Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Pug #8804 üzenetére

    hmmm, kezdjük messzebbről - onnan, hogy semmi nem adódik össze :)

    ha a két GPU ugyanazon a képkockán dolgozik, akkor beszélhetünk az erőforrások összeadódásáról - itt a skálázódás minden egyes erőforrás esetén más lesz, mert legalábbis a geometriában komoly átfedések lesznek a két kártya munkája között. ha sok a postprocess, akkor mindkettő jól tud dolgozni a saját tile-jain. itt is igaz, hogy mind az ALU-kapacitás, mind a sávszélesség duplának tekinthető (meg az összes többi is, persze, kivéve a VRAM-ot).

    viszont, ahogy írtad, manapság minden AFR, ezért a kártyák külön frame-eket számolnak. nem segítenek be egymásnak, ezért nem beszélhetünk összeadódásról - mindegyik a saját framejével foglalkozik, aztán ha végez, számolja a következő utánit. vagyis ha azt mondod, hogy az előző példában használt 2db 640 ALU-s GPU ereje összeadódik, az csak olyan absztrakt módon igaz, hogy 1 sec alatt a 2x640 ALU-ból ugyanannyi fps jön ki, mint az 1x1280-ból. ugyanez viszont igaz a sávszélességre is. meg minden másra - csak a VRAM-ra nem.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák