Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz Voyage #4131 üzenetére

    Egy ilyet tervezek rátenni jövőhéten: [link]

    Amúgy még az a kiábrándító a tesszelálás kapcsán, hogy talán kevesebb anomáliát mutat, mert kevésbé szögfüggő, viszont ugyan olyan durván távolságfüggő LOD-os, mint az SSAO (pl. a Crysis-ban). Tehát ha free camera módban távolodok, akkor ugyan úgy leveszi a sárkány tüskéit, és a háztetőkön/kavicsokon/köveken is látszik, ahogy rétegesen eltűnnek, avagy kinőnek a cserepek, és ahogy a tető eleve ferde szögben áll, így nem homogén a cserepezés, ami a szög miatt távolabb esik, az még lapos, ami középen, az már kezd kinőni, és hullámzik végig az egész, ahogy halad a nézőpont. És az FPS-eket elnézve ezen nincs is mit finomítani, még így sem tudja simán futtatni a kártya a tesztet, ha kintebb tolnák a távolságot annyira, hogy ezt ne lehessen észrevenni, akkor egy 5970 sem lenne elég hozzá.

Új hozzászólás Aktív témák