- Három játékprofillal készült az új Arc meghajtó
- Befutottak a beágyazott rendszerekbe szánt, tempós Ryzenek
- Mi történik a szemeddel, ha napi 8 órát monitort nézel? | Orvos válaszol
- A Synology visszatáncolt a saját márkás HDD-k megkövetelésének kapcsán
- 350 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodott a Samsung portfóliója
- Apple MacBook
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Másodszor is nekifut az AI PC-k meghódításának a Qualcomm
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Synology visszatáncolt a saját márkás HDD-k megkövetelésének kapcsán
- Ami Kínában OnePlus Pad Pro, az errefelé mégis csak Pad 2 lett
- Philips LCD és LED TV-k
- Már nem tudni, hogy mikor kerülhetnek piacra a DGX Spark gépek
- Melyik tápegységet vegyem?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikrofon
veterán
válasz
Qtya123 #32477 üzenetére
Kár volt ezért a hosszú Hsz-ért elpazarolni az életedből ennyi időt, hiszen a második kétharmadában van a lényeg:
Azzal egyetértek, hogy ne az legyen kapásból a válasz, hogy ez ilyen, küldd vissza. Végig kell menni a hibakeresésen, a hálózat sebességén, a beállításokon,
Pont ezt írtam én is. Már többször is...Még egy érdekes része van az írásodnak:
Sőt vette a fáradtságot és a C765 esetében elment a boltba tesztelgetni...
Elment azzal a szándékkal hogy bebizonyítsa hogy a TCL úgy sz@r ahogy van és neki van igaza. Ez sikerült is.
DE!
Itt pontosan ugyan azokat az infókat nem tudjuk, hogy milyen interneten és milyen hálózaton tesztelte. Lehet itt is pontosan az a hiba mint korábban és mint amit te is írsz...A lényeg pedig, hogy te is látod a hibákat ha akarod, de te is tudod hibamentes használni ha akarod. Tehát valójában pontosan megérte neked megvenni ezen az áron. Hiszen ha ismered és elfogadod hogy ilyen, akkor tudod te is elégedetten használni.
Ráadásul ez sem bizonyítja hogy minden TV ilyen. Lehet hogy ezek mind hibás készülékek. Épp úgy a tiéd és a többi 7 azaz hét forumtársé akik itt folyamatosan panaszkodnak. Szerinted hány száz vagy hány ezer készüléket adnak el belőle?!
-
TippElek
csendes tag
válasz
Qtya123 #32477 üzenetére
Köszi! Az alap kérdést én tettem fel.
Kicsit tényleg olyan érzés volt a válaszokat olvasni-vagy inkább a veszekedést, mintha csak végletek lennének.
Nem volt nagy elvárásom, mint írtam egy sima FHD tv-m van ezen kívül, ami nekem pont elég. Netemmel is tisztában vagyok, több mint elég..
Lényeg a lényeg, a mozgásgyorsító beállítások nálam egyelőre megszűntették a problémát!
Nem tudom, hogy ezek alapból be vannak-e kapcsolva vagy sem, ha nem az fura mert úgy előjön a gond nálam időnként.
De most “műkszik”, minden rendben. Nézem majd orrba szájba a 14 napon belül, de egyelőre nem látom okát a visszaküldésnek, mert így viszont bomba az ár értéke, nagyon tetszik minden más a tv-ben.
köszi mindenkinek aki írt erről a beállításról, ez a rész nekem új volt. Az eddigi tv-ket ültem és néztem csak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Sound BlasterX H6 Gamer fejhallgató számlával és garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3338
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3303
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3431, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest