyobb probléma, mert ha nem tudod a LOD-ot megfelelően kezelni, akkor jobban jársz egy trükkös implementációval mondjuk a visszaverődésre, mert az RT-s megoldás csak a kamerához nagyon közel működhet kevés VRAM terheléssel. Az Ubisoft főleg emiatt a probléma miatt vetette el az RT reflectiont a Far Cry 6-nál. Elképesztően limitált a mostani API.

    A Flight Simulator is viszonylag jó. A legnagyobb problémája az, hogy elavult API-t használ, mert a motor alatta sok éves.
    A The Coalition a Microsoft tulajdona, ezért fértek hozzá az Unreal Engine Microsoft által módosított változatához, ami jelentősen átírt ám, emiatt fut sokkal jobban, mint a gyári.

Új hozzászólás Aktív témák