Hirdetés
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
scyllafren
senior tag
-
barcalaci84
őstag
válasz BullZeye #41524 üzenetére
Egyébként nem lehet h a szemtavolsagot állítottad be rosszul? Pl szerintem a g2 - n túl messze van egyébként a lencse... Az Ipd-t probalgasd állítani, mert emlékeim szerint g2 - n nagyobb értéket kellett állítanám a valós ipd-minél... 63 helyett 65 kellett nekem
Az alvó állapot nal meg nem lehet h amikor lerakod akkor belelog a felső pánt és kapcsol a proximity szenzor és ezért nem engedi?
[ Szerkesztve ]
-
Razor18
tag
válasz BullZeye #41524 üzenetére
Kérdés: alapból viselsz szemüveget? Ha nem, akkor nekem inkább tűnik rosszul felvett szemüvegnek a tünet, bocsi, ha netán már végigpróbáltál minden pozíciót. Pláne, hogy a G2-höz pont olyan FOV (Field of View) mod arckeretet ajánl szinte minden fórum ill. video a youtubeon, amivel épp hogy közelebb lesz a szemed a lencséhez, mert alapból a vastag gyári arcpárnával jó 2-3 centiméter a táv. Viszont ettől a FOV eléggé korlátolt, kb. mintha egy binokulár távcsőbe messzebbről néznél bele. De ez csak az én véleményem.
-
Razor18
tag
válasz BullZeye #41531 üzenetére
Ha a világító "hp" logo-ra gondolsz az elején, attól az enyém is langyos, de nem riasztóan. Azt csak a tápcsatlakozó (a kis dobozból történő) kihúzásával tudod kikapcsolni, vagy ki-bekapcsolós elosztóba dugni a g" táp dugvillát, és a gombbal kikapcsolni. De azt mondák, azzal semmi gond, ha ég. A szemüveg maga kikapcsol, ha kikapcsolod a WMR-t meg asszem a Steam V-ból is ki kell lépi talán. Amúgy nekem 1 nap user-előnyöm van hozzád képest, csak ezért vagyok sokkal okosabb nálad...
Amit ajánlok hozzá: thingyverse-en fent van plusz kábeltartó klip 3D-s modellje, az jó, ha a kábel nem a bal füled mögött indul el lefelé (hacsak nem eleve balról érkezik a kábeled), hanem felülről kívülről megkerülve a bal oldali pántot és a bal hangszórót, keresztül a zeredeti kábeltartón, az alsó pánt közepére hátul, meg jobbról a pánt közös részére ráteszel még egy-egy ilyen klippet, és a fejedet hátul megkerülve a jobb halántékodnál megy le a kábel. Sajna a vezeték annyira tapadós gumi hatású, hogy (bár én rep szimel mindig csak ülve használom) a két extra klip nélkül állandóan "húzta a fejemet" a kábel, mikor mozgattam. A másik "must have" meg a FOV mod, azt is meg tudod nézni a youtube-on (hp reverb G2 FOV mod", és a a 3D modell is a thingiverse-en található. Írd csak be a thingyversebe, hogy "hp reverb G2", és feldob hozzá mindent is. Már csak egy elfogadható árú 3D nyomtató céget vagy havert kell találni, meg 4 db d4x5 mm neodimium mágnest (neomagnet.hu), 1 m öntapadós tépőzár (csak a horgos feléből), meg a VR Cover-ről egy arcpárna szivacs. Voilá ![ Szerkesztve ]
-
BullZeye
veterán
válasz BullZeye #41597 üzenetére
Ó és még valami, ha Type-C->Type-A átalakítóval alaplapi USB 3.0-ba dugom a headsetet akkor közli, hogyn incs elég áram, és nem működik (ezért ment VGA-ba TypeC), van erre valami alternatív megoldás, vagy USB 3.0-val nem működik a headset?
Eladó Yuka 1000 robotfűnyíró + sweeper!
-
Raymond
félisten
válasz BullZeye #41597 üzenetére
Egy HMD-ben nem a kijelzo felbontasan kell renderelni mert a nagyito lencsek torzitasa miatt nem lenne 1:1 pixel mapping. Hogy a kozepen is meglegyen ennel nagyobb felbontason kell renderelni es hogy pontosan mekkoran az a kijelzotol, lencsektol es a HMD hardware/szfotver gyartojatol fugg. Alltalaban kb. 1.4x szorzo ezert is latod a SteamVR-ban hogy 3024x3024 a felbontas szemenkent ha 100%-ra allitod. Ugyanez van minden masik HMD-nel is, peldaul a a HTC Vive (1080x1200) az 1512x1680 vagy a Vive Pro (1440x1600) pedig 2016x2240, stb.
Ha a technikai reszletek erdekelnek akkor atolvashatod peldaul ezt [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Razor18
tag
válasz BullZeye #41598 üzenetére
Bocs, ha hülye kérdésnek tűnik, de a táp kábel gondolom be van dugva eközben a kis dobozba, igaz? Az a kábel nem csak töltésre való egyébként. Nekem egy Conrad-os "USB C aljzat - USB 3.0 dugó" adapterrel teljesen jól működik, csak arra figyelj, hogy a tápot legutoljára dugd be installáláskor. Tehát előbb a DP + USB az adapterrel, utána csak a táp. Nekem amíg az USB-t húzogattam ki be, mindig error code 4-1-et írt ki.
[ Szerkesztve ]
-
barcalaci84
őstag
válasz BullZeye #41625 üzenetére
A másik céges felhasználásra van... Fb business acc kell hozzá... Termektamogatast is adnak hozzá... Nincs store (tehát nincs bevétel vásárolt tartalmakból)
Tulajdonképp így szorosabb is a kapcsolat az Fb - vel:)De ha céges felhasználásra kellene akkor se éri meg szerintem a 800 dollárt... 300 - ért megveszi a cegvezeto saját Fb accra mindet és kiosztja az alkalmazottaknak...
(redditen múltkor láttam h egy orvosi egyetem vett 50 db-ot oktatási célra :)) és spóroltak egy csomót :)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen