Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fatpingvin

    addikt

    válasz BB9000 #1031 üzenetére

    száz szónak is egy a vége: ha valami miatt elengedhetetlenül szükségét érzi, azt ne a fórumon kérdezze meg hanem a szolgáltatónál.

  • fatpingvin

    addikt

    válasz BB9000 #1007 üzenetére

    vagy legalábbis egyeztess. én anno még az UPC-s időben futottam ezzel köröket.

    átépítés volt, és új helyre kellett tenni a modemet, viszont nem ért el odáig az utcáról bejövő koax. felhívtam a helpdesket hogy ilyenkor mi a teendő, az első körösnél nyilván nem kaptam értelmes választ, őket nem erre tartják, ment a mellébeszélés hogy hát ugye a telepítéskor volt igényfelmérés, de hogy én laikusként (kösz, a technikusotoknak én mutattam meg hogyan kell normálisan koaxot vinni kábelvezetőben...) ne bontsam meg a végponti eszköz kábelezését... tök jó, volt igényfelmérés, kértem is egy tizenöt méteres ráhagyást a bejövő kábelre, nem kaptam, most változott az igény, lesznek szívesek segíteni a megoldásban. hívjam ki a szervizest, majd ő megoldja. mondta ezt úgy hogy a konkrét kérdésemig gyakorlatilag el se jutottunk. ezen ment egy keveset a huzavona, de végül rájöttem hogy ha elég műszaki paraméterre kérdezek rá akkor átirányít egy munkatárshoz aki érti és tud is értelmesen válaszolni a konkrét kérdésemre is. Elpanaszoltam neki hogy telepítéskor nem kaptam ráhagyást a kábelre, most viszont kéne toldás, az a kérdésem hogy a héten belül mikor tud jönni szervizes kolléga aki ezt mintegy hiánypótlásként ingyenesen megcsinálja az általam megadott paraméterek szerint, alternatíve mik a feltételei annak hogy én ezt saját felelősségre megcsináljam amennyiben az első kérésem nem megoldható. a műszaki részhez értő kollégától érdekes módon azonnal kaptam a rögzített telefonbeszélgetésben a választ hogy milyen műszaki paramétereknek megfelelő kábelt használjak, milyen bontható toldást, rámérjenek-e a csere után a központból hogy jó-e. igen, köszönöm, visszahívom ha kész. megadta hogy milyen ügyszámra hivatkozzak a helpdesknél, köszönöm, viszhall.

    megcsináltam a cserét, visszahívás, hivatkozás, kapcsolják ugyanazt a csókát pár perc után, rámérnek, tökéletes, köszönjük, felvette a rendszerbe hogy ezen a végponton van egy regisztrált bővítés, élet ment tovább.

    nem tudom mennyire protokoll szerint járt el, de a történet tanulsága összesen annyi hogy ezt a szolgáltatótól kell megkérdezni, csak el kell küzdeni magad egy munkatársig akinek nem az a munkája hogy lepattintsa a laikusokat egy előre definiált folyamatábra mentén.

Új hozzászólás Aktív témák