Keresés

Aktív témák

  • Crow

    tag

    válasz Dottore #7213 üzenetére

    Éltem vele. Már kb. két hete szervizben van, pénteken megyek érte.

    A legnagyobb gond az, hogy a szervizes kollega azt állítja, hogy ő nem lát semmilyen hibát a kijelzőn :S
    Mondja ezt annak ellenére, hogy részletesen leírtam + telefonon is elmondtam neki, a hiba leírását, és hogy hogyan tudja biztosan előhozni.
    Szerinte egyébként ilyen hibát az is okozhat, hogy nem az eredeti XP downgrade DVD-ről telepítettem a rendszert, hanem saját hagyományos XP-CD-ről, méghozzá azért, mert a lenovo weboldalán nem hozzáférhető minden extra szoftver, ami a downgrade DVD-n eleve rajta van. (Ezért próbáltam kérni tőletek korábban a downgrade DVD-t) Szerintem ez már csak azért is baromság, mert az előző hsz-emben említett srácot megkérdeztem, és neki pl.: downgrade DVD-ről telepített xp-je van, mégis jelentkezik nála a hiba. De másik ellenpéldaként tudok olyan fórumtársunkról, aki szintén "homemade" XP-t használ a T500-asán, és neki tökéletesen működik.

    Ezért kértem a Ti segítségeteket, mert úgy látszik, a szerviz még segítséggel is képtelen ezt megoldani...

    Egyébként mellékeltem nekik is a videót és a képet, hogy lássák, mit kell keresniük a képernyőn. Mikor kb. harmadjára szólt a szervizes srác, hogy nem találja a hibát, megkérdeztem tőle, h egyáltalán megnézte-e az illusztrációt, amit küldtem (mindezt persze normális hangnemben, segítő szándékkal). Erre a következő "választ" kaptam: azt bárhonnan le is tölthettem...

    Ennyit a szervizről.

Aktív témák