Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Shing #32715 üzenetére

    A Battlefront 2 a PC-n is 40 játékost enged. Az oka ennek a balance. A motor tudna 80-at is kezelni, de a tervezett pályák nem feltétlenül jók ennyi játékosnak. Azt meg ne hidd, hogy itt a játékosok felé egyenként szinkronizálnak minden multiplayer elemet. Ha így tennének, akkor rég nem működne a játék semmin.

    A konzolon nem a 60 fps a cél. Bőven el tudnák érni, mert csak paraméterezés kérdése, de az a helyzet, hogy a játékosbázis sokkal inkább szereti a grafikát, mint a 60 fps-t. Ezért optimalizálnak 30 fps-re, mert úgy jobb grafikát tudnak biztosítani.

    Nehogy azt hidd, hogy a következő kör más lesz. Itt vannak a konzolok lassan öt éve, és végre minden stúdió olyan motort írt, ami rengeteg CPU-s számítást átrakott a GPU-ra. Még az Ubisoft is a Far Cry 5 új Dunia motorjával, aminél a LOD-olást, a cullingot, a stitchinget, vagy a height field terrain leképezését már nem a CPU csinálja, hanem a GPU. És nem csak részben, hanem 100%-ban GPU compute a kód, zéró a kifejtett terhelése a CPU-ra. Innen nem fognak visszafordulni, hogy akkor inkább legyen a CPU erős, és ne a GPU, mert akkor megint lesz egy öt éves ciklus, amikor mindent vissza kell írni a CPU-ra. Ez ráadásul értelmetlen, mert sokkal rosszabb hatásfokú egy processzormag egy multiprocesszornál.

Új hozzászólás Aktív témák