Hirdetés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 321 cellarétegű 4D NAND-ot hozott az SK Hynix
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Teljes fényárban: Chieftec Apex Lumo gépház
- Házimozi belépő szinten
Új hozzászólás Aktív témák
-
hapakj
őstag
mondjuk itt pont nem igazán ez a helyzet. Talán kissé a GLSL meg a HLSL volt nagyjából competing, de még azt se érzem annak. A Metal Shading Language már egy teljesen más kategória volt amikor megjelent.
Közben kb a Khronos és MS is elengedte a GLSL-t és HLSL-t és bytecode-ra álltak át. A nyelvek lényegében már csak opensource libeken keresztül vannak támogatva.
A khronos ezt pedig abszolút a GLSL helyére szánja, szóval én úgy látom utóbbi időbe inkább csak csökkent a megoldások száma, mintsem nőtt volna
-
Busterftw
nagyúr
-
hapakj
őstag
Ez égvilágon semmilyen szinten nem rontja a teljesítményt. Teljesen bevett szokás. Én is csináltam hasonló compiler stacket és igazából csökkenti a komplexitást, hiszen egy shader kódbázist kell karbantartani.
Ez a Slang pedig egyébként nagyon jó cucc. Bár a HLSL-ből jött ki 2021-ben újabb verzió az GLSL már nagyon ideje lecserélni, mert elavult, s fejleszteni nem akarják már.
-
Pikari
addikt
Ja, hadd menjen át a kód mégegy rétegnyi komplexitáson. Hiszen ez a nagyobb teljesítmény záloga.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A HLSL és a GLSL egyre kevésbé látja el a feladatát, így ebből a szempontból is újítani kell.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nők, nőügyek (18+)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Robot fűnyírók
- 321 cellarétegű 4D NAND-ot hozott az SK Hynix
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Szólánc.
- További aktív témák...