- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
Egy ballonosabb gumi szerintem nem csak télre jó választás. Az új S-Cross autóm az előző autóm téli felnijeit örökölte, amely 16"-os volt. Erre meg ballonosabb gumi kellett a gyári méretezés miatt. A kocsit sokkal kényelmesebb volt vezetni, nem ütött, jobban elnyelte a bukkanókat, kátyúkat. Szóval szerintem ez egy jó dolog.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Tigerclaw
nagyúr
Talán az út minősége dönti el a dolgot, nem az évszak. A ballonosabb gumi jobb ha rosszabb, kátyús, gödrös az út. Levesz nem kevés terhet a futómű többi alkatrészéről, ami pénzben is mérhető, illetve kényelmesebb az utazás.
A nagyobb felni, alacsonyabb gumi meg főként szebb, divatosabb, illetve talán stabilabb ha sokat kanyarodsz nagyobb sebességgel. Ezekért a gumikért valószínüleg többet is kérnek a boltban, pont azért mert divatos.
Az acélfelni jóval olcsóbb, rugalmasabb, kevésbbé sérülékeny, a könnyűfém felni meg merevebb...és mondhatnám, hogy könnyebb is, de nem feltétlenűl. A könnyűfém felni anyaga nem olyan erős mint az acél, így bonyolultabb szerkezettel és több anyag pótolják ezt a gyenge pontját. Gyakran ezért nem könnyebb kint a hasonló méretű acél felni. A téli sózást is máshogy viseli a két anyag. Jellemzően nyáron acélt használnak.
Én is azon gondolkodok, hogy a második szett felni acél legyen, vagy alu, illetve ha alu, akkor 15 vagy 16 inches.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
_ak_
addikt
Szélsőségesebb esetben tiszta sor, de én pont azon gondolkodtam, hogy meg kellene csípni egy gyári "nyári" felnit és arra mehetne egy téli gumi, gumi magasságban elég kicsi az eltérés.
Meg pl akkor kaphatna Continental WinterContact TS850P-t, 16-osra csak TS830 van, ha jól tudom az már régi dizájn.Let's begin, de gozaimasu!
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Tigerclaw #42052 üzenetére
Javitás: “A téli sózást is máshogy viseli a két anyag. Jellemzően
nyárontélen acélt használnak.”Mivel a hidegben még ridegebb, sérülékenyebb a könnyüfém felni, illetve foltosodhat, elszineződhet a sózástól és más jégmentesítő anyagtól.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
tboldi
nagyúr
válasz Tigerclaw #42054 üzenetére
A nem polírozott, hanem festett alufelnik jellemzően bírni szokták, amíg nincsenek megpadkázva, de ha biztosra akarsz menni, akkor SR3.
szerk.: Nekem OZ Superturismo GT-im vannak, nem SR3 bevonatos, de a gyártó szerint winterproof így is. Bár még csak egy téli szezont futottak le, de valóban nem lett semmi bajuk.
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz bod101 #42042 üzenetére
Amíg megjön a kolléga addig válaszolok neked az én tapasztalatom alapján. Amit linkelt az csak a kijelző softaware-t frissíti. Semmi köze a GPS-hez, és főleg a térképekhez. Persze ez így sarkítás, de látom még nem vagy képben azért fogalmazok így.
Ha fel akarod rakni akkor egy USB stick kell. Rárakod, és nézel youtube videót ha nem érted.
Google maps, és Waze működéséhez Android Auto app kell a telefonodra. Sajnos Magyarország ki van zárva.
Trükkel szintén a youtube-ról magyarul, ott a tipp hogyan kell megtenni.
Újabban nekem