- SSD kibeszélő
- Milyen videókártyát?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen egeret válasszak?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Battlefront 2 a PC-n is 40 játékost enged. Az oka ennek a balance. A motor tudna 80-at is kezelni, de a tervezett pályák nem feltétlenül jók ennyi játékosnak. Azt meg ne hidd, hogy itt a játékosok felé egyenként szinkronizálnak minden multiplayer elemet. Ha így tennének, akkor rég nem működne a játék semmin.
A konzolon nem a 60 fps a cél. Bőven el tudnák érni, mert csak paraméterezés kérdése, de az a helyzet, hogy a játékosbázis sokkal inkább szereti a grafikát, mint a 60 fps-t. Ezért optimalizálnak 30 fps-re, mert úgy jobb grafikát tudnak biztosítani.
Nehogy azt hidd, hogy a következő kör más lesz. Itt vannak a konzolok lassan öt éve, és végre minden stúdió olyan motort írt, ami rengeteg CPU-s számítást átrakott a GPU-ra. Még az Ubisoft is a Far Cry 5 új Dunia motorjával, aminél a LOD-olást, a cullingot, a stitchinget, vagy a height field terrain leképezését már nem a CPU csinálja, hanem a GPU. És nem csak részben, hanem 100%-ban GPU compute a kód, zéró a kifejtett terhelése a CPU-ra. Innen nem fognak visszafordulni, hogy akkor inkább legyen a CPU erős, és ne a GPU, mert akkor megint lesz egy öt éves ciklus, amikor mindent vissza kell írni a CPU-ra. Ez ráadásul értelmetlen, mert sokkal rosszabb hatásfokú egy processzormag egy multiprocesszornál.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest