Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz olymind1 #22099 üzenetére

    Nem, mivel a Microsoft az elmúlt OS-ekben elvette a vertikális szinkron beállítását a drivertől. DX10-től kezdve fokozatosan és DX12/Vulkan alatt adták meg ennek a kegyelemdöfést. Tripla pufferelés dettó ezért van mellőzve. Egy DX10/11-es alkalmazás egyszerűen visszautasíthatja a driver próbálkozását a hackre.
    Az AMD az NV-vel ellentétben nem a vertikális szinkronos beállításokba ölte az erőforrást, hanem a flip queue méretét csökkentették egy képkockára, míg az NV-n ez maradt három. Az oka ennek a döntésnek az, hogy állandó késleltetéscsökkentő hatása van DX11-ig bezárólag. Ugyanakkor DX12 és Vulkan alatt ezt a paramétert is az alkalmazás állítja be.
    Ennél több változás már nem lesz sehol, mert DX12 és Vulkan alatt gyakorlatilag minden külső hack tiltva van.

Új hozzászólás Aktív témák