- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- CPU léghűtés kibeszélő
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen házat vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Új hozzászólás Aktív témák
-
czizso
csendes tag
Sziasztok! Kezdő-középhaladó programozó vagyok, és az alábbi témában elkadtam:
Írtam egy progit (most mindegy, hogy mit), amelyet szeretnék serial kóddal védeni. Egy hasonló progiban láttam egy olyan megoldást, hogy a telepítés utáni első indításkor a progi kiír egy kulcsot, majd ezt megküldve a progi készítőjének visszakapunk egy aktiváló kódot. Ezt beírva a megfelelő helyre lesz teljes értékű a progi.
Nekem nagyon tetszik ez a megoldás, én is ezt szeretném megcsinálni, csak érdekelne az elv, tehát nem a konkrét leprogramozás, hanem az elv.
Az első indításkor egy ilyen formárumú kulcs jön létre: QFQQYT-SBKBRI-3-CABBAC. Az érdekessége az, hogy ha az aktiválás után a windowst újra telepítik, illetve a progi is ismételten felkerül az újratelepített win alá, akkor is ugyanezt a kulcsot készíti a progi az első indításkor, tehát az egyszer már aktivált progi ugyanarra a gépre ismételten teljesen működővé tehető, viszont másik gépre történő telepítéskor már természetesen más kulcs készül.
Ez a kulcs minek (esetleg hardvernek?) lehet a sorozatszáma, hiszen ránézésre nem HDD serial, illetve nem is VSN (partíció kötetszám).Köszi a válaszokat.
Ui.: Azért ebbe a topikba írtam, mert az eredeti progi is Visual Basic-ben készült.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LEGO klub
- 24 Hours of Le Mans
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- iPhone topik
- Metal topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)