Hirdetés
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
zoli62
addikt
válasz
cocka #138495 üzenetére
Sokszor többet tudok adott helpdekesnél. Telekomnál azért vannak level kettesek is, nem úgy, mint a Vodafone-nál, ők valamennyit tudnak is. Egyébként a VTB boxon az előfizetést most szüneteltetem, mert meguntam, hogy a két héttel ezelőtti sikertelen szoftverfrissítés után azóta sem jött le One. Majd januárban visszatérek rá. Most addig is használom a Telekom Androidos boxot, lehert, hogy maradni is fog. Ez ennyi, mint a reklámban, mert a szoftver sokkel kiforrottabb, stanilabb a boxon, és Androidos alkalmazásból egy párat már telepítettem a boxra, olyanolkat, amelyek a WebOS-en nincsenek. Az Android TV se sokkal jobb, ráadásul az előfizetés is drágább, de most épp van egy hibajegyem, amiért még kötbér is jár, mert bőven túl van a 72 órán. Ahogy az ismert reklámban van, most én is ennyit tudok írni: ez ennyi.
-
tomp
félisten
válasz
pdr755 #137483 üzenetére
"az Előfizetői Szerződés megszűnése esetén a kötbért vagy annak meg nem fizetett részét az Előfizető
részére egy összegben, jelenlévők esetében az Ügyfélszolgálaton, amennyiben a Szolgáltató az Előfizető
szükséges adataival rendelkezik, banki átutalással, egyéb esetben postai úton fizeti meg"
Bemész lefixálod, hogy mire utalják és ennyi.kezo0
Nekem sincs a régi Sony okoson cast app(saját linuxos Sony rendszer van rajta) de a Youtube app mutatja a telefonon a tv-t mivel a youtube rajta van a tv-n.
A OneTV Cast feltétele, hogy az eszköz támogassa a Google Cast szolgáltatást. -
pdr755
aktív tag
Kötbér szakértőkhöz (pl. tomp) lenne egy kérdésem:
Van egy voda tv+net előfizetés amin már okt. 8.-a óta van nyitott hibajegy (Telekom hálózati probléma miatt). Holnap jár le a hűségnyilatkozat.
Ha bekötötték a Digit ezt le akarjuk mondani, na mármost a kérdés az hogy ha a kötbér amire jogosultak vagyunk az több lesz mint az utolsó havi számla, a maradékot visszakapjuk túlfizetésként vagy azt lenyelik? -
pdr755
aktív tag
Hónapokig jó volt a szolgáltatás, aztán a napokban megint elkezdte ami miatt nyáron már 2 havidíjnak megfelelő kötbért fizettek:
Internet maximum 5-10 megabites sebességű (az 500-as előfizetésen), TV vagy megy vagy nem (inkább nem). Telekom terület (Bp. II. ker.)
Ezek a modem jelszintek: [kép]
Nyáron a 24-es csatornával volt mindig baja, most viszont a 8-as csatonánál írja rendszeresen a moduláció alatt hogy "ismeretlen", a SNR-nél pedig hogy 0. (Jobb esetben 30 alatti SNR van itt, miközben 40 vagy 40+ kellene hogy legyen)
Ez mitől lehet? És miért most jött elő hirtelen?
A 1270 szerencsétlenei kiküldtek jövő hétre egy vodafone technikust, de ez szerintem ismételten a telekom vonalhiba eredménye (DE AKKOR MIÉRT VOLT JÓ 2 HÓNAPIG???)
Hogyan lehet elérni h ilyenkor közvetlenül a telekomnak továbbítsák a hibát? Mert a vodás szakember fölöslegesen fog kijönni, amikor más helyszínekre is mehetne ahol az ő munkájára van szükség, míg itt nem tud mit csinálni. -
tomp
félisten
válasz
nicu71 #136488 üzenetére
Miért ne kapnál újat?
Tegyük fel direkt nincs boxod mert nincs szabad HDMI-d. A kártya megdöglik. Ha nem kapsz kártyát, nem tudod igénybevenni többé a tv szolgáltatást.
Vagy adnak új kártyát a dvb-c szolgáltatáshoz vagy kötbér nélkül bonthatod a szerződést mivel a korábbi szolgáltatást nem tudják biztosítani. -
cocka
veterán
válasz
Soulfly842 #135939 üzenetére
Ahogy a régi boxok is működnek, de ment a szövegelés hónapokig, hogy add le, mert így kötbér meg amúgy. Meg ők önkényesen eldöntötték, hogy le nem adott működő boxokat megsemmisítettnek kell nyilvánítani. Abszurd!
Azt nem értem, hogy miért kell örökké hazudozni? Rakás pénzt fizetnek az előfizetők és akkor cserébe nonstop hazudoznak is. Persze biztos van erre is valami kidumálós bullshit, amivel mentegethetik magukat.
-
boborján2
aktív tag
válasz
cocka #135748 üzenetére
Értem!
De örülök! Ez viszont a számlalevél végén van. Ott nem szokás a normál betűméret.
Akkor Te most word-be bepötyögted az ÁSZF változásokat a számlalevál végéről és emeltél a betűméreten de nem formáztad meg, majd kiraktad ide , ezt az őskáosz saját doksit?
VAGY
Letöltötted a PDF -et a Voda oldaláról és átmásoltad egy word lapra (ömlesztve!) majd kiraktad ide , ezt az őskáosz saját doksit?
Valamelyiket biztosan megtetted a kettő közül. Csak épp bármelyik variánsnak annyi értelme van , mint egy marék lejárt zizinek.
Elkezded ekézni a vodát , hogy nem sikerült rendesen megformázni, erre kirakod a sajátodat ,amit neked sem sikerült megformázni
Bocs, majd szarakodok egy sort a felsorolásjelzőkkel, de gondolom nem nagy fáradság még pár entert a szövegbe rakni.
Ha valamit csinálsz , akkor azt csináld rendesen!
De ennek igazából nem is ez a lényege, hanem az, hogy miért az ügyfélnek kell olvashatóvá tennie a szöveget? Te meg itt beugatsz, hogy meg se formáztam rendesen.
a, Egyéni kérésre elküldik postai levélben, sokkal jobban olvashatóan.
b, Ha digitálisan nézted, márpedig tuti hogy úgy nézted , mert nem vagy olyan bolond ,hogy ennyit gépelj a semmiért, akkor a PDF olvasóban kellene 2-3 kattintással nagyítani és máris tökéletesen olvasható minden.Zrt. mióta kisbetű?
Őszintén, kit érdekel?nemcsak vodafone-os mobiltelefonszámot adhat meg, hanem...
Bármilyet.Ezt sem kellett volna! Most éppen reggel óta nem működik se a TV.....
Túl sok a visszatérő probléma nálad.
Kötbér , kötbér, kötbér.
Szigorúan az asztalra csapni és megkövetelni a kifizetést ha ennyi gond van. -
Voice24
őstag
Hali!
Telekomos optikai területen vagyok vodás, gigabites nettel és 2 db tévébox-szal. Hónapokkal ezelőtt volt sok gondom a tévéadás fagyogatásával, igazából nem oldották meg, csak kicsit ritkább lett. Most viszont, hogy elindult a foci EB, megint sűrűbben kezdett fagyogatni, főleg meccsek idején, értelemszerűen az M4-et nézve. A jelenség ugyanaz, mint régebben, 5-10 másodpercre lefagy a kép, majd továbbmegy, "gyorstekeréssel" utolérve magát.
Másnál is van ilyen, vagy csak engem tisztel meg a Voda ezzel a kis kedvességgel?
Azért biztos, ami biztos, lejelentem hibára, valószínűleg úgysem tudják továbbra sem, hogy mitől van és mit lehet vele kezdeni, de legutóbb kaptam egy szép kis summát kötbér gyanánt... -
pdr755
aktív tag
válasz
kabelmania27 #135559 üzenetére
Üdv!
Kivettem az osztót, még épp elért a kábel a modemig.
Ez lett a jelszint: [kép]
A sebesség valamit javult de még nem teljesen az igazi.
Közben beszéltem másodszor is a vodával tegnap este, azt mondták h megvizsgálták és telekom hálózati hibát azonosítottak, hétfő reggel továbbították a telekomnak javításra.
Erre kíváncsi leszek. Elvileg a hiba bejelentésétől (vasárnap de. 11) kezdve 72 órán belül ha nem hárítják el a hibát kötbérre vagyunk jogosultak (ezt az ügyintéző tegnap el is ismerte telefonban). Szerdán délelőtt jár le a 72 óra. -
Submarine
senior tag
Sziasztok!
Na, odáig értem, hogy 22%-al emeltek.
Ha a weboldalon nézem, az új csomag kötése cirka egy ezressel olcsóbb.
De ha rákattintok a részletekre, ott már megint más árakat ír (TV+Net).
Pont most volt szerződéshosszabbítás, egy év határozottra hosszabbodott meg.
Ha lemondom, akkor csak az addig kapott kedvezményeket kell kifizetni(kötbér), vagy mit még?
Két külön szerződésem van, TV-és net.
A TV-nél csomagkedvezményre 3940-et ír, fél oldallal lejjebb meg havidíj kedvezménynek már 5940-et.
A netnél csak egyszer 650-et ír, de az külön szerződésben van.
Pedig a hatálybalépés ideje mindkettőnél ua. Lehet ezt még jobban megkavarni?Lehet más nevére újat kötni? Régen a t-com-nál mindig azt csináltam.
Csak megkérdezték, volt-e ezen a címen az előző egy évben másik előfizu?
Ugyanis ez volt a kitétel.
- Hát őő, nem tudok róla.
- Köszönöm.
Soha nem szólt hozzám senki. -
pjen
félisten
válasz
kabelmania27 #134381 üzenetére
Szia. Volt a Vodás szerelő, mondta az egész utcában rossz. Vag beázás vagy kontakt hiba. Majd jönnek jövő héten a hálózatosok és megcsinálják. Csütörtökön jelentettem a hibát, a kötbért kérni kell vagy magujtól adják?
Szerinte a nyár folyamán össze fésülik a digit és a vodát, ahol van digi optika ott az marad. IP TV+ ha igaz aplikáció okos TV re, hasonló mint a Yettel. Meglátjuk. -
mcll
senior tag
válasz
xDiESEL92 #134263 üzenetére
Egyik ismerősömnél ugyanez volt. Neki folyamatosan xar volt, videóra is vette, persze nem fogadták el, szerintük, onnan bentről nézve minden rendben van. Neki is mondták hogy kiküldhetnek tekit, de ha nem talál hibát, akkor 11500 pénz lesz. Bevállalta mivel tényleg folyamatosan xar volt. Teki kiment, és persze hogy akkor minden ok volt, sőt aznap nem is volt hiba. Másnapig, akkor megint xar lett. Utána srác felmondta az egészet mert elege lett. Kötbért is fizetett.
-
Sikerült rekordot dönteniük netkimaradásban. (vezetékes Voda, Balatonfüred)
Múlt hét péntek óta mesésen megy a net, hol van hol nincs. Kijöttek oszlopon szerelni, aztán egy belső hálós nézte, leszedte a csillapítókat aztán kijött egy banda oszlopra, aztán mégegy aztán most még egy és megkérdeztem hogy mit tudnak, holnap megint jönnek mert ki kel cserélni egy szakaszt.
Voda vállalja a kötbért, ez persze nem igazán boldogít.
Hogy ne legyen szerencséjük ma még egy oszlop is kidőlt (nekiment valaki?), magával rántva más vezetékeket ami azért vicces mert elvileg új a kábel. Most lóg minden össze vissza. -
Voice24
őstag
Hali!
Az alap problémám immár 5 hónapja az, hogy a tévéadás 5-6 másodpercekre lefagy, majd úgy megy tovább a kimaradt rész végéig, mintha gyorstekeréssel menne, telekomos optikai területről van szó. Még decemberben arról tájékoztattak, hogy csak telekomos területen észlelhető tömeges hibáról van szó. A héten mégis kicserélték a két médiaboxomat, ami természetesen nem oldotta meg a problémát. Erre utána jött egy email, hogy a hibát elhárították, és megint egy áramtalanításos-újraindításos, majd gyári állapot visszaállításos metódust javasoltak. Mivel elvileg szűz boxokat kaptam, nem csináltam ezt már meg, nem szerettem volna két napon belül másodszor egyesével állítgatni a csatornasorrendemet (másrészt ezt a metódust decemberben egyszer már végigcsináltam, ahogy kérték, mégsem szűnt meg a hiba). Tehát erőlködnek, de nem igazán sikerül nekik megszüntetni a hibát. Viszont a héten megjött végre a kötbérrel kapcsolatos reklamációmra is a válasz, elég szép összeget állapítottak meg. Ezzel már lelkileg kicsit megnyugodva kihúzom májusig, amikor lejár a hűségem, aztán kalap-kabát, pá Voda... -
peti85
senior tag
válasz
xDiESEL92 #133467 üzenetére
Azt Te döntöd el mire szerződsz. Én azért nem kértem gigabites csomagot a probléma megoldása érdekében, mert:
1. A hibát hárítsák el, ne én fizessek drágább csomagot azért hogy megoldódjon a probléma.
2. Jelenleg nincs hűségem és ha kötnék új szerződést, a jelenlegi csomag is drágább lenne úgy hogy 1 évig nem mondhatom vissza kötbér nélkül.Ha olcsóbb lenne a gigabit mint a mostani 500as, akkor én is váltanék. Persze feltéve hogy megfelelő szolgáltatást kapok.
-
Voice24
őstag
A fagyásos tévéadással kapcsolatban bosszantó "érdekesség", hogy a szeptember közepe és december vége között nyitva lévő hibajegy lezárásakor nem indították automatikusan a kötbér megállapítását, január elején ennek még semmi nyoma nem volt a rendszerben az ügyfélszolgálatos szerint. Január 5-én tőle tudtam meg, hogy december 19-én lezárták a hibajegyet, és elindított egy online panaszt a kötbérigényem miatt. Azt mondta, pár napon belül erről fogok kapni hivatalos értesítést, de semmi nem történt. Ezért most a hét elején ismét bejelentettem a honlapon keresztül, hogy a fagyásos hiba - bár ritkább lett - továbbra is fennáll, és szóvá tettem a kötbérigényemet is, hogy semmi reakció nem volt rá. Két napra rá jött egy email, hogy igyekeznek a hibát mielőbb kijavítani, a kötbérrel kapcsolatos követelésemet pedig megvizsgálják. Kérdezem, miért csak most? Úgy tudom, a hibajegy lezárását követően automatikusan kellene ezt megcsinálniuk, nem pedig hetek múlva, többszöri reklamálásra. Nagyon kíváncsi vagyok, milyen döntés születik majd.
Ja, ma hívtak, hogy az újbóli hibabejelentésem miatt jövő kedden kijön egy technikus, aki kicseréli mind a két tévéboxot. Hát tegyék, de kb. 100%, hogy nem a boxok okozzák a hibát.
A kötbért biztos nem fogom elengedni, de közeledik a májusi hűségidő lejárat... -
Tikakukac
titán
Mindenki azt hitte nem tudják fokozni ezek a szerencsétlenek a szitut, pedig de. Előzményekért keresőben vannak gyöngyszemek.
Ugye miután végighazudták a válaszukban az NMHH-nak, hogy mi történt a szolgáltatásukkal, ügyvéd tanácsra nem mentünk tovább, túl sok pénz. Helyette még 5 hónapig fizettük a netet, habár a modem dobozban volt, mert megjött a T optikával és nyilván azt használtuk, ha már a vörösök nem értették miért gond az, ha nem érünk el pölö céges levelezést. (Külön szép, hogy nem akartak idő előtt szerződést bontani, csak fullba kötbérezéssel, hiába tudták, hogy mit csinálnak.)
Letelt a szerződés, már előtte egy héttel kérdeztem na kit és hogyan és miként tudjuk ezt lezárni. Hardver össze, Vodához be, bontás és megszüntetés. Gondoltuk ennyi lesz. Azt ígérték kell pár nap és mindennek tényleg vége.
November óta eltelt lassan újabb 3 hónap és ott tartunk, hogy a Voda számláz felénk továbbra is. Nem, nem lehet 2024-ben egy rohadt szerződést felmondani. Nem. Sehogy. Nekik technikai gondjuk van és emiatt nem megy végbe a bontás. De az a helyzet, hogy ha amúgy nem firtatjuk a dolgot nonstop, végül a céget simán elkezdik inkasszózni, igen, azért, mert a Voda "fake" számlákat állít ki, nem létező szolgáltatásról.
Valaki magyarázza már el nekem miért létezik még ez a cég, mert ez szerintem már Afrikában sem bírna megmaradni amúgy, nem még az EU-ban
Ma azt mondta az egyik bácsi, hogy várjunk türelemmel, van akinek már 2 éve áll az ügye
-
MiZo1990
aktív tag
-
Voice24
őstag
Hali!
Tegnap este kiszámoltattam az ügyfélszolgálattal, mennyi kötbért kellene fizetnem, ha felmondanám a hűségidős szerződésemet internet és tévé vonatkozásában. Gigabit Net Vario és Családi Tévé csomagom van, tavaly májustól idén májusig tartó hűséggel. Hát dobtam egy hátast, a hölgy 68 ezer forintot számolt ki. Reális lehet ez?
Másik téma (bár összefügg a felmondás lebegtetésével): tavaly szeptember óta volt egy nyitott hibajegyem a tévéadás fagyásai miatt. Mint tegnap kiderült, december 20-án lezárták a hibajegyet, amiről értesítettek is, csak még a korábbi email címemre, így nyilván nem kaptam meg. Itt elmondta a srác (aki tök normális volt), hogy meghatározott sorrendű újraindítás szükséges az eszközöknél. Aztán, mivel mondtam, hogy a lezárás után semmilyen kötbérrel kapcsolatos eljárásról nem tudok, felvett ezzel kapcsolatban egy panaszt is. Este megcsináltam az eszközök újraindítását, most tesztelem, hogy megvannak-e még a fagyások.
