Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
Ehhez lenne egy kérdésem. AMD GPUopen, beépített natív függvények.
NV-ben is megvannak, csak éppen zárt az arch, nincs dokumentáció.
Ha jól értem itt tranzisztorokba kerülő részekről van szó? Vagy csak valami unified shaderen, CU-n futó GPU-ba "égetett" HW gyorsított függvényekről?
A lényegi kérdésem az, hogy ezek eddig minek voltak PC-n ha nem használhatóak?AMD tiszta sor, GCN, konzol. De főleg NV-t nem értem. Minek építette bele, ha aztán soha senki nem használhatja? Vagy pl eddig is használták DX11 alatt a saját middleware gyorsítására, csak épp kiadni nem akarják a gyeplőt?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman T4 Plus ADATA 600W
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- LG OLED & OLED evo Televíziók -30%
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest



