- iPad topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Bluetooth hangszórók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házimozi haladó szinten
- Pokoli lövölde pörgetné meg a GeForce-ok eladását
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Volt néhány Aliexpress rendelésem.
Amióta viszont ez a kókler banda átvette a csomagok kézbesítését itthon (ViddL), sorra nem kapom meg a rendeléseket.Csak emailt kaptam, miszerint:
“Csomagját visszaküldtük a feladónak.
Csomagját már kétszer megpróbáltuk kézbesíteni, és mivel nem jártunk sikerrel, visszaküldtük a feladónak.”Nos, soha nem keresett semmilyen futár. Se telefonon, se kaputelefonon, sehol. A csomag pedig a postaládában is elfért volna.
Azt sem értem, hogy egy sikertelen kézbesítés esetén, miért nincsen egy központi raktár, ahol személyesen átvehetem a csomagomat.
Mondanom sem kell, hogy az ügyfélszolgálat nem veszi fel a telefont, az emailre pedig nem reagálnak.Az Aliexpress is azt jelzi a tracking alatt, hogy: “Delivery attempt unsuccessful. Recipient not at home.”
Lényegében értelmezhetetlenné vált számomra bármilyen Aliexpress rendelés így, esélyem sincs arra, hogy hozzájussak a csomagomhoz, amit kifizettem.
Mit tudok tenni, hogy ne veszítsem el a pénzt legalább, amit kifizettem értük?Köszönöm előre is a segítséget.
-
Dolphine
addikt
Megbízható, jó minőségű walkie-talkie-t vásárolt már valaki? Ha igen, ne tartsa magában, hogy hol vette!
-
Jar
tag
válasz
headhunter #65547 üzenetére
Úgy néz ki, igen, már abba maradt. Ahogy néztem, akkor sem minden 1.79$ volt az 1.99$ helyett, csak néhány ajánlat volt 1.79$-ért (ha jól emlékszem).
-
headhunter
addikt
Aliexpressen az 1.99$ helyett csak pár napig volt csak elérhető a csökkentett ár (1.79$, )? (min. 3 termék)
-
Tangkuban
csendes újonc
Nekem tavaly nyáron-ősszel jött 10-15 db, a 3x1,99USD akciósokból, mind megjött, ki egyet sem hoztak, azt sem, ami bőven postaláda méret volt (Budapest). Érdekes módon eleinte leolvasták átadáskor a postán a vonalkódot, később már csak odahajították. Mikor rákérdeztem, mondták, hogy már nem olvasnak.
(Örvendetesen az utóbbi időben az összes3x1,99-es Selection standarddal jött, EO kézbesítéssel, ami elég vicces a termékek árához képest, egyébként a szomszéd kerületbe nem hozza át a futár ennyiért és akkor még hol a termék ára.) -
-
-
válasz
sayen2 #65539 üzenetére
Ha valaki ECSCCA0001111001 formátumú küldemény azonosítót kap:
Ez egy Budapesten a Magyar Postának átadott üzleti e-kereskedelmi levélként menne hozzád, ami azt jelenti hogy az országon belülről a Magyar Postához kerülő küldeményeket (belföldi) nem kell vámolni és ezért díja sincs. Viszont nyomkövetési száma sem lesz.
ECSCCA00-sokat Nézd itt mert ez nem postai nyomkövetési szám, a megérkezés után (Arrived Budapest) látod hogy Arrive at local delivery office azután 2-10 munkanap a kézbesítés. Az Arrive at local delivery office azt jelenti hogy akkor adta át a Cainiao a Magyar Postának, nem a kézbesítő postára érkezik meg.
A Magyar Posta dolgozója kézbesíti a levél kézbesítési szabályok alapján. Ami azt jelenti hogy ha a küldemény 24 mm-nél vékonyabb és behelyezhető a postaládába akkor a leveles postás kézbesíti, ha nem ilyen a küldemény (vastagabb 24 mm-nél vagy más okból nem helyezhető a postaládába) akkor értesítést kapsz (sms vagy papíros) és postán a hivatali kézbesítőknél veheted át.
Mivel csak normál levél, nincs nyomkövetési száma, ha nem kapod meg nem tudsz a Postán reklamálni. -
válasz
spiritex #65537 üzenetére
Wise / Revolut piaci árfolyam mivel azt használom fizetésre, az utolsó tétel meg az AliExpress forintos árfolyama.
Az MNB árfolyam kereskedelmi ügyletekben nem használatos, és nincs közép náluk, ezért azt figyelmen kívül hagyom mindig, kivéve a vámolási árfolyam mert ott az számít.
A legtöbb bank esetén a devizaeladási árfolyam lesz amivel elszámolnak, akinek csak bank van az a saját bankjának ehhez az árfolyamához hasonlítsa. Pl. OTP az elszámolás napi első deviza eladási amivel számolnak. -
válasz
Hopkins_001 #65532 üzenetére
Jó a Wise is, főleg jobb ha az árfolyamon túl is nézzük a szolgáltatásaikat.
-
válasz
SunMount3r #65531 üzenetére
Az mindig a szállítási védelmi idő felső határa, még most is riktaak hogy tényleg addog fusson, de persze előfordulhat.
ECSCCA.......... esetén a Magyar Posta kézbesítési ideje megjósolhatatlan, 2-12 nap közt van az itteni feladás után, szóval ide érhet 5 nap alatt de 2 hét mire kézbesítik. -
válasz
aldebaran #65529 üzenetére
99%.ban USD pár napja tettem fel megint ilyen adatokat.
Egy Xiaomi Redmi Note 10 Pro Global Version Official standard 8GB 128GB Grey
USD 228.34 = 81 316 HUF
EUR 226,85 = 85 704 HUF
Forintra állítva meg HUF 86 570.65
Vagy
17.3 inch Gaming Laptop i9-10885H GTX1050Ti 32G 64G+1TB
i9 GTX1050Ti 32G-1TB, Intel i9-10885H
USD 2094,80 = 746 107 HUF
EUR 2063,15 = 779 397 HUF
Forintra állítva meg HUF 787 350.38 -
SunMount3r
nagyúr
Ali-s Saver shipping és ECSCCA-as tracking szám esetén az "estimated delivery" időpontját mennyire lehet komolyan venni? Nálam most Ápr. 6.-át ír rá.
-
Tangkuban
csendes újonc
Nagyobb értékű vásárlásoknál arra azért ügyeljetek, akár EUR, akár USD fizetés, hogy a kereskedési időszakban, amikor a nagy európai tőzsdék nyitva vannak, kb.de. 10 és du 17 között, jellemzően akkor a legkisebb az árfolyamkülönbözet (spread) a valutánál a vételi és eladási árfolyamban (pénzt váltani is ekkor érdemes). Ez a devizaárfolyamokban is megjelenik, relatíve ekkor legalacsonyabb az eladási árfolyam Továbbá mikor a bank már nem jegyez aznap több árfolyamot, este átváltanak egy jellemzően 1-1,5%-al magasabb deviza eladási árfolyamra egész a másnapi első jegyzésig. Pl. OTP-nél 21 óra után 1% feletti többlet. Persze mindez csak akkor érdekes, ha nincs jelentősebb napi mozgás, mert az borít mindent.
-
aldebaran
addikt
Hogy éri meg jobban vásárolni az Aliról? Ha forintra van állítva, vagy ha dollárra?
-
cof
veterán
válasz
pibácsi #65526 üzenetére
Még nem találkoztam ilyennel, de akkor lehet nem véletlenül volt az a piros pont, én azt hittem csak valami új dizájn.
Olyan esetben már nálam is közbelépett magától az Ali mikor túl olcsó cuccokat vettem, az kamus eladó volt én is sejtettem de régen még próbálkoztam ilyesmivel, hátha.
Ma már megnézem az eladó visszajelzéseit, meg a termék vásárlói véleményeket is mielőtt rendelek.
-
pibácsi
senior tag
Kérdésem lenne: már a második árúmat vétozza meg az Ali. Azt írja, hogy az én pénzem biztonsága érdekében megszüntette a rendelésem az eladó által megadott érvénytelen követési szám miatt." Closed" és az üzlettel szemben eljár. A pénzemet visszakapom 3-20 napon belűl. Mi történt itt? A track oldalon piros pont volt látható. Korábban kérdeztem is itt. Még van két ilyen piros pontos trac-om, kíváncsi vagyok azt mikor zárja le. De miért van ez? Ilyet még nem tapasztaltam az évek során. Viszont nekem kellenének ezek a cikkek. Mit kellene tennem? Ujra rendelni - de lehet, hogy várok egy fél hónapot és ugyanígy járok, nem beszélve, hogy a max 20 napos visszatérítés elég hosszú.
Kérném a segítő válaszotokat. Üdv. Pibácsi -
-
válasz
csuhi17 #65523 üzenetére
De akkor neked sem tiszta ha nem ők kezelik akkor honnan tudja hogy mi van benne, egyedül a vám-árúnyilatkozaton szerepel mert ott kell megadni és azt csak az a cég látja akói kezekni fogja a küldeményt, a postai küldeménynél nincs tartalom megadás jól is nézne ki ha mindenki tudná pontodsan mi is van becsomagolva.
Lesz újabb bejegyzés szerintem akár ők, akár "másik" posta lesz aki foglalkozni fog vele.
Az eladót feleslegesen nyaggatod, a szállító cég vámoltat amit sem az eladó, sem te nem tudsz befolyásolni, de neked egy Hollandiából indult küldeményed van per pillanat. -
csuhi17
csendes tag
Igen. Azt hívtam 1-4 volt a mellék és a 2 est a küldemény állapotáról való tájékoztatást választottam most hallgattam vissza a felvett beszélgetést.
Először azzal jött amit én is látok az ő rendszerükben
(Hogy még csak elküldtek a hollandok), majd amikor mondtam hogy a holland posta követője szerint amit te is belinkeltél már itt kellene lennie.Mondta a parcelsapp os dolgot meg hogy látja hogy kínai csomag és a tartalmat is mondta hogy elektronikai kütyü valamilyen méter. Ja multimeter.
Azért is furcsállottam mert most vissza halgattam többször és először mondta a tartalmat.
Holnap majd tud valami okosat mondani az eladó, ma már nem dolgoztak amikor írtam neki. Ha többet tudok akkor végig zongorázom hétfőn a 3-as 4-es melleket is azon a telefonszámon amit megadtál.
-
veze
őstag
nekem azóta sem sikerült leadni a TCA felületen az áfa visszatéritési kérelmet.
mindig csak sorry probáljam meg később...
valakinek sikerült az elmult 2 hétben ilyen? -
válasz
csuhi17 #65516 üzenetére
Biztos hogy a Postával beszéltél?
Mert azon a számon amit megadtam látják a nekünk is publikus postai nyomkövetést és látja a belső postai logisztikai nyomkövetést, nem kell neki a Parcelsapp.com
Azt meg aztán semmiféleképp nem tudja hogy mi van benne, mert nem nyithatja fel és egy kicsit arrébb vannak tárolva mint a telefonos helység és ha meg sem érkezett szerinte akkor honnan tudná? Ha semmiközük hozzá akkor honnan tudná a tartalmát, hiszen nem kapnak ilyen adatot meg.
Ha itt nézi parcelsapp.com akkor mi miért nem látjuk hogy mi van benne? -
Vertigo18
addikt
Ha egy Aliexpress terméknél annyi van írva a termékhez a szállításnál zölddel, hogy "Free 15 days delivery", akkor arról mit lehet tudni? Annyi fel van még tüntetve, hogy Tracking available, de ez most sarcos még utána, vagy egyáltalán mivel jön?
-
válasz
csuhi17 #65514 üzenetére
Ez egy postai nyomkövetési szám: LS492833794NL, de nem változott a nemzetközi postai szabályozás hogy a fenébe nem ők kézbesítenék?
Még a holland posta is azt írja hogy megérkezett Magyarországra.
Valaki nincs képben. Vagy már a valódi munkáját sem végzi a Magyar Posta.
Nem kell írnod az eladónak, mert semmi köze hozzá, nincs ráhatása.Nem véletlenül írtam hogy közük nincs ahhoz hogy honnan jön, nem kell elárulni hogy Kínából, de az ilyen azonosítójú küldemények esetén mivel az azonosító EU-n belül lesz élő vagy Hollandiában vámoltatja a Cainiao és adja át a Holland postának (és ez van a nyomkövetésben), vagy a hollandok "rányomják a tranzit bélyegzőt" és Magyarországon a posta vámoltatja.
A Cainiaonak Budapesten van a régió központja nem kellene nekik Hollandiába elküldeni hogy onnan visszahozzák ha rajtuk múlna dolog.De hozzáteszem nekem is hozott postai küldeményt a ViddL, mert néha a Magyar Posta képtelen kikézbesíteni és kiadja gebinbe, de ők kezelték csak nem a postás hozta ki.
-
csuhi17
csendes tag
Felhívtam őket, azt mondta a srác, hogy a termék nem érkezett meg magyarországra, és hogy nem a magyar posta fogja kézbesíteni, hanem egy másik futárcég.
A csomaghoz nincs köze a magyar postának...A vámkezelést, vagyis import cuccot meg cainiao végeztteti máshol, legalábbis nem a magyar postával. Azt javasolta írjak az eladónak.
Most várom a válaszát.
Ilyen szokott lenni, vagy csak engem rázott le ezzel?Poén hogy a parcelsapp ot javasolta követésre.
-
Wolfram
aktív tag
Lehet kicsit off topic: olcsó microSD kártyát keresek ali-n, tud valaki bevált márkát/eladót?
-
válasz
csuhi17 #65509 üzenetére
15 napon belül kell a pénzt visszaadnia, de le kell igazolnia hogy rendben megkapta. Szóval írhatsz neki hogy legyen szíves igazolja le a megérkezést.
A LS492833794NL ugye EU-s azonosító, nem igazán kellene vámolni, még akkor sem ha azt látod beírva, persze ha a Holland Posta azt adta meg a küldeményhez hogy ők csak tranzitként kezelték akkor majd itt esik át a vámoláson.
A nyomkövetés szerint 02.22-én megérkezett, de ezt még a Magyar Posta nem könyvelte le. Ha tudni akarsz róla valamit akkor nem írsz, mert az írásbeli megkeresésre 30 nap a hivatalos válaszadási idő, hanem telefonon megérdeklődöd, hogy mit tudnak róla mondani, azt nem kell tudniuk hogy honnan indult eredetileg.
Magyar Posta ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 08:00-16:00 között a 06-1-421-7235 telefonszámon 3-as vagy 4-es gomb. -
csuhi17
csendes tag
Hali.
Van egy Return/Disputos csomagom.
Németországból küldték és oda is küldtem vissza, az eladó rendelte meg a GLS nél a háztól házigos cuccot.
Hétfőn felvette a csomagot a futár és szerdán megérkezett hozzá.
Az eladó még nem reagált.
1. Az lenne a kérdésem ezzel kapcsolatban, írjak az eladónak, vagy csak várjak?
Itt nincs időtúllépés?
Vagy mivel átadtam a csomagot és beírtam a diputhoz a követésiszámot nem kell vele foglalkozzak?2. Van egy talán vámos (Nem volt a post NL-nél customs előtt) csomagom LS492833794NL amire ha jól emlékszem 5-10 napot írtatok hogy eltölthet a vámnál. 10 munkanap után írnom kellene a postának, vagy az eladónak?
Nem szeretném ha eltűnne, vagy visszaküldenék. -
KRoli92
tag
Köszi a választ. Írtam nekik, még délelőtt válaszoltak is, azt írták kapacitás hiány miatt, de a héten kihozzák, ami akkor elméletileg holnap lesz, mivel péntek.Viszont ma jött ezen kívül több db ugyan erre a címre, csak nem az én nevemre, azok megjöttek. Viszont a nyomkövetőnél délután lett egy olyan bejegyzés, hogy E49 csomag keresés, feldolgozás alatt. Illetve felül a kiszállító futárhoz került után egy olyan, hogy későbbi időpontra átrakva. Remélem nem eltűnt...
-
#29051370
törölt tag
Köszönöm a segitséget igy már könnyebb lesz,nem szeretnék megint lyukra futni
-
válasz
#29051370 #65503 üzenetére
Mivel erre ritkán kerül sor.
Böngészős AliExpress belépsz.
Fent jobbra Account link
Bal oldalt a menüben Setting
A Personal information résznél Edit profile
Jobbra a Deactivate Account link
Ha erre rákattintasz akkor odavisz a beléptetés után a közvetlen Delete my account és a View-re kattintva tudod törölni. -
cof
veterán
válasz
#29051370 #65503 üzenetére
To delete your AliExpress account
Log into www.aliexpress.com and click My AliExpress.
Click Account Settings, and then click Edit Member Profile.
Click Deactivate Account.
Type in your email address and the words “Deactivate my account”.
Choose a reason for deleting your AliExpress account.
Click Deactivate My Account. -
#29051370
törölt tag
Sikeresen létrehoztam három fiókot,mert belekeveredtem a regisztrációba,az lenne a kérdésem hogyan lehet a felesleges kettőt megszüntetni.Mielőtt valaki felvetné hogy olvassam el a téma összefoglalót ,túl vagyok rajta és nem találtam választ.Ezért kérdem meg a tapasztaltabbakat.
-
LouiS22
veterán
válasz
hubber1 #65500 üzenetére
Mert 24-én csak Belgiumba indult, nem megérkezett.
15-én mindössze a jelzést kapták, hogy majd egyszer, valamikor lesz egy ilyen csomagszámú küldemény.
Ha valami "azonnal" kell, fizesd meg az árát is: Aliexpress Standard Shipping, pont 7 nap alatt Kína-Budapest, délután hozza az EO futár.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Apple Watch Nike S6 44mm Space Gray LTE, ajándék új szíjakkal, üvegfóliával és ütésálló tokkal!
- BenQ MW523 3D DLP Projektor, 3000 ANSI lumen, 143 óra üzemidő + 2db 3D szemüveg + Ingyen posta
- 16" macbook pro m1pro.
- (új, bontatlan) Kingston 8GB DDR4 3200Mhz CL22 (Foxpost:+1400Ft)
- Új állapotú ASUS TUF Gaming A15 FA507NU - Ryzen 5 7535HS, 15.6FULL HD 144Hz, 1TB SSD, 32GB
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung Galaxy Z Fold5 / 512 GB / 12 GB RAM / 1év Garanciával / Gyári Független
- Apple iPhone 15 Pro 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest