Új hozzászólás Aktív témák
-
joysefke
veterán
válasz
Jester01 #7895 üzenetére
Nem tudom hogy akarod utána használni, de egy sor/oszlop index ami megmondja hogy az i. sor/oszlop az fizikailag melyik sor/oszlop az viszonylag egyszerű törlést tesz lehetővé.
Hmm...
most jobban belegondolva megfontolom:
Egy 4000x3000 elemű List<List<>> előállításánál elmegy egyszer 300ms, utána minden egyes sor segédlistákból való törlésénél elmegy még sor-törlésenként egyszer 6-8ms (de ez mondjuk 1000x is megtörténhet). Lehet tényleg előrébb tartanék egy index-fordító táblázattal, kérdés, hogy a statikus tömbök rugalmatlansága mennyi plusz futásidőt eredményezne, elvinné-e a megtakarítást.
-
joysefke
veterán
válasz
Jester01 #7895 üzenetére
Számon tartok egy gradiens táblázatot is, amely az egyes képpontok szomszédainak eltérőségét adja meg.
valueMap[x][y] = sqrtLookup[
sqr[Math.Abs((pixelList[modKadder(x, 1,width)][y].R - pixelList[modKadder(x, -1, width)][y].R))]
+ sqr[Math.Abs((pixelList[modKadder(x, 1, width)][y].G - pixelList[modKadder(x, -1, width)][y].G))]
+ sqr[Math.Abs((pixelList[modKadder(x, 1, width)][y].B - pixelList[modKadder(x, -1, width)][y].B))]
//+ sqr[Math.Abs((pixelList[modKadder(x,1,width)][y].A - pixelList[modKadder(x,-1,width)][y].A))]
+ sqr[Math.Abs((pixelList[x][modKadder(y, 1, height)].R - pixelList[x][modKadder(y, -1, height)].R))]
+ sqr[Math.Abs((pixelList[x][modKadder(y, 1, height)].G - pixelList[x][modKadder(y, -1, height)].G))]
+ sqr[Math.Abs((pixelList[x][modKadder(y, 1, height)].B - pixelList[x][modKadder(y, -1, height)].B))]
//+ sqr[Math.Abs((pixelList[x][modKadder(y, 1, height)].A - pixelList[x][modKadder(y, -1, height)].A))]
];minden Pixelpozícióra ki van számolva a gradiensfüggvény arra a pontra. Amikor egy képpont kiesik, akkor a szomszédainak (akik esetleg bentmaradnak) megváltoznak a szomszédai, tehát a gradienstáblázatot is updatelni kell azokban a pixelpozíciókban, ahol változás történt.
egy sor vagy oszlopnyi pixel fizikai (vagy logikai) törlése nagyságrendileg 4000 pixel törlését és 8000 pixelnyi gradiens újraszámítást igényel. Ha 1000 sort veszel ki, akkor mindezt 1000x. A gradiens újraszámítás pedig igényi, hogy gyorsan el tudd dönteni, hogy egy pixelnek kik a szomszédai. Nem rakhatok bonyolult logikát a ki-kinek a szomszédja meghatározásába.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Szép Hp Pavilion 15-eg Kis Gamer Laptop 15,6" -45% Bivaly i7-1165G7 16/512G FHD IPS Iris Xe
- EJJ! Dell Latitude 7330 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- i5 10500/ RX6600XT/32GB DDR4/ 512GB m.2 alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- Szép Dell Latitude 7320 -60% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i7-1185G7 32/512 FHD IRIS Xe
- LG NanoCell 50NANO759PR
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo Legion Slim 5 82Y900BVHV Notebook
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest