- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gregorius
őstag
igazabol a kodok teljesitmeny-kritikus reszet, normalis programozo sok sok architekturara leforditja
A különbség a kettő között az, hogy a programozó arra fordítja le, amit ő támogat, aztán kiadja a programot. A .NET esetében meg először kiadják a programot, aztán lehet, hogy két év múlva előkerül egy überfrankó architektura, amire aztán a .NET tud fordítani, és egyből fut a felturbózott program.
A programozónak viszont elő kell vennie a régi programját. Plusz neki kell arról is kell gondoskodnia, hogy a megfelelő rendszerképességeket felismerje és az annak megfelelő modult töltse be.
a kod joval nagyobb egeszet atlatja a fordito, es az optimalizacio elvegzesere is tobb ideje van
Miért látná át nagyobb egészét? A C fordító a legáltalánosabb dolgokon kívül semmit nem tud a célplatform hardver- és szoftverkörnyezetéről. Optimalizálni valóban több ideje van (és ezt az időt ki is használja alaposan, amilyen lassúak a C fordítók...), azonban a JIT-nek több információ áll rendelkezésére ugyanezen feladatok elvégzéséhez. És akár még teljesítményinfókat is gyűjthet (hasonlóan a processzorok elágazásbecsléséhez P1 óta)
na akkor volt eloszor az automatikus valtozo: egyszerre foglalsz memoriateruletet, es valtozonevet
aztan lehett foglalni kulon memoriateruletet
aztan a c++ oldotta meg eloszor, hogy NEVET lehessen foglalni, tarterulet nelkul
1: int i;
2: void *p = malloc(...);
3: int& i;
Jól gondolom, hogy ezekről beszélsz?
persze amikor egy modult tobb projektben torteni felhasznalasra terveznek akkor erre figyelni kell
Ezt mondd azoknak, akik public domain-be rakják a kreálmányaikat.
mit meg nem adnek most egy rohadt i-node szamert .NET alatt...
Akkor nem lesz fájlrendszer-független a programod.
Ha muszáj, esetleg érdemes a Distributed Link Tracking Client szolgáltatásba beleásódni, az csinál olyasmi követést NTFS rendszeren, amit szeretnél, de ez természetesen FAT/FAT32-n nem működik, szóval nem jó erre alapozni.
Bővebben: link
A Platform SDK-ba kell beleásódni.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest