- Kemény üzenetet küldött a gyártói részlegnek az Intel társvezetője
- Teljes fényárban: Chieftec Apex Lumo gépház
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
- Gyártófüggetlen módon oldja meg a részletes geometria problémáját az AMD
- Hardvereket szállít a virtuális fuvaros
- Apple notebookok
- Mini PC
- Házimozi belépő szinten
- Kemény üzenetet küldött a gyártói részlegnek az Intel társvezetője
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen videókártyát?
- A gyári kábelek fontosságára hívják fel a figyelmet az új GeForce-ok gyártói
Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
válasz Celithrandi #31 üzenetére
kijött közben a framegen teszt, hát, elég zajos, bár gondolom majd pofozzák még.
https://youtu.be/Q82tQJyJwgk?t=600[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz BerserkGuts #35 üzenetére
grafikus beállításokban vagy engedik állítani, vagy nem
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
reflexet be tudod kapcsolni framegen nélkül is, tehát független ettől.
Amiről te beszélsz az fizikai képtelenség, ha csak nem képes a program gondolatolvasásra, akkor NINCS esélyed az alá menni, mint amennyi a valós frissítési frekid.
ha 30fps-es rendernél 33ms alá tudná menni, az azt jelentené, hogy gyorsabban renderelsz, mint 30 fps, tehát ilyen nincs.
Ráadásul van a monitornak késleltetése, az egerednek késleltetése, a drivernek késleltetése, stb.
Az ELMÉLETI maximum a 33ms(vagy minimum, ha úgy tetszik), ehhez kerül közelebb a REFLEX, nem pedig ezt lépi át, ahogy szükséged van a következő képkockára, ha szeretnél két képkocka között interpolálni. Szebb lesz a mozgás? igen. Nő a lag? igen, csodák nincsenek.
Én értem a marketing szöveget, csak attól még a valóság az, ha valami 30 fps, akkor ott bizony 1 képkockát elkészíteni 33ms lesz.
Tehát a valós 50ms-et (ugye többi késleltetéssel együtt) leviszi mondjuk 40-re, ami dicséretes, de 33ms alá nem tudsz így menni.
A DLSS módoknál azért csökken ugye az latency, mert gyorsabban fut a játék(nő az fps). A framegen azért jócskán rácsap:[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz Celithrandi #29 üzenetére
utánhúzásos lesz érzetre, tehát elmozdítod az egeret, megmozdul az egér, de közte lesz 50ms framegennel, 33ms framegen nélkül, cserébe nem fog ricegni, de ennyi erővel lehetne 100+ms és 120 fps 30 fps-ről, hisz erről szól az új framegen.
Nem mondom, hogy nem lehet hasznos bizonyos esetekben, de semmi köze a gpu teljesítményéhez, csak parasztvakítás. Inkább az RT magokat négyszerezték volna.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz Celithrandi #27 üzenetére
hát, én játszottam 30 fps-el, határeset, hogy időben tudsz e ugrani, védeni, mert nem 30fps lesz a gond, hanem 30 fps +1 frame késésben leszel.
van 1 kiszámolt képkockád: 0ms
sima 30fps esetén a következő képkockát 33ms után látod.interpoláció esetén késésben leszel, mert miután kész a képkockád 33ms-nél, utána 33+33/2ms-nél kapsz egy interpolált kockát: 49ms, aztán kapod a végleges kockát 66ms-nél. (remélem jól számoltam). Tehát az akciódat jobb esetben 50ms után látod, ami kb 20 fps érzetet kelt késleltetésben.
Ezeket inkább arra találták ki, hogy a 480hz-es monitornak is legyen értelmeHogy ON legyek, találtam egy ilyet: hát nem lesz túl acélos, ha tényleg ezek a számok, de legalább a nevezéktan valamennyire helyes. Felhozták az RT-t az nvidia előző generációjához.
most, hogy jönnek ki az RT only játékok, tényleg ideje volt.
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz Celithrandi #25 üzenetére
a többi funkció eddig is volt, az a 60 meg nem valódi 60, nem lesz jobb az input lagod, mivel a következő képkockának már el kell készülnie, utána az nem jelenik meg, hanem szépen megvárod míg berakja a köztes képkockákat. Sajnos ezzel marad az utánhúzás érzés. Könnyű kipróbálni, átrakod a pc-t 30 fps-re és mozgatod az egeret.
Ezt egyébként már rég feltalálták a tv-knél, ott a "szappanopera" funkció Ingyen dlss frame generátor bárkinek, ha egy tv-t raksz monitor helyettEgyik sem befolyásolja a valódi sebességet, csak szebbé vagy rondábbá teszi a játékot.
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz Celithrandi #23 üzenetére
mi köze a dlss-nek a kártya teljesítményéhez? ráadásul a régi kártyákon nem fut az új.
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz Celithrandi #21 üzenetére
frekvencia * shadermag, kb ennyiből áll a teljesítmény, régebben is ennyiből megközelítőleg ki lehetett számolni. Az RT-nél szintén az rt magok * freki szám, és ha nincs technológiai csere (nem láttam, hogy lett volna), akkor kijön a mágia. Persze lehet úgy számolni, ahogy az nvidia, hogy felszorozza a kamu, generált frame-ekkel aztán egyből 2x gyorsabb minden, mint a 4090, hisz odainterpolált még két-három képkockát.
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz Komplikato #11 üzenetére
az a boss-os demó konkrétan egy vicc, amit egy átlagos programozó pár nap alatt leprogramoz mindenféle AI nélkül. Ahhoz nem kell AI, hogy 5 játékos közül válasszon egyet a boss és azt csépelje.
Az NPC-s beszélgetés az jó lenne, de a komplexre még kevés az erőforrás(mókás is lenne, ha mondjuk 8-10GB VRAM-ot lefoglalna a kártyádból a társalgó, aztán gazdálkodj a többivel a játék grafikájának , bár a nyelvi modellek is mennek szépen össze, 5 éven belül biztos lesz olyan játék, amiben már normálisan lehet csevegni.
okoskodom, tehát vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest