- 3D nyomtatás
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- CES 2025: az NVIDIA prezentálta az új GeForce-okat
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Milyen monitort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mini-ITX
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- CES 2025: megerősítette a SteamOS terjesztését a Valve
Aktív témák
-
pmheros
őstag
válasz martonx #23614 üzenetére
természetesen igazad van, de ha mindenki hozzájárulása kellene egy új (bicikli)út létesítéséhez, akkor az csak elméletben létezhetne.
Példa: nálunk Dorozsmán megszavazták hogy a busz bejöjjön a "házak közé". Kik szavazták meg ? Azok akik a nyomvonal utcájában élnek? Nem!! , azok akik a mögötte, vagy az utáni utcában laknak, mert így nem ők kapják a por-, korom-, és zajterhelést . Viszont 6 perc helyett csak 1,5 percet kell hogy sétáljanak.
Többek közt én is aláírtam azt a papírt ami megakadályozta volna hogy a busz ilyen közel járjon az "ablakunkhoz". Ennek sem láttuk hatását.
egyébként mióta közel van a buszmegálló többször is lekéstem azt. Az 1 percre lévő megállóba ha 3 perces késéssel sikerül elindulnom akkor a hátrányt,nehezebb futással ledolgozni mintha a 6 percre lévőhöz szaladnék.nem vagyok tökéletes