Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gregorius

    őstag

    válasz Miracle #125 üzenetére

    igazabol a kodok teljesitmeny-kritikus reszet, normalis programozo sok sok architekturara leforditja
    A különbség a kettő között az, hogy a programozó arra fordítja le, amit ő támogat, aztán kiadja a programot. A .NET esetében meg először kiadják a programot, aztán lehet, hogy két év múlva előkerül egy überfrankó architektura, amire aztán a .NET tud fordítani, és egyből fut a felturbózott program.
    A programozónak viszont elő kell vennie a régi programját. Plusz neki kell arról is kell gondoskodnia, hogy a megfelelő rendszerképességeket felismerje és az annak megfelelő modult töltse be.

    a kod joval nagyobb egeszet atlatja a fordito, es az optimalizacio elvegzesere is tobb ideje van
    Miért látná át nagyobb egészét? A C fordító a legáltalánosabb dolgokon kívül semmit nem tud a célplatform hardver- és szoftverkörnyezetéről. Optimalizálni valóban több ideje van (és ezt az időt ki is használja alaposan, amilyen lassúak a C fordítók...), azonban a JIT-nek több információ áll rendelkezésére ugyanezen feladatok elvégzéséhez. És akár még teljesítményinfókat is gyűjthet (hasonlóan a processzorok elágazásbecsléséhez P1 óta)

    na akkor volt eloszor az automatikus valtozo: egyszerre foglalsz memoriateruletet, es valtozonevet
    aztan lehett foglalni kulon memoriateruletet
    aztan a c++ oldotta meg eloszor, hogy NEVET lehessen foglalni, tarterulet nelkul
    1: int i;
    2: void *p = malloc(...);
    3: int& i;
    Jól gondolom, hogy ezekről beszélsz?

    persze amikor egy modult tobb projektben torteni felhasznalasra terveznek akkor erre figyelni kell
    Ezt mondd azoknak, akik public domain-be rakják a kreálmányaikat. ;)

    mit meg nem adnek most egy rohadt i-node szamert .NET alatt...
    Akkor nem lesz fájlrendszer-független a programod.
    Ha muszáj, esetleg érdemes a Distributed Link Tracking Client szolgáltatásba beleásódni, az csinál olyasmi követést NTFS rendszeren, amit szeretnél, de ez természetesen FAT/FAT32-n nem működik, szóval nem jó erre alapozni.
    Bővebben: link
    A Platform SDK-ba kell beleásódni.

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák