Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lacos001

    senior tag

    válasz hackeeeee #18897 üzenetére

    Lassan kezdem magam rosszul érezni ( ez most nem a te irományodra,hanem tapasztalataimra alapozva ) hogy sosem a szolgáltató hibája.........Kb 2 éve szivunk.......volt amikor heteken! keresztül naponta volt hibabejelentésünk,attól függetlenül,hogy 2-3 naponta kijött,az amúgy normális csákó.2 év alatt,ami,mint jól tudjuk 24 hónap,azaz huszonnégy db csekk,hogy tudtak kiküldeni 29db-ot?Biztos ez sem a cég hibája...Jah.és természetesen ők ezt normálisnak érezték.......Mi volt a szöveg,hogy ezt bizony be kell fizetni.OMG,hol élnek ezek?Sok mindent a cég visszafelé nem térit,csak követelnek,és nem teljesitenek.Visszatériteni eszükben sincsen semmit,a szolgáltatásukból(?) kimaradt időt meg nyeljem le és fizessem ki....Elég szomorú,hogy felvásárolnak mindent,nagy kaszálás érdekében,viszont a balek előfizető mit sem sejt majd a jövőbeli bosszankodásából,ezen az elavult hálozati rendszeren nem lehet ennyi előfizetést karban tartani,müködtetni,vagy csak egyszerűen lárvák dolgoznak a nagy tré betűs cégnél,márpedig ez a nagy helyzet......és a csekk csak jön,csak jön.....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák