Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ACE-

    addikt

    válasz 04ahgy #7132 üzenetére

    Tisztázzunk valamit, mi a feltételes ügyintézésre átvétel? Szerintem az, hogy nem az általános, hanem a beszállító feltételei alapján lesz elbírálva. Tehát attól függ a fogyasztó felé a garanciális igény érvényesíthetősége, hogy a beszállító mit mond (aki egyébként semmilyen jogviszonyban nem áll a fogyasztóval). Na ez az, ami kissé visszás. Az, hogy kell-e 4 csavar, szerintem részletkérdés. A fogyasztó AMD-vel használta, a megmaradt 1 csavar is fölös neki. Amennyiben (és elsődlegesen ezt is kell tennie a kereskedőnek) a termék javításra kerül, nem is igényel a fogyasztó plusz egy csavart, Ő csak azt kívánja, hogy jól működjön a terméke. Ha a teljes termék cserélésére kerül sor, akkor is kérdésként merülhet fel, hogy a terméket visszavevő kereskedőnek mi szüksége van a hiányzó csavarra, hiszen a visszavett és cserélt hibás terméket egyébként sem adhatja át más, esetleg Intelt használó fogyasztónak...

    Ha szerinted hangulatkeltés az iPon garanciális ügyintézési módjainak kitárgyalása, akkor számodra legyen az, ettől függetlenül a hasonló esetek elkerülése érdekében a későbbi fogyasztók az itt olvasottakat a saját értelmi képességeinek megfelelően felhasználhatja...
    Sajnálom hogy a véleményemet egyesek személyes támadásnak vélik, és személyeskedést kreálnak a valós problémából... Egyébiránt az NFH majd megmondja ezekre a kérdésekre az ÁMEN-t...

Új hozzászólás Aktív témák