Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Projektor topic
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen notebookot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Upo
addikt
válasz KTTech #15986 üzenetére
Ha megállsz a lámpánál, akkor leállítja a motort. Akkor mi töltené a hibrid akkut? Ha meg nem bír ki 2 percet a hibrid akku töltés nélkül, akkor szervizben a helye.
Hibridnél ráadásul az N nem kapcsol semmi szerkezetet a "váltóban", csak nem ad áramot az MG1-nek, amitől az esetleg járó benzinmotor forgatónyomatéka nem fog átmenni az MG1 felőli bolygóművön. Tehát csak elektronikus változás történik.
P-ben is ugyanezt csinálja mint N-ben, csak még az éket is becsappantja a kihajtásnál.
Tehát ha úgy vesszük, P-be rakosgatva jobban kopik mint N-be.
Kéziféknél meg a bowden és a pofák kopnak.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
nagyúr
válasz KTTech #15986 üzenetére
Az enyém nem szól érte, ha N-ben van. De itt most nem arról van szó, hogy órákig N-ben ácsorogsz, hanem a lámpánál arra az 1-2 percre, amíg várakozol, és nem akarod taposni a féket, és nincs HOLD gombod, akkor be lehet-e tenni N-be. A válasz pedig az, hogy nyugodtan be lehet tenni, az égegyadta világon semmi baja nem lesz tőle. De ha a féket akarod taposni, akkor az is tök jó módszer, azzal sincs semmi baj.
Aki él és nem boldog, az téved!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest