Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz hahakocka #311 üzenetére

    "Èv vègi hír S bejelentès volt az Epictől S az Amd től az RDNA 3 show-oN ez egy hír volt egy együttműködèsről"

    Nincs semmilyen partnerprogram szerződés, amiről te beszélsz, ott kizárólag annyit történt, hogy az AMD bejelentette, hogy az Unreal Engine 5-be majd egyszer valamikor beépítésre kerül az FSR 3, ha az elkészül. Mivel az FSR 3 is nyílt forráskódú lesz, így az Epic saját maga is bármikor be tudja építeni a motorjába. Ebből te hogyan következtetsz bármiféle szerződésre vagy együtt működésre? Na mindegy is, nézzünk még egy-két érdekes tényt:

    2022 szeptember 20.: NVIDIA bejelenti a DLSS 3 csomagot, melynek része az új Frame Generation
    2022 november 3.: AMD bejelenti az FSR 3-at
    2023 március 24.: "AMD says that FSR 3.0 is in an early stage of development"

    Tehát 3,5 hónappal a bejelentés után még mindig a fejlesztés elején tartanak. Ebből kiindulva én rendkívül erősen kétlem, hogy a közeljövőben ebből lesz bármi kézzel fogható dolog, még a legoptimistább énem is azt sugallja, hogy legkorábban talán ősszel lesz belőle valamit, de én azon se lepődnék meg, ha decemberben készülne el valamilyen formában. Mindegy is, mert már most elkéstek vele, mire elkészül addigra az NV FG már sok játékban benne lesz és az FSR 2 "sikereit" látva rendkívül valószínűtlen, hogy jobb minőséget fog adni, mint az NV FG.
    Miért ilyen lassan halad a fejlesztése? Nyilván egyértelmű bizonyítékom nekem sincs, de ha figyelem veszünk 1-2 megtörtént eseményt, akkor fel lehet állítani egy logikus teóriát:
    2014-ben az AMD bejelenti a Fluid Motion Video funkciót, amit 5 évvel később, 2019-ben kidobtak a kukába, minden fejlesztést leállítottak.
    Nagy valószínűséggel az AMD a legkisebb mértékben sem számított arra, hogy az NV egy olyan technológiával áll elő, amit ők már kukáztak. Mivel az NV a piacvezető, így reagálni kellett, ezért gyors előhalászták a kukából a Fluid Motion Video-t, elkezdték átírni, hogy játékokban is működjön és így született meg a Fluid Motion Frames. Valószínűleg az átírás több időt vsz igénybe, mint amire számítottak, így szűk 4 hónappal a bejelentés után sem tud az AMD megjelenési időpontot mondani, még csak negyedévet sem.

    Nem tudom, hogy számodra milyen szempontból fontos az AMD fenti bejelentése, de ehhez szorosan kapcsolódik az a tény, hogy a DLSS 3 is érkezik az Unreal Engine 5.2-be, ezt valamiért elfelejtetted megemlíteni, pedig ugyanolyan hírértéke van, mint az FSR 3-nak, annyi különbséggel, hogy a DLSS 3 már benne van több játékban és működik a gyakorlatban, a piacon van, lehet használni, az FSR 3 pedig jó AMD termékhez hűen jelen pillanatban még csak egy üres ígéret.

Új hozzászólás Aktív témák