Hirdetés
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- OLED monitor topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen házat vegyek?
- Új tokozással jön az Arrow Lake utódja?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
laca891 #63860 üzenetére
OFF és dízel autóról írok most.
Volt egy 200km-es autópálya 110km/h tempóval 4.3l fogyi.
Volt egy egy agglomerációs kanyar országút-lakott területek váltakozva, 150km, a tempó forgalomtól függően max 100km/h, 6l a fogyi.
Ma volt egy 470km pálya többnyire 160km/h, 5,2l !
De, h itt maradjunk, a nejem Splash-e pályán folyamatos100-as tempónál 5l, agglomerációs közlekedés változó(50-100) forgalomfüggő sebességnél 5,4l.
Nem értelek! Pontosabban igen, ha séf, pedagógus stb. vagy, és ezt ne vedd se személyeskedésnek se sértésnek!! -
Qtya123
őstag
válasz
laca891 #63860 üzenetére
És ez miért is öli a motort?
Víz és olaj teljesen bemelegedve, konstans teljesítmény, minden fix. Autópálya tempónál váltó és benzin/dízel függvényében a fordulat egy fix értéken lesz. Mondjuk vegyünk egy benzinest, forog 3600-at.
Ez miért is károsabb, mint a sok váltás, hőingadozás, nyomaték és fordulatszám, terhelés változás?
Igen, többet eszik, hiszen magasabb fordulat, több LE jön épp a motorból. De a nagyobb teljesítmény egyáltalán nem nagyobb elhasználódást jelent.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 12 64GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- iKing.Hu - Honor Magic 7 Pro - Black - Használt, karcmentes
- Beszámítás! Dell Optiplex 3080 SFF asztali számítógép - i5 10505 8GB RAM 256GB SSD Intel UHD 630 IGP
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8600K 16GB DDR4 960 GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest