- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dell asztali gépek
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Asztrofotózás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vigneau
félisten
Vagy nem voltam elég alapos - és ezért nem találtam -, vagy tényleg nem írnak erről semmit. Egy biztos, a turbó kenésére, motor leállítására nagyobb terhelés után azért felhívják a figyelmet.
CR dízel Peugeot 208-ról váltottam, ott megszoktam a melegítést, leállítást. Esetemben a gyakorlatban, hideg időben a 3-4 perc bőven megvan az indítást követően, míg körbenyalogatom az autó ablakait.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
_ak_
addikt
Mivel volt már, ezért azt linkelem: Melegítsük a motort télen vagy ne.
Én is csináltam ezt a furdulat visszaesésig melegítést, de ezekután nem hiszem, hogy van különösebb értelme. Főleg, hogy látom lassan kúsznak fel a tizedek a fogyasztásban.
Csak érdekességképp, 1.4t Allgrip AT Vitara átlaga a kompjúter szerint 8.1l stabilan, ebből egy vidéki kiruccanás is max egy tizedet javít. Budapest és rövid távok, szóval van élet 5.6l-es fogyasztás felett is (ahogy látom pályán ilyesmiket szoktak hozni manuál 2WD-vel)
Let's begin, de gozaimasu!
-
ncc1701
veterán
-
ncc1701
veterán
válasz laca891 #43306 üzenetére
Sok a városon kívüli forgalom, illetve ha balra dugót látok, akkor jobbra megyek. Amúgy meg kb megyek városban a forgalommal, m0 ilyen 100 körül, kényelmesen. Ha beállok a kamionok 90 körüli tempójára, akkor kb 3.5 litert eszik a vas. Nyilván nem parkettázom neki, mert minek hamarabb érni a piroshoz?
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #43307 üzenetére
Első tankoláskor mentünk egy 350km-s országutat kb 100-as átlaggal, lakott területre érve persze vissza a normál sebességre. Így jött ki 5,1 átlag a kúton rátankolva. Másnap 400 km pályázás, első felében 140-150 közötti tempó, hazafelé éjjel ködben már csak olyan 100-120, tankoláskor 6,9 fogyasztás jött ki. Szóval szépen kinyílik a torka ha pályatempót megy
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #43308 üzenetére
Ja, persze, pici autók ilyenek. Ezt még 140 felett nem néztem, a yaris gen2-est konkrétan tudom, h eljárok vele 5.3 liter körül (swift ugye 4.3), de navi szerint 142-nél már 8.5 litert eszik, és 400km-ként kell kiállni tankolni.
Ha valaki sokat akar gyorsan menni, arra mai napig a dízel való. -
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #43309 üzenetére
Hazafelé a pályán már én is gyakran pillantottam a műszerre, hogy kitart-e a nafta Hozzászoktam a saját autóm közel 60 literes tartályához. Az bőven megcsinál egy Pécs-Pest-Pécs utat és még jócskán marad benne. Ennek a kicsinek meg 37 litert tudtam lenyomni a torkán amikor porzó tankkal a szalonból a kútra gurultam.
(#43312) laca891 Igen, annyi. Miért? Mikor ha nem most, amikor még garis
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #43313 üzenetére
Engem igazából az zavar, hogy a szegénységjelző már akkor kigyullad, mikor még 10L van a tankban (az kb a negyede ugyebár), és ugyanekkor már 0km a megtehető táv, mikor én 10L benzinből még elmegyek bő 200km-t. Ezt kellene valahogy bekalibrálni korrektebbre. Világítson a lámpa, az nem érdekel, de jelezze már korrekten a megtehető távot.
-
Brogyi
senior tag
válasz gyenesmartin #43296 üzenetére
" Utána 5-6km 90-el haladva, ekkor eléri a mutató a középállást, de akkor megint lelassulok 50-re, a mutató is visszamegy az első csíkig. Szalonban azt mondták ezek az 1.2-es motorok ilyenek, a termosztáttal nincs gond."
Hazugság! Tipikus tünet mikor nincs termosztát a körben. Nálam nincs semmi csökkenés. Érdekes csak az enyém jó? Nem látom a tulajok visszajelzését.
Főleg nem az első pöcökre. Nézesd meg mással is aki hajlandó megbontani.
Nem hiszem el, vagy -20 alatt közlekedtél. Nagyon furcsa. A lézer hamar elakad a ködben, de radar azért más.
Nálam csak nagy hóban vacakolt. Kiszálltam, és megnéztem az elejét. A radar takarva volt hóval.
Na, de tényleg nektek visszamegy a víznek a hőmérője? -
dethroner
veterán
Most 16-os alukerék van az autón. Ha veszek 15-ös lemezt télére, akkor a kell másféle kerékanyát is vennem, vagy teljesen jó lesz ami most is rajta van?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
a_tesz
Korrektor
válasz dethroner #43320 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint nem tőcsavaros, hanem sima kerékcsavaros a legújabb Swift is, szóval nem anyát kellene venned hozzá, hanem tőcsavart. De ha gyári alufelni van rajta, amivel kijött a szalonból, és gyári lemezfelnit veszel, akkor elvileg a kúposságuk ugyanolyan, szóval gond nélkül fel lehet rakni mindkét felnit ugyanazzal a csavarral. Az előző két generációnál legalábbis így van, erősen meglepne, ha itt változtattak volna egy nagyot.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Brogyi
senior tag
válasz dethroner #43322 üzenetére
Tőlük vettem a lemezfelnit. Meglepően gondosan átnézték, és ami ütött volt ott azonnal cserélték.
A csavar eredeti. Nem akartam már azt is cserélgetni. A kisebb méret mellett döntöttem, és én ma azt mondanám jó döntés volt. A kisebb méret olcsóbb, de nem is ez tetszik hanem sokkal komfortosabb, sőt csendesebb mint a flancos alu. Az alunak egyetlen előnye van. Ha szeretsz nagy tempóba bevenni egy kanyart akkor az arra való egy jó gumival. Ennyi, minden másban rosszabb.
"I have spoken"[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
Akkor onnan veszem a fekete felnit, és marad az eredeti csavar (anya). Köszi mindenkinrk
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #42829 üzenetére
update:
Fater ma megkapta a Vitarát, amik cserélve lettek: első lökös, menetfény, első gumik, j.e. lengőkar, j.e. stabpálca, bölcső, motorvédő burkolat, nagyjából ennyi, a többi apróság
Ez volt bő 1 milla
Elavulás címszó alatt ki kellett fizetni 19e Ft-ot, illetve mivel a biztosító csak 1 gumit fizetett így a tengelyen lévő másik gumit is, amit a gyári szervíz volt szíves 46e Ft-ért kiszámlázni, Toyo Celsius 4 évszakos, árukeresőn pont 26e Ft... szóval 65e Ft-ba került ez neki, hiába a biztosítás.. így most elöl új Toyo-k vannak, hátul 20e km-t futott Kléber Quadraxer 2-k. Csodás..
A lényeg: nem éri meg balesetezni
Fater rákérdezett hogy ha venne újat akkor mi a helyzet: utolsó darabok mennek el a napokban, legközelebb majd talán márciusban lesznek elérhetőek az új, kizárólag hibrid modellek. Vitara és S-Cross esetében is 500k felárral...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
eami
addikt
válasz Motion_Blur #43333 üzenetére
hát a különbözetet rá kell verni a kamionosra... mint ahogy gondolom volt erre az időre bérautó is amit szintén a kamionos fizetett.... az hogy a biztosító mennyit áll az egy dolog... azon felül simán saját zsebből fizethet a károkozó. illetve 1 éves autónál ez egy nagyobb érték vesztés is... azt is le kell verni a kamionoson.
[ Szerkesztve ]
-
meridaharcos
senior tag
Szakik, segítséget kérnék !
Fűtésvezérlő panel izzót keresek a 2006-os Swift-embe. Az a pici piros izzó, ami a háttérfényt adja. Viszonylag drága az eredeti Suzuki (2200-2500 Ft), ezért keresgettem, és a következő ajánlatot találtam:
Előfordulhat, hogy az Opel alkatrész harmad áron ugyan az az izzó ?
Köszönöm előre is !
"Nem vagyok senki, űzöm a vadat, Másoknak hajtok, mások hajtanak."
-
Idiofil
aktív tag
válasz Motion_Blur #43333 üzenetére
Nem Neked szól, hanem a hozzaszolasodrol jutott eszembe:
"legközelebb majd talán márciusban lesznek elérhetőek az új, kizárólag hibrid modellek. Vitara és S-Cross esetében is 500k felárral..."
Ismerősnek ezt mondták már tavasszal (csak akkor nyarat). Aposnak nyáron hogy ősztől csak hibrid és 6-7-800 felár. Nekem azt júliusban, hogy meg kb 1 hónapig lehrt venni ilyeneket, aztán csak hibrid (kB októbertől).
"Those who want respect, give respect"
-
-
cigam
félisten
válasz r.levente75 #42600 üzenetére
Ki az aki ezt a mutatványt kitalálja, és miért? Van valahol erről cikk/interjú?
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
kalozhun100
őstag
Hello, téli gumi vásárlás előtt állok. Régi Swiftre kéne, jelenleg Nokian van rajta csak már közel 10 éves és már a borda se jó. Nézegettem mi lenne rá a jó, de nem tudok dönteni. Esetleg tudnátok valamit ajánlani? Van pl. Barum Polaris 5 az milyen?
Samsung Galaxy S7 Edge
-
Pickit3
aktív tag
válasz kalozhun100 #43343 üzenetére
Barum Polaris 5 szerintem használható, olyan van az ignisen. Aszfalton kicsit többet várnék tőle, de terepen egész jó.
____________A baleno-nál nem világít a csomagtér világítás. Kipattintom és be sincs kötve, hátjó
-
csaba1203
addikt
Ma reggel kicsit hűvösebb volt és egyből bejelzett a guminyomás érzékelő szenzor szokás szerint a bal első gumimra.
Fel is fújtam 2.4-re gondoltam elég lesz.Hát nem volt és fel kellett nyomatnom 2.6-ra hogy ne jelezzen ez normális vagy ez a szenzor hibás lehet?
Nyáron is igaz 3 hónap elteltével de ugyanez a bal eleje dobta be 2.14-nél az alacsony nyomás figyelmeztetést. -
Kicsirics77
veterán
válasz csaba1203 #43345 üzenetére
Lehet,hogy defekted van és nem is tudsz róla mert lassan enged le,én a jobb hátsóval jártam így,hogy csak hidegben jelzett,melegben sosem,aztán egyszer észrevettem mikor úgy áltam meg,hogy egy fasza 4 lencsefejű saválló csavar volt a gumiban,szerencsére megúsztam minden gond nélkül de félévig így jártam vele.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
Kicsirics77
veterán
-
csaba1203
addikt
válasz Kicsirics77 #43349 üzenetére
De az is lehet reális,hogy 2-3 hónap alatt ereszt le ennyit a gumim nem?
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Path of Exile (ARPG)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W