- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple asztali gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Acer notebook topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy Tab tablet topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házimozi belépő szinten
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- 
			  PROHARDVER! WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS) topik 
Új hozzászólás Aktív témák
- 

Carasc0 őstag Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni...Egy statikus honlapot szeretnék készíteni Wordpress segítségével... Nem tudom hogy ezzel érdemes-e egyáltalán nekilátni vagy épp Joomla-val, ezt sztem ti jobban tudjátok... Az alábbi képen látható a Home oldal...Ilyesmit szeretnék... Nagyon kezdő vagyok a témában... Odáig eljutottam, hogy egy videó révén feltelepítettem a Wordpress-t meg xampp-ot... Csináltam egy adatbázist meg login cuccot és most a localhost-al működésre bírtam a Wordpress-t...És itt el is akadtam... Eleve nem találok olyan sablont ami ehhez hasonlít... Vagyis találtam, de amikor testre akarom szabni az olyan bonyolult hogy pl. a style.css fájlba tudtam csak header hátteret cserélni, az se sikerült pontosan... Nos nagyon csalódott vagyok, mert azt reklámozták hogy jaj de könnyű Wordpress-el klassz weboldalakat csinálni...Hát eddig nem úgy tűnik... Mit tudtok javasolni?  Mégiscsak Joomla-val próbálkozzak inkább? Nagyon nem vagyok képben! Mégiscsak Joomla-val próbálkozzak inkább? Nagyon nem vagyok képben!Előre is hálás köszönetem! 
Új hozzászólás Aktív témák
- Latitude 5530 27% 15.6" FHD IPS i7-1255U 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Logitech Laser egér - Multi Device K380 Bluetooth Billentyűzet- Logitech Bluetooth Audio Adapter
- Precision 7670 27% 16" FHD+ IPS i7-12850HX RTX A3000 32GB 1TB NVMe magyar vbill IR kam gar
- szinte új 14 hüvelykes MacBook Pro M4 512GB SSD space black asztrofekete Apple 3 év garancia
- újszerű iPhone 16e 128GB black fekete független Apple garancia