Aki még járt hasonló cipőben (telekomos területen tévéadások fagyogatása), annál fennáll még a hiba? -
golfvariant
aktív tag
Hűségidő alatti felmondási kötbérszámítás az hogyan működik?
minden héten 2x hívom őket internet kimaradás miatt… -
tomp
félisten
válasz
cocka #132887 üzenetére
Azért ez erősen a T-Systems sara, hogy az előző UPS-es dologból semmit sem tanultak...
Megint ahogy kiment a betáp, a UPS is leállt mert ugye spórolás. Nem költünk rá aztán majd kapják a kötbér igényt amit szépen ki is kell nekik fizetniük...
Nem olcsó egy ilyen szintű szerződés aztán most tudod meg, hogy amit eddig fizettél azt nem kapod meg mert inkább a főnök új autóját finanszíroztad... -
tomp
félisten
Szerverközpont.
Szinte az összes Magyarországi cégnek van ott legalább 1 szervere.
Vodafone-nak és a Telekomnak több fontos szervere is van itt amelyek ha kiesnek akkor akár a hálózat is leállhat...
Igaz, egy ekkora leállásnak nem lett volna szabad bekövetkeznie azaz nem fogják megköszönni a cégek...
Zsíros kötbérrel kezdi az évet a Dataplex azaz a T-Systems Datacloud... -
cocka
veterán
válasz
boborján2 #132662 üzenetére
1. Ez jellemzően inkább éjfél és hajnali 6 között szokott lenni.
2. indokolatlanul dugdossa a boxot jobbra-balra
Tudod mikor fogok én 2. boxot kérni, ha amúgy ezt az egyet is csak felváltva használjuk. És mivel baromi könnyű, valószínűleg a tervezéskor szempont volt a hordozhatóság, vagy inkább arról szól a sztori, hogy kispóroltak belőle mindent, amit lehetett és ezért lett ilyen kicsi? Nincs benne modem, nincs benne wifi antenna, nincs benne se SSD, se HDD, USB portja dísznek van, ahogy az összes eddigi boxnak is, kivéve talán a Horizon HD/Kaon cuccot. HDMI-n kívül semmilyen egyéb régebbi port pl. SCART vagy ha az nem, esetleg YPbPr stb.. Nincs koax kimenet és nincs rajta semmilyen audio kimenet sem, hogy garantáltan átalakító kelljen, ha a hangot mondjuk át akarod vezetni valami külső eszközre.
3. Nálam sem szerelő volt, hanem Magyar Posta MPL futár.
Ízelítő a témához: [link]
A lényeg, hogy elkezdték kvázi fenyegetni a jónépet, hogy adják le a boxokat, mert így polgári peres út meg amúgy meg jújj kötbér... és miközben elvárták az előfizetőktől, hogy foglalkozzanak a régi boxok visszaküldésével, közben már postázgatták az újakat. Gondolom minden olyan előfizető kapott, akinek volt műsorvisszanézős boxa. Mivel kiderült, hogy az új eszközök közül csak a VTV boxon lesz elérhető a műsorvisszanéző.
rendelés nélkül nem dobálják csak úgy ezeket.
De! Lásd mellékelt pdf! Ha eleve Kaonod volt, Horizon HD-d vagy kártyád, akkor valószínűleg nem küldtek "csak úgy". Gondolom biztosítani akarták változatlan áron a szolgáltatás folytonosságát. Ugyanis a régi boxokból jóval előbb kivették a műsorvisszanéző funkciót (Pace-en pl. ez jó vicc volt, mivel azzal felvenni sem lehetett) és mondjuk úgy, hogy pár hónapig nem volt helyette semmi. És tán még valami tájékoztatásféle is volt arról, hogy elkezdték az érintett előfizetőknek kiküldeni a VTV boxokat.
4. a menüben IQ teszt kitöltése zajlik vagy napi keresztrejtvény megfejtése,hogy ilyen szintű koncentrációt igényel amihez teljes csend kell
Nekem igen, de biztos csak egyedi eset vagyok. Majd max. némítgatok, ahogy szoktam.
kérlek előre jelezd ,mert annak a topikjába azonnal ott akarok lenni hogy olvassalak.
Ennyire érdekes lennék? Leszünk másik szolgáltatónál nemsokára, ne aggódj! Jönni fog a One!
Ha meg telekom tv android boxal lenne nalad egyszer
Azt én is szeretném kipróbálni, hátha megér egy pár hét bosszankodást.
-
mcll
senior tag
válasz
zsoltip #132622 üzenetére
A te pénzed, de a router nem a tied, hanem a szolgáltatóé, így olyan kötbért kapsz majd a nyakadba hogy csak pislogni fogsz. Arról nem is beszélve hogy lehet be se fog így jelentkezni a szolgáltatói hálózatra. Miért nem rakatod modem módba és teszel mögé egy saját routert?
-
Voice24
őstag
Nem semmi ez a Voda, még tudnak meglepetést okozni. Szeptember közepe óta van/volt nyitva hibajegyem a tévészolgáltatás fagyogatása miatt. Novemberben rákérdeztem, hogy mégis mi a helyzet, akkor azt mondták, tömeges hibáról van szó (de csak telekomos területen), dolgoznak rajta. Ma úgy gondoltam, megint rákérdezek, mert a család már a pokolba kíván a Voda tévéjével együtt. A hölgy megnézte a rendszerben, és lőn csoda, a hibajegyemet december 1-én lezárták, mondván, a központi hibát elhárították. Mondom a hölgynek, hogy ez tök jó, mert egyrészt erről engem a kutya sem értesített, másrészt a hibajelenség továbbra is fennáll. Annyit csinált, hogy újraindította a hibajegyet.
Az már csak utólag jutott eszembe, hogy ha lezárták 1-én a hibajegyet, akkor automatikusan az addig eltelt időre kapnom kellene a kötbért, amiről megint csak semmi hír vagy nyom. -
Voice24
őstag
válasz
Voice24 #132071 üzenetére
Na, megvolt az egyeztetés a 1270-el. Valóban nincs lezárva a hibajegyem, amit szeptember 23-án indítottam. Az ügyintéző annyit tudott meg ezzel kapcsolatban a műszaki osztálytól, hogy tömeges hibáról van, de szerinte csak telekomos területen, azaz bérelt vonalon. Fogalma sincs, mikor kerül kijavításra a dolog, mivel itt a Telekommal is le kell zongorázniuk mindent. Aztán kérdés nélkül említette, hogy az ÁSZF alapján automatikusan kötbérre leszek jogosult, amit a hibajegy lezárása után fognak megállapítani.
Ui: Furcsa, hogy a hibabejelentő menüpontba lépve, miután előadom a panaszomat, és kiderül, hogy bérelt vonalról van szó, mindig továbbkapcsolnak egy másik ügyintézőhöz. Miért nincs eleve olyan menüpont, amibe közvetlenül tudnék belépni? Nem kellene kétszer elmondanom ugyanazt.
-
picsirti
tag
válasz
Voice24 #132069 üzenetére
Üdv.
Nekem van kötbéres tapasztalatom . Pár éve minden hajnalban néhány digitális adó zajosodott. Azok, amelyek magas frekvencián voltak. Bejelentettem a hibát, majd 72 óra múlva közöltem, hogy nem lett elhárítva, ezért kötbér igényem van. Ezt tudomásul vették, majd nem csináltak semmit sem. 1 hónap múlva felhívtam őket, hogy: Helló, ketyeg a kötbér, senkit sem érdekel??De, akkor már érdekelte őket: másnap kijött a szerelő és a környéken az erősítőket kellett szintezni. A hiba elhárul és -ha jól emlékszem- 8x-os kötbért jóváírtak. ( magyarul 8 hónapig 0 Ft volt a kábeltévé díjam. De lehet, hogy csak 4x-es volt? Rég volt, nem emlékszem pontosan.)
-
LouiS22
veterán
válasz
Voice24 #132069 üzenetére
szerződésedben is benne van, de nagyon röviden: hibát bejelentéstől számított 72 órán belül javítani kell, ellenkező esetben kötbéreztetni tudod a szolgáltatót. Van egy bonyolult képlet, de nagyon leegyszerűsítve jóváírást kell kapnod a 72 órán túli és a hiba lezárása közti időszakra.
-
Voice24
őstag
válasz
LouiS22 #132063 üzenetére
Ha le is zárták, nekem nem hozták a tudomásomra.
A kérdéses hibajegyet a honlapon keresztül, online indítottam szeptemberben, és mivel több hét után sem volt rá reagálás, nem voltam benne biztos, hogy egyáltalán bekerült a rendszerbe a jelzésem, megpróbáltam a 1270-en keresztül ismét hibabejelentést tenni. Ekkor mondta az ügyintéző, hogy folyamatban van a korábbi bejelentésem vizsgálata, keresik a hibát, dolgoznak rajta, ezért nem indított újabb hibajegyet. És azóta sem jött semmiféle értesítés lezárásról, javítás ügyben sem kerestek.
Mi ez a kötbér dolog, hogy zajlik ez, van ebben már tapasztalata valakinek? -
AnonymusX
senior tag
válasz
MaXX81 #131656 üzenetére
Innen sima liba. Ahogy előttem írták, nyert ügyed van. Ne felejtsd el a kötbér igényedet jelezni, továbbá ha nem javítják, akkor hűségidő alatt is következmények nélkül fel lehet mondani: [link]
Ott a harmadik pont: 30 napon át nem szerződés szerinti teljesítés történt, azt írtad 3 hete szenvedsz ezzel a problémával, szóval lassan érik.
-
Voice24
őstag
A médiabox újabb nyűgje jött elő, pár napon belül másodszor kavarta meg az általam beállított csatornasorrendet. Előbb olyat csinált, hogy a film+ két helyen is megjelent (csak egyetlen másik adó volt közöttük), eggyel odébb tolva minden utánuk következő csatornát. A tegnapi napon pedig az m4sportot tette arrébb kettővel, kezd az egész családnak elege lenni ebből, szidják a s.ggemet, hogy miért kellett ezért a f.sért otthagyni a Telekomot.
Mivel a mobil előfizetéseimnél azt az "örömhírt" közölte pár napja a Voda, hogy november 1-től kikerülök a sávos kedvezmény és a One kedvezmény alól, a Voda árelőnye elég kicsire csökken, így erős a gondolkodás a visszamenetelen. A tévére és a netre jövő májusig van hűségem, de úgy rémlik, nem kaptam semmilyen kedvezményt. A sávos és a One kedvezményei érintik vajon az esetleges kötbért? -
Tikakukac
titán
Zárásként a sztorira: ugye ott hagytuk abba, hogy ügyvéd és NMHH, zéró szolgáltatás, okédék ügyintézés, nem értik a srácok a problémát hiába egy tonna screenshot stb.
Megjött a hivatalos levés. Benne minden dátumos megkeresésre a leírás, hogy szerintük mi volt. Nem árulok el titkot: minden rendben volt, a hiba ami volt az nem is volt. Vagyis hát nyilván okos ember aki megírta a levelet, mert nem reflektáltak a hibákra semmilyen módon, csak azt írták le, hogy a diagnosztika lefutott, ezért zárták a hibajegyeket. Hogy amúgy pár helyen konkrétan hazudnak is, lásd modemcsere és ilyesmi, az már hab a tortán.
Úgyhogy vagy beleöl az ember még pár tucat órát és nem kevés pénzt, hogy bizonyítsa az igazát és felmondja ezt a raklap szemetet végre kötbér nélkül, vagy hagyja kifutni úgy a szolgáltatást, hogy egyébként 5 hónapja le van szerelve a modem is és közben élvezzük a hibátlan, DNS hibáktól és egyéb baromságoktól mentes T-s netet. Minden adóforintom jó helyre ment ebbe a cégbe, köszönöm innen is
-
cocka
veterán
válasz
MiZo1990 #131125 üzenetére
Tudtommal nüansznyi különbségek vannak a csomagok tartalma közt, tehát kb. csak az ár az egyetlen ok, hogy újraszerződjenek az emberek, de pl. én is csak azért kössek újabb hűséget, hogy csak nekem legyenek kötelezettségeim? Ráadásul az a szöveg, hogy hűség alatt nem szüntethetem meg kötbérezés nélkül. Most viszont bármikor. Akkor minek kössek hűséget, ha az is ki van téve az áremeléseknek?
Még pár ilyen áremelés és vége a dalnak.
-
tomp
félisten
válasz
cocka #130863 üzenetére
Nálam a VodaTV OTT(kodi+vodka) stream is szépen mozog.
Atlétikai VB, F1-et néztem rajta és szép folyamatos a mozgás.
A Kodi átvált 50Hz-re és nincs gond mert a VodaTV OTT stream is 50p-ben megy.
Lehet OTT-n sz@ruk és jól is továbbítani a videót.Ha nálad ilyen "minőségű" a netes adás akkor azt a kábelt legfeljebb ruhaszárítóra használd...
"Másrészt, ha DVB-C-n kockásodik az adás, akkor neten is tuti"
Na ezt rosszul tudod! Volt nálam koaxhálózat földelési hiba. Erről anno sokat írtam is mikor nem voltak hajlandóak kijavítani pedig a kiküldött szakit is megcsapta a koax mikor megfogta a végét.
DVB-C totál nézhetetlen volt mert az a feszültség konkrétan zavarként jelentkezett a DVB-C-nél miközben az internet gond nélkül ment.
VodaTV boxot nem voltak hajlandóak átállítani OTT-re ahol tudtam volna nézni a TV-t. Neeeem. Hagyták a kockásodó DVB-C-n és inkább kötbért fizettek. -
zzola
titán
válasz
Rage47 #130524 üzenetére
Ha bejelented és 72 órán belül nem hárítják el a hibát, akkor kérhetsz kötbért. Ebben az esetben ugyanúgy leszámlázzák a havidíjakat, de kaphatsz a késői elhárítás miatt egy összeget.
Ha nem tömeges hibáról van szó és a Vodánál van mobil előfizetésed is, akkor kérheted a wi-fi pótló opciót, ez korlátlan adat opciót jelent a mobil előfizetésedre, 72 órán át.
-
LouiS22
veterán
válasz
csubuka #130392 üzenetére
Én ezzel első körben a közös képviseletet zaklatnám és gratulálnék nekik, hogy ezt engedték anno a szerelőknek.
Ja, és írásban jelezném azt a Vodafone-nak, amit leírtál (hibás kivitelezés) és erre hivatkozva kérném a szerződés felbontását kötbér fizetése nélkül. (Mondjuk azért csak nem durran el naponta egy tűzjelző, az régen rossz lenne)
-
csubuka
addikt
válasz
LouiS22 #130391 üzenetére
Az tiszta sor, de mikor mondhatom fel kötbér nélkül? Amúgy a szolgáltatás extrém gyatra, de gondolom nem annyira, hogy ne férne bele az általuk garantált színvonalba
Ha ők emelnek akkor kötbér mentesen lehet kilépni?
Újépítés, sikeresen arról az áramkörről járatják a vodások a hálózati eszközöket (UPS néélkül), amin csüngnek (ugye drága a teljesítmény bővítés, jó lesz az úgy, ha a társasház közös rendszereit lekapcsolja a tűzvédelem és a felszabadult amperekből táplálja magát...
, *nem jóhiszeműen áramtalanít vagy ilyesmi) a tűzvédelmi rendszerek, azok meg időnként elszabadulnak ha épp valamelyik füstjelző elindul óvatlanul főző szomszédok miatt pl.
Érdekes módon a telekomosok megoldották, hogy ne így legyen... hallom a szomszédoktól, hogy ott nincs ilyen baj
De amúgy elég egy beázott kapunyitó motor is és csucsu a Vodának, valamit nagyon benéztek, hgoy melyik körre kötötték a cuccaikat.
De amikor éppen nincs ilyen "havária", akkor sem olyan az elérhetőség, amit a telekom kínál pl egyéb szomszédok tanulsága alapján.
Sajnos home officera ez egy átok amit a voda csinál, az kiderült 3 hónap alatt.
-
Ledi
aktív tag
A nyaralóban szombaton több csatornán teljesen elment az adás. Se kép se hang. A jelerősség es minőseg is 0.A probléma m1-m5 illetve az Animált Planetet érinti. Ezenkívül az amc bár van adás,de olyan gyenge a jel,hogy nézhetetlen.
Be is jelentettem hibára, de csak kedden tud technikus jönni.
Szerintem ebből kötbér lesz mert a javítás túllepi a 72 órát.
-
Adams84
aktív tag
válasz
cocka #130138 üzenetére
Kapott SMS-t a “bekötés” után, hogy sikeresen aktiválták az internet szolgáltatást, ami azt jelenti, hogy a Vodafone rendszere szerint él a szolgáltatás.
Innentől kezdve -szerintem- hibabejelentésként kell kezelni az esetet, így a 72 órán túli időszakra jár a késedelmes hibaelhárítás miatti kötbér is…
A 14 napos elállási határidő szerintem a kötbér igényre nincs hatással…. -
Adams84
aktív tag
válasz
Aucor #130122 üzenetére
Tanács: Mindenképp nyújts be szóbeli vagy írásos panaszként kötbér igényt a szolgáltatás hibája miatt, mivel 72 órán túl is fennálló hiba esetén a szolgáltatónak kötbért kell fizetnie az előfizetőnek.
Szerződésbontás: 14 napon belül szabadon elállhatsz a szerződéstől, nem kell semmilyen kötbért fizetned.
-
Aucor
senior tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, mert már a falra mászok az egésztől. Bekötötték ezt a csodálatos szolgáltatást 9 nappal ezelőtt. A szerelő rendszerhibára panaszkodva nem tudott internetet csiholni, az ügyfélszolgálattal diskurált egy órát, hibajegyet nyitottak, minden kutyafüle, de megnyugtatott, hogy távozása után maximum 1-2 órával már lesz is internet. Természetesen, azóta sincs semmi. Fontos infó, hogy a szolgáltatás a Telekom hálózatán keresztül történik, a bekötés előtt 1 héttel a Telekom húzta be a kábelt, ők letesztelték a koaxot, és elmentek, a Vodafone-os szerelő már csak hozott egy modemet és bekötötte a meglévő koax kábelt a modembe. A modem egy fehér Sagemcom 3686 V2.
Az alsó 4 LED stabilan zölden világít, így mondhatni, a kapcsolat összeáll. Az ügyfélszolgálatos is "rá tud mérni" a modemre, és látja, ergó szinte kizárt, hogy kábel jellegű probléma legyen.
Számtalan hívás az ügyfélszolgálat felé (8-10), számtalan nyitott hibajegy, számtalan elhangzott "átadjuk a háttérmunkatársaknak az ügyet" után sincs érdemi előrelépés.
A bekötés után 3 órával jött egy SMS:
"Tisztelt Ügyfelünk! Internet szolgáltatását sikeresen aktiváltuk. XXXX felhasználónév és YYYY jelszó megadásával tud bejelentkezni az első csatlakozási kísérlet alkalmával. Üdvözlettel, Vodafone"Ez eddig szép és jó, de sem egy captive portalos felület, sem a Vodafone oldalán talált "modemregisztracio.vodafone.hu" oldal nem jön be a modemre csatlakozva kábelen/wifin keresztül.
Ezt megemlítettem az ügyfélszolgálatosnak, aki azt mondta, hogy próbáljam meg a 192.168.1.1 címet elérni böngészőből, de természetesen ez sem tölt be, "Connection timed out". Ötletem sincs, mi lehet ez a 192.168.1.1 cím, a modem belső címe 192.168.0.1, de az ügyfélszolgálatos erősködött, hogy márpedig ennek be kell jönnie, és nem a 0.1, hanem az 1.1 kell nekem. Természetesen nem tölt be az oldal.
Itt járunk most, egy szerelőt derogál nekik kiküldeni, minden ügyfélszolgálatos hívásnál csak "rámérnek" a modemre, látják, hogy valami nem jó, aztán átadják a háttérmunkatársaknak, ezt játsszuk el minden nap, és 9 nap után sincs szolgáltatás.
Van bárkinek bármi ötlete, hogy mit lehetne tenni azon kívül, hogy lemondom a 2 év hűségre kötött szolgáltatást és kifizetem a b****tt nagy kötbért és inkább megyek egy normális szolgáltatóhoz?
-
Zimerion
csendes tag
Sziasztok,
Költözés előtt állok és a vodafone oldala szerint az új lakhelyemen nem szolgáltatnak. December fog végetérni az előfizetésem. Ilyenkor a maradék hónapot ki kell fizetnem kötbérként? A vodafone oldalán és a szerődésben hirtelen nem találtam.
Köszi előre is a helpet! -
Avayasoft
tag
válasz
mrlujoak #129815 üzenetére
De ez milyen dolog már, hogy hűség alatt ha a szolgáltató emelni akar, akkor megteheti, te pedig ha nem tetszik, akkor kiléphetsz a hűségből. Viszont ha hűség alatt az előfizető döntene úgy hogy ő inkább kevesebbet fizetne, akkor is elég lenne tájékoztatnia a szolgáltatót, hogy ha nem fogadja el csökkentést, akkor van 45 napja felmondani a szerződést?
Ja nem, hanem kötbért kellene fizetnie az előfizetőnek... -
Tikakukac
titán
Na alakulunk, probléma ugyan nincs megoldva, de a kötbérezésről szépen küldik maguktól a leveleket.
Ellenben a 30 nap lassan bekarcol a hívások és mailek kikérését nézve, szóval szerintem még jönni fog pár ilyen levél. Still inkopetens brigád.
-
HellGreg
őstag
Sziasztok, szerintetek a következő pontok bármelyike feljogosít arra, hogy elálljak a szerződéstől hűséglejárat előtt? (mindenem a vodafonnál van, otthoni, mobilok)
- Nem jönnek a havi számlák. 5 hónapig nem jött semmi, aztán egyszerre jött 250 ezer 5 részletben. De azóta megint nem jönnek az aktuális számlák. Tudom, tegyem félre vagy utaljam, de nekem ez így akkor sem jön be.
- Több mint egy éve rendeltem set top boxot, azóta sem jött, többször jeleztem irodákban, de semmi nem történik. Egyszer az elején kijöttek beszerelni, de valami központi hiba miatt nem tudták beüzemelni. Elvitték azzal, hogy majd visszajönnek. Azóta is jönnek. Tavaly tavasz óta.
- A mobil térerő egyre gyatrább a házunkban, már gyakorlatilag nem lehet telefonálni. Korábban ez nem volt ilyen rossz.
- Ahányszor változtatok valamit a szolgáltatásokon, újrakötik a szerződést, és tört havi számlák jönnek (jönnének, de nem jönnek). Az alkalmazottak nem tudják, mikor érdemes a hónapban változtatni, ennek köszönhetően szinte mindig rosszul járok a törtszámlákkal.
- Úgy általánosságban, nagyon elégedetlen vagyok. Az irodában az alkalmazottak sem értik, mit látnak a képernyőn, nem tudják megmagyarázni az érthetetlen tételeket a számlákon. Rámtukmáltak egy készülékbiztosítást havi 1000ft-ért, pár hónappal később vettem észre, hogy már 2400-at fizetek érte. Telefonon otthoni szerződéshosszabbításkor ingyen odaadtak szinte minden kiegészítő TV csomagot, azokról kiderült, hogy fizetek értük, nem is keveset. A számlák teljesen áttekinthetetlenek.
Jelen pillanatban 600 ezret kéne fizetnem kötbérként, ha mindent felmondanék.
Elegem van belőlük egy életre. -
válasz
kpityu2 #128938 üzenetére
Azért azt tegyük hozzá, hogy ha nincs szolgáltatás, akkor az első bejelentéstől számított 72 óra leteltétől, szép kötbér illet meg, aminek pontos összege az ÁSZF-ben kell benne legyen, de többnyire a havidíj négyszerese szokott lenni. Szóval ha van egy 8k-s előfizud, akkor nagyságrendileg ~30k megillet majd erre az egy hónapra.
-
_belga_
csendes tag
Dióhéjban a problémám: 78 ezer forint kötbért követel tőlem a Vodafone 2.5 hét hűség miatt, mert 3 vagy ki tudja hány hónapra számolták (a számlán nincs rajtja, tájékoztatást nem adnak, arra a panaszomra, hogy számítsák újra, küldtek egy fizetési felszólítást).
A kérdés, hogy a hírközlési hatósághoz (kötbér kategória) vagy békéltető testülethez forduljak? A hírközlési hatóság azt írja, hogy díjvitában nem hoz döntést, a békéltető testület meg mintha fizikai áru problémákra lenne kihegyezve.
Időrendben a történések:
- 2022-08-22-én vezetékes hűségszerződést hosszabbítottam telefonon (kb. 9500 Ft/hó), éltem a felkínált médiabox csere lehetősséggel is, hátha kevesebbet fogyasz, mint az őskövület UPC-s
- mivel utólag drágálltam, kitaláltam, hogy szolgáltatót váltok, a médiabox beszerelést le is mondtam jó előre (szerencsétlen szerelőnek persze nem szóltak, telefonált, hogy jönne)
- 2022-09-07-én másik szolgáltató bekötötte a netet
- 2022-09-08-án lemondtam a Vodafone-t telefonon, de "nem engedte a rendszer", ígérték, hogy felhívnak 2022-09-10-én, szombaton. Megerősítették, hogy kötbért csak a lemondásig kell fizetnem.
- 2022-09-10 szombaton persze nem hívtak a megadott időpontig, én hívtam őket, hogy lemondom a szolgáltatást, de ismét "nem engedte a rendszer", "szólnak kollégának", majd jövő héten keressem őket, stb. Közvetlen ezután Vodafone üzletből elhajtottak, mondván, hogy amíg ez van, addig ők se tudják lemondani, és ezért le se tudom adni a készülékeket.
- mellékszál, hogy az első számlában kiszámláztak valami mozicsatornát is, amit nyilván a hűségszerződéskor akartak rámsózni, pedig nagyon ügyelek, hogy az ilyen marhaságokat elutasítsam. Ennek a lemondását/sztornózását is kértem minden hívásnál.
- pár hét telefonálgatás után kiderült, hogy a meghiúsult médiabox csere miatt nem engedi a rendszer a lemondást náluk
- pár hónap alatt sikerült a lemondást elintézniük
- 2022-10-24-én leadtam az eszközöket (2 médiabox + 1 kábelmodem)
- 2023-02-01: kaptam egy 52 ezer és egy 78 ezer forintos számlát, egyiket se lehetett online megnyitni, hibát írt
- pár hét telefonálgatás után sikerült az 52 ezer forintos számláról kideríteni, hogy készülék kötbér, kérték, hogy küldjem el az átvételi elismervényt. Elküldtem az email címükre.
- újabb néhány hét emailezéssel, másodszori nekifutásra sikerült letölthetővé tenni a 78 ezer forintos számlát, amiről kiderült, hogy az előfizetés kötbére
- 2023-04-13 emailben kértem, hogy a kötbért számolják újra az eredeti, 2022-09-08-i lemondással
- 2023-04-17-én fizetési felszólítást küldtek postai levélben a 78 ezer forintról, vélhetően az előbbi emailem hatására (arra még nem válaszoltak, valószínű már nem is fognak a 30 napos határidőig)Az összes beszélgetés megvan (még akkor telepítettem Cube ACR-t, amikor engedte a felvételt az Android).
-
modflow
veterán
válasz
Kicsirics77 #127933 üzenetére
De hogy kérjek kötbért, ha az ügyintéző ezer forintot ajánlott, és azt elfogadtam?
-
Kicsirics77
veterán
válasz
modflow #127927 üzenetére
Nyilván kuka így a modem,nekem a fekete olyasmit produkált,hogy ujraindítás után kb 10 percig minden rendben volt,utánna 13-15 ezer ms lett a ping a sebesség meg 1Mbps és lehalt a menüje is. Csere lett csak a megoldás.
Kötbért meg nyomasd mert képesek ennyivel kiszúrni az ember szemét. -
cof
veterán
válasz
modflow #127919 üzenetére
Jófogás vagy FB Marketen szokott lenni, viszont csak olyat tudsz majd beaktiválni ami nincs letiltva a hálózatukban. Ez meg majd úgy is akkor derül ki ha már nálad van.
Régebben elég sokan vettek maguknak ilyen esetre tartalékba, hogy legyen.
Mate írásával ellentétben ezek nem lopottak, hiszen sehova nem törtél be ellopni, van akinél ott maradt csere után mert a szerelő nem vitte el a régit. Mások meg nem adták le szolgáltatás megszűnése után, ilyenkor hónapok múlva jön is a meglepetés kötbérezett csekk, vagy netán már a behajtótól a számla, hogy nem lett leadva.
-
-
mickemoto
őstag
Sziasztok! Azt hogy lehet valahogyan megoldani hogy ne kelljen kötbért fizetni a vodafon otthoni internet felmondásakor? Költözés miatt a meglévő szolgáltatást kénytelen vagyok felmondani hűségidőn belül mivel az új helyen nem elérhető semmilyen vodafone szolgáltatás.
-
Adams84
aktív tag
válasz
koxkids #127342 üzenetére
Lehet őket zaklatni és sürgetni, de ez általában nem viszi előrébb a javítás folyamatát.
Ha Vodafone One ügyfél vagy, akkor -egyedi internet hiba esetén- igényelhetsz a Vodafone előfizetéses mobilszámodra 72 órás korlátlan "wifi pótló" mobilinternetet, így a telefonodról megosztott netet tudod használni a hibajavítás ideje alatt (jobb mint a semmi).Ha a fentiekre nem vagy jogosult, akkor sajnos meg kell várni, amíg elhárítjáj a hibát. Erre hivatalosan 72 órájuk van, ha ezt az időt túllépik, akkor kötbér jóváírás jár(hat) neked.
-
AtHoS
nagyúr
válasz
MrSealRD #126887 üzenetére
Én tavaly júl 25 óta várom, hogy az akkor személyesen leadott médiabox helyett CI+ kártyát használhassak. Máig nem sikerült ez a történet és közben fizetem csendben/rendben a TV előfizu díjat is.
De már nem érdekel, nem hívogatom őket, mert nem válaszolnak megkeresésre, telefonon semmit sem tudnak tenni, október óta felsőbb jóváhagyásra vár a történet, így júniussal elválnak majd útjaink, bár kíváncsi leszek a majd egy éves kötbér kifizetéséhez hogyan fognak jó arcot vágni -
Alcsi69
senior tag
Sziasztok!
Sajnos ahova költözök, ott a jelenlegi előfizetésem nem elérhető. Az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy ennek ellenére bérel a Vodafone az épületben Telekomos hálózatot, szóval ha lemondom a szolgáltatást és újra kötök szerződést akkor megoldható a dolog.
Viszont ahogy látom a Vodafone oldalán, a csomagom sehogy sem érhető el, ezres internet helyett "csak" az 500-as van, illetve a TV szolgáltatás sincs.
Ebben az esetben nem érheti meg az jobban ha lemondom a Vodafone szolgáltatásomat, és átmegyek Telekomhoz vagy Digihez, ahol az 1000Mbit/s-os csomag is elérhető?
Ebben az esetben, mivel még a hűségidőn belül vagyok kell fizetnem kötbért?
-
Soulfly842
addikt
válasz
explo1 #126695 üzenetére
Szerintem max, akkor, ha tudsz jogcímigazolást tenni, hogy mi miatt.
Pl. elköltöztél és ők nem tudják ott biztosítani a szolgáltatást.
Ez esetben új albérleti szerződés/adás-vételi szerződés/stb bemutatása mellett el lehet intézni.
Hasonló kérdésem volt az irányukba, azért is írom ezt le biztosan.
Az eszköz oldali kötbér viszont valószínűleg elég fajsúlyos.
Nekem ment, használtam többször is, most rá akartam nézni, de jelenleg "Nem sikerült az azonosítás. A fiók jelenleg zárolva van. (WA104)"
Ez viszont valószínűleg azért van, mert folyamatban van a hűséghosszabbítás az új megállapodás szerint, de még a MyVodafone oldalán is azt írja, hogy folyamatban van - nem fordult még át.
Esetleg, ha privát böngészőből, vagy más böngészőből próbálod meg?
-
explo1
csendes tag
Sziasztok! Tavaly júniusban vettem egy éves részletre egy PS5-t Vodatol. Befolyásolja ez a hűségemet vagy lemondhatom az otthoni szolgáltatásokat kötbérezes nélkül? (App szerint tavaly júniusban lejárt a hűség)
-
-
Adams84
aktív tag
válasz
szabeska #126015 üzenetére
Ha már NINCS hűséged, akkor megpróbálkozhatsz a szolgáltatások lemondásával (és így esetleg kaphatsz némileg kedvezőbb árat -persze hűségvállalással egybekötve-). Vagy átmész másik szolgáltatóhoz (ahol szintén alkalmazzák/alkalmazni fogják az inflációkövető díjkorrekció lehetőségét).
Ha még VAN hűséged, akkor sajnos csak kötbér megfizetésével szüntetheted meg a szerződést.
Ha ezt nem szeretnéd, akkor meg kell várni a hűség végét, hogy lépni tudj. Addig pedig marad az emelt ár… -
Adams84
aktív tag
Az ÁSZF-be nem 2 hónappal ezelőtt tették be a szolgáltatók az inflációkövető díjemelési lehetőséget, hanem jóval régebben.
Ezt a közleményt akkor kellett volna kiadni, amikor az érintett szolgáltatók publikálták, hogy módosítják az ÁSZF-et.
Most már hiába szeretnék az ügyfelek felmondani a határozott idejű szerződéseiket, nem fogják tudni (kizárólag kötbér megfizetésével).
Kicsit az az érzésem, mintha az NMHH utólag próbálná szembesíteni az embereket azzal, hogy már úgysem tudnak semmit tenni (és ezzel együtt a felelősséget is eltolja magáról, miszerint az ügyfél volt a figyelmetlen, mert nem reagált időben…). -
erzol
őstag
Sziasztok!
Nem követem a topikot, de ki kivánkozik belőlem.
Édesapám előfizetését én finanszírozom.
Történt tavaly nyáron, hogy az ügyfélmegtartó csoporttal egy számomra előnyös szerződést sikerült kötni 1 év hűséggel.
Mobil appon keresztül pengetem a havidíjat,amivel tovább nem is szoktam foglalkozni.
Mígnem most januárban egy bő 10 %- al magasabb számlát kaptam. Kedves ügyfélszolgálatos hölgy tájékoztatott, hogy nem történt áremelés és egyoldalú szerződés módosítás sem, csupán egy egyszerű díjkorrekciót vezettek be, ami ellen semmit sem tehetek, csak kötbér megfizetése ellenében, de készségesen kapcsolta az ügyfél megtartó csoportot.
Itt szintén egy szimpatikus űrral sikerült beszélnem, aki szerint a hozzáértők jól megdolgoztak a "legális" szerződés szegés megalkotásáért.
Sajnos most március közepéig várnom kell, hogy a hűségidő lejárta előtt 3 hónappal módosíthasson a havi díjon.
Nagyon elszomorított ez az egész.
Elnézést, hogy ilyen hosszúra nyúlt, ha nem maradhat kérem a modit, hogy törölje. -
zzola
titán
válasz
Janaboy #125510 üzenetére
Inkább abbanj higgy, amit elolvasol a saját szemeddel.
Egyébként a számlalevél alján ott volt az emelés értesítő és az alábbi mondta is:
"Jelen díjkorrekció felmondási jogot nem keletkeztet."Egyszóval erre hivatkozva nem lehet felmondani az előfizetést, pontosabban fel lehet, kötbérrel.
-
Carlos73
csendes tag
válasz
R a y #125458 üzenetére
Azt gondolom sorstársak vagyunk. Én tavaly nyár óta harcolok velük, hivatalosan csak szeptembertől ostromlom őket, de szinte heti rendszerességgel. Nekem október közepétől november közepéig terjedő időszakra állapítottak meg kb. 10 havi előfizetési díjnak megfelelő összegű kötbért, annak ellenére, hogy mind a mai napig ugyanúgy használhatatlan a netem. Én minden hónapban fizetek nekik, csak a kötbér miatt kevesebbet a tényleges havidíjnál. A ping értékeim 10-12 között mozognak, de már le- és feltöltési sebességet egyik speedtest oldal sem tud mérni. Ha mégis sikerül, akkor a letöltési sebesség max. 100-300 körüli az 500 helyett. Valamennyi weboldal betöltése akár 30-40 másodpercet, vagy akár többet is igénybe vesz. Naponta többször is áramtalanítom a modemet, majd a visszakapcsolás után 1-2 órán át elfogadható a net, de ez így nem állapot, mert nem ezért fizetek. Az ügyfélszolgálatosok sem tudnak a modememre rámérni, mert folyamatosan offline-nak látják azt. Nekem vonalas telefonkészülék is van a modemhez csatlakoztatva, amivel 5-6 percnél tovább nem tudok beszélni, mert megszakad a vonal.
Ma is jön hozzám egy technikus, de túl sok reményt nem táplálok a dologba. -
R a y
senior tag
Új fent írok (amíg épp várom a kiérkező "technikust"). Én tavaly május óta szenvedek a vodával, amióta a connectboxok megkapták az új fw-t. Júniustól ezidáig nem is fizettem számlát mivel sikerült kötbért kiharcolnom. De az utóbbi időben megint borszatóan magasak a pingek, alig alig tölt be valami. Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy ezt a problémát nem látják és nem tudják majd egy év után megoldani?! Azelőtt pedig 99,9%-os volt az internetkapcsolat, soha semmi baj nem volt vele. Februárban jár le a hűség, nem tudom mi tévő legyek, hova váltsak...
-
Igen, az, és igen, ők
Sőt már meg is lépték: Index - Belföld - Árat emel a DIGI
Mivel a szolgáltatók most élnek először ezzel a törvény adta lehetőséggel egyúttal precedenst is teremtenek, azt az üzenetet is hordozza, hogy EFI-k mostantól ezek a szabályok, így készüljetek... A törvény lehetőséget ad erre, az ÁFSZ-ben benne van, innentől kezdve maximum nem etikus, de sehol meg nem támadható. Nem mondhatod azt, hogy hát akkor a kölcsönösség alapján te is módosítanál évente egyszer... régen ugye volt egyfajta kölcsönösség, hiszen felmondhattad, de ezt elvették. Törvénybe foglalták, innentől az van, hogy "korrektül" tájékoztatva vagy a szolgáltató részéről, hogy az ÁSZF ezt tartalmazza, ha nem tetszik nem fogadod el. Az összes szolgáltató ÁSZF-ébe beépítik azzal a megjegyzéssel, hogy törvényi fundamentum is van alatta. Az, hogy nem lesz olyan szolgáltató amelyik ÁSZF-ében ne lenne ez benne, senkit nem fog érdekelniEgy-két év és teljesen megszokottá, elfogadottá válik. Az egyetlen gondjuk szerintem a százalék mértéke, mert a reálist nem merték bevállalni. Az a "szép" a dologban, hogy még az sincs, hogy átmész egy másik szolgáltatóhoz. Nincs meg az az opció, hogy most felszívtad magad, mint én 2009-ben a DIGI-nél és mentem a Telekomhoz (küldtek a DIGI-től akkor egy levelet, hogy világgazdasági válság miatt a $ - Ft árfolyam bla bla + 300 Ft, hűségem nem volt a tányéros TV-n felmondtam nekik
) vagy mint 2016-ban az Invitelnél akiknél szintén felmondtam - ott volt hűségem, de még törvényes alapom is, így kötbérmentesen tettem - , és átmentem a UPC/ Vodafone-hoz, szóval, hogy válthass másikra, lehet akármennyi szolgáltató az utcádban, mindegyiknél ezek a játékszabályok.
Szerintem "csak" azért 10%, és nem 20 vagy 30%, mert az alapvető élelmiszerek 50-90%-kal is drágultak, de azt ugye vagy megveszi az ember, vagy éhen hal... Ha tömegesen nem bírnák fizetni az emberek az Internet + TV + telefon csomagjaikat, akkor megveszik az alapvető élelmiszert, és oké, hogy lesz tartozásuk a szolgáltató felé, de annak behajtása sokkal körülményesebb. Szerintem most tapogatóznak, hogy mennyivel lehet úgy emelni, hogy a lemorzsolódok aránya ne legyen túl magas. Nyilván lesznek olyanok, akik amint lejár a hűségük például választanak, hogy csak Internet, vagy csak TV, vagy csak Telefon, vagy egyik sem. Persze régebben is voltak elszórt esetek, hiszen bárkiből lehetett munkanélküli 2022 előtt is... de most komoly tömegek szegényednek el, mindenkinek megnőttek a kiadásai. A boltok vs szolgáltatók versenyében, bár utóbbival áll az ember szerződésben, a boltok az erősebbek.
#124725ates2: Nekem pl októberig Magenta 1 hűségem is van... amikor megkötöttem szó sem volt áremelésről. Aztán az elsődleges címemen még nincs is Telekom optika. Így tudom nézni a Telekom TV-t DIGI optikán, meg használni a SIM kártyát
Nyilván ha lejár a hűség, majd nem hosszabbítok, ha csesznek Hajdúszoboszló fürdőnegyedébe telekom optikát húzni továbbra is.
-
cof
veterán
válasz
GoodSpeed #124723 üzenetére
Tehát ezt akkor a Diginél is megléphetik bármikor mert törvényi engedélyük van rá? Durva, hogy a szolgáltatók bármit megtehetnek az előfizetővel. Szerintem ez elég aljas húzás, hogy nem mondhatod fel a hűséget kötbérmentesen erre hivatkozva. Gondolom ez a család és emberbarát kormány teremtette meg hozzá a jogalapot...
-
Törvénymódosítás volt pár éve. Évente egy alkalommal az inflációt meg NEM haladó módon emelhet, és hiába mondod, hogy jó napot kívánok én leszerződtem két évre havi x Ft-ért ami a 2 évre Y összegre jön ki, megemelhetik és nem mondhatod fel. A Telekom is emelt, és a DIGI is emelt már, bár nekem még nem. Korábban a szolgáltatók nem éltek ezzel a lehetőséggel a régi előfizetők esetében, most már jellemzően élnek vele
2016-ban anno én az Inviteltől dobbantottam a UPC... Vodafone-hoz, mert emeltek 390 Ft-ot, a kereskedelmi adót kiterhelve. Kötbérmentesen elengedtek
Ma már nem menne ...
Visszamenőleg kéri az RTL és a TV2 több száz forintos műsordíját a kábelszolgáltató | 24.hu
-
zzola
titán
"Egyoldalúan emelnek és fel sem mondhatod kötbér fizetése nélkül? Vagy mit jelent ez?"
Azt, hogy vagy maradsz ügyfél a hűségidőd végéig, vagy kötbérért cserébe azonnal felmondhatod az előfizetésedet. Az inflációs emelés nem ad jogalapot a hűségidő felmondására - részedről. -
cof
veterán
válasz
GoodSpeed #124713 üzenetére
A drágulás „felmondási jogot nem keletkeztet" a cég tájékoztatása szerint.
Egyoldalúan emelnek és fel sem mondhatod kötbér fizetése nélkül? Vagy mit jelent ez?
Kíváncsi leszek a Digi mikor lépi ezt meg, mert most nagyon húzzák be az embereket a málnásba, hogy kössenek hűséget. Ott sima emelés lesz januártól de a hűségesekre nem vonatkozik "egyelőre".
-
ztibor
senior tag
Kezdek kicsit tanácstalan lenni.
Következő a történetem.
A vodás firmware csere óta küzdöttem (mint sokan mások is) a modem újraindulgatásával.
Volt kint vagy 7-8 szerelő, cseréltek 3x modemet is. Utoljára kb. 1,5 hónapja már nem küldtek szerelőt, hanem azt mondták átadták a problémát az IT részlegnek (bármit is jelentsen ez) várjak türelemmel. Ezzel egy időben az oldaluknál az internet résznél megjelent "A szolgáltatás módosítás alatt áll"
Valami viszont történt, mert csökkentek az újraindulások.
Viszont kb 3 hete hívtak hogy miért van nálam 4 modem!?
Kiderült hogy a technikusok nem jelezték hogy elvitték a cserélt modemeket.
2 hete lett egy plusz TV-m, amihez szerettem volna egy plusz stb-t. Kiderült hogy az utolsó hibajegyet nem zárták le, amíg az van nem rendelhetek új eszközt.
Azóta többször telefonáltam, megjártam vagy 8 ügyintézőt, mert dobálnak egymáshoz amíg bogozzák ki az egész katyvaszt, majd semmi sem történik, csak mondják várjak türelemmel.Lehet bárhol panaszt benyújtani? Kötbért kérni, bárhogy rábírni őket hogy dolgozzanak?
Megjegyzem hogy a szolgáltatások/internetnél a modem sorszáma még az előzőé.
1 hete a modem mögé saját routert tettem, azóta talán 1x indult újra, szóval a szolgáltatással már elégedett is lehetnék.Elnézést amiért hosszú voltam, de már kicsit unom ezt az egészet. Tényleg jobb lenne megszabadulni a végén tőlük.
-
cocka
veterán
válasz
kezo0 #124598 üzenetére
az országos elektronikus nyilvántartás, amit a Voda rendszere is használ az ellenőrzéshez, egyszerűen nem kezeli ezeknek a régi személyiknek az adatait, hiába érvényesek úgy egyébként…
Gondolom azért, mert a régi formátum két betű, 6 számjegy, az új meg 6 számjegy és két betű a végén.
Nekik ugyanis levélben megírtam a problémát, amelyre 30 nap eltelte után sem kaptam választ – sőt, azóta sem.
Szokásos vodkafonos hülyeség, hogy legyen az email, form vagy postai levél, kivárják a 30 napot. Az azóta semnek gondolom az az oka, hogy fogalmuk sincs, mit válaszoljanak.
amíg sor nem került az ujjlenyomata rögzítésére…
Ez mióta kötelező? És akinek mondjuk génhiba miatt nincs ujjlenyomata vagy megégett stb.. azzal mi van? Adja a lábujját?
nyalja meg azokat (sic!),
Ez még a kovidhiszti nélkül is undorító.. főleg hogy azért még ha minden agyon van fertőtlenítve is, nem biztos, hogy az ujjon maradt fertőtlenítőszer-maradványok nyaldosása a további egészség záloga.
aki beutal a bőrgyógyászhoz,
De csak a sürgősségi beutaló miatt kell háziorvos nem? Mert amúgy tudtommal a bőrgyógyászat azon kevesek egyike, ahova nem kell alapból beutaló, max. időpont.
meg sem vizsgálta anyu kezeit – nyilvánvaló volt, hogy nem először tesz ilyet
Akkor simán be lehet kamuzni neki bármit? Vagy vinni kell az igazolást arról, hogy nem sikerült az ujjlenyomatvétel? Ez állami volt? Urambátyám országában gondolom van az a pénz, amennyiért képes ezt igazolás nélkül is bárkinek kinyomtatni.
amit mindenképpen cserélni kell egy újabb típusra
Ezért nem vagyok hajlandó új szerződést kötni.
elvileg jövő csütörtökön lesz lecserélve az eszköz.
Ahol az elvilegen van a hangsúly!
nekem kell majd leadnom???
Szarjál rá, én se adtam le semmit, szerinted felszámoltak kötbért? A szöveg is egy komplett faszság, ahol az eszközök "kártérítési díjait" felsorolják. Mondom a lényeget: a le nem adott és még működő eszközöket megsemmisültnek kell tekinteni. Kíváncsi lennék, hogy erről egy jogi szakértőnek mi a véleménye. Ez egy világcég sajátos jogértelmezése, ami minden logikai alapot nélkülöz (ami bizonyíthatóan létezik és működik, az nem semmisült meg és PONT). Kártérítést olyan dologért követelhet, ha tényleg tönkretettem, megrongáltam, elvesztettem vagy valóban megsemmisült pl. egy balesetben. Ennek tényét bizonyítaniuk kéne, ha már ők "vádolnak" engem, de a semmit vagy a "nem történt meg"et nem lehet bizonyítani. Ha videóval bizonyítom, hogy tessék itt van nálam és működik, akkor az nem meríti ki a "megsemmisült" tényállást.
Bizonyítsa ennek ellenkezőjét úgy, hogy nem fér hozzá fizikailag az eszközhöz. Ez bukógyanús lenne.
már fenyegetnek, hogy adjuk le a régit?
Ilyet még vagy négyszer küldenek majd, kb. havi 1-et, mindet le kell szarni. Hivatalos tájékoztatást pedig nem SMS-ben kell küldözgetni. PONT
-
Carlos73
csendes tag
válasz
kabelmania27 #124428 üzenetére
Ma "csak" négy ügyintézővel egyeztettem telefonon. A végeredmény a következő:
1. Egyenlőre csak úgy elengedtek 3.000.-Ft-ot az aktuálisan befizetendő számlámból. A többit majd kötbér formájában. Talán!
2. Megsürgetik a technikusokat, hogy ugyan csináljanak már végre valamit, mert a kb. 3 héttel ezelőtti modemcsere óta olyan modem van nálam, ami központilag be sem lett regisztrálva. Állítólag ez egy kb. 10 perces művelet lenne. Megjegyzem szerintem nem ez okozza a szolgáltatás kiesést, mert ez a régi modememnél is már fennállt. Egyébként egy fehér modem helyett kaptam egy feketét.
3. Az ipv6-ot felvetettem, de azt a választ kaptam, hogy annak a kikapcsolásával nem oldunk meg semmit, sőt lehet, hogy még rosszabbul járok. -
Carlos73
csendes tag
Hosszú-hosszú ideje van a Vodafonnál (UPC) TV+internet+vonalas telefon előfizetésem.
Két hónapja harcolok velük, mert gyalázatos minőségben szolgáltatják az internetet. Ennek az az eredménye, hogy szinte minden webhely elérhetetlen, vagy percek kérdése amíg betöltődnek az oldalak. Példaképp a my vodafone fiókomba is csak sokadik próbálkozásra tudok belépni, de még sorolhatnám. A Wifi a rácsatlakoztatott eszközeimet folyamatosan ledobálja. TV adás van, azonban a vodafon tv box plusz szolgáltatásai elérhetetlenek. A televízió képernyőjének jobb felső sarkában hibaüzenetek tömkelege jelenik meg naponta többször. A telefonbeszélgetéseim 5-10 percenként megszakadnak, már ha egyáltalán kapok vonalat.
Szerintem már nincs olyan technikus a városban, aki ne lett volna nálam jelszintet, meg isten tudja mit mérni. A műszereik szerint persze minden tökéletes, ellenben hadoválnak nekem csomagvesztésről, meg hálózati hibáról. Állandóan a sajnálatukat és a megértésüket fejezik ki, aztán meg lepattannak.
Az ügyfélszolgálat egy kalap kaki, ők gyakorlatilag csak közvető szerepet látnak el. Érdemben intézkedni nem tudnak, vagy nem akarnak. Egy hónappal ezelőtt már panasszal is éltem náluk, de azóta állandóan csak azt szajkózzák, hogy a panaszkezelési osztály foglalkozik az ügyemmel. Kértem, hogy adják meg az elérhetőségüket, erre a válasz az volt, hogy ők sem tudják. Próbáltak megnyugtatni, hogy a hiba javítása, illetve a kötbér számítása folyamatban van, de hogy mikor kapok végre elfogadható minőségű szolgáltatást, azt nem tudják megmondani. Nincs egyetlen ember sem ennél a retkes szolgáltatónál aki tökösen közölné velem, hogy mire számíthatok én paraszt!?
Időközben persze nekem is kijött az új számla, amit november 30-ig kellene befizetnem természetesen már az emelt összegben.
Úgy érzem a türelmem elfogyott és lehet, hogy itt az ideje váltani. Legnagyobb meglepetésemre az ügyfélszolgálatos kis asszonyka finoman meg is jegyezte, hogy ő már rég megtette volna ezt az én helyemben.
Nos itt tartunk, ezt tudja nyújtani a "nagy" Vodafone egy több, mint 20 éve hűséges előfizetőjének 2022-ben! Szánalmas! -
AtHoS
nagyúr
válasz
Adams84 #124300 üzenetére
Én 17.-én csütörtökön délután kaptam SMS-t és email-t a számláról, este hazaérve le is tudtam tölteni a számlát + a részletezett számlát. A rejtett hívószámos részletezett számlára dobta és dobja most is a hoppá... üzenetet
ui. nálam minden szolgáltatásra az átlagos 9,39%-os emelést tartalmazza a táblázat (jelenleg hűség nélkül vagyok)
Louro
Na ez jó ötlet, viszont visszamenőleg biztos nem lehet ilyet, de szerintem, mivel bizonyíthatóan nem tudtam a szolgáltatást igénybe venni jó hosszú időszakon keresztül, jelezhetem majd kötbérigényem az elmúlt időszakra, Na köv. hívásuknál rákérdezek erre is
Aktív témák
Hirdetés
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hővezető paszták
- Milyen routert?
- Nyomtató topik
- Kína nagyon pályázik az összes GeForce RTX 5090-re
- Milyen Blu-ray írót?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kamerában erősíthet a Pixel 10
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- Életre szóló garancia Bennem bízhatsz!
- Expressz kézbesítés 5 percen belül e-mailben!
- Ohh! Dell Latitude 7430 "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" -60% i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- Windows 11 Pro + AJÁNDÉK AAA játék!
- Akció! Dell Latitude 7410 Üzleti Strapabíró Profi Fémházas Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/256 4K
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest