Új hozzászólás Aktív témák
-
afro9
tag
válasz
uborka3 #6619 üzenetére
Hát a hűtő nem fekszik fel semmire, csak mellett (konkrétan nem is a borda, hanem a ventilátor tokja, amit külön lehet a bordára felrakni feszül kicsit, de az műanyag) van közvetlenül az a másik hűtőborda.
Alapjáraton futtatam most egy 20 percet folyamatosan. Most felhúztam 2,5GHz-re alapfeszen megyelőre megy, olyan 30 perce.
De ez mitől lehet? Nem tudom elképzelni... Szóval mitől fagyhat így ki? Meghal CPU? Vagy mi? -
jorden06
senior tag
-
Mekibácsi
tag
válasz
uborka3 #6580 üzenetére
Na, belépek a BIOS-ba és a következőket látom:
CPU Operating Speed:
- CPU FSB Clock (MHz): 200
- AGP Clock (MHz): 66Ööö, itt most hogyn tovább?
A RAM-ot hol lehet állítani? Letöltöttem egy SuperRAM nevű progit, abban meg ezt látom:- Amount of memory to maintain: 256Mb
- Amount of memory to free: 461 MbÉs lenne még egy kérdésem: Az ATITool-ban hogy lehet a optimalizálni a beállításokat?
Bocs, a hülye kérdésekért, elég kezdő vagyok. Köszi!
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz
uborka3 #6560 üzenetére
754-es lesz ez, mázlival lehet olcsón jó procit szerezni bele, de igazából nincs értelme foglalkozni vele.
#6558 Mekibácsi: A RAM-ot állítsd 166-ra (333), az FSB-t emeld, 250-ig nem lesz gondod, ha megy tovább akkor el kell kezdened komolyabban állítgatni a dolgokat. A VGA-ra eressz rá egy ATi Toolt, valószínű van benne tartalék. Ez ingyen van.
-
monti20
tag
válasz
uborka3 #6522 üzenetére
Köszi!
BIOS-ban az Advanced beállítás alatt 2 lehetőség van:
Geyserville Support > Enabled / Disabled - Disabled-re van állítva alapból.
Meg az integrált VGA memóját lehet állítani.Az energiagazdálkodási funkció alatt vannak sémák, Hordozható/Laptop-ra van állítva. Amire még tudom állítani: Mindig Bekapcsolva / Minimális Energiagazdálkodás / Maximális Telep. Mire érdemes állítani?
-
afro9
tag
válasz
uborka3 #6517 üzenetére
Aha, ezt sejtettem, szóval tisztában vagyok vele, hogy 64 fölé nem kéne hogy menjen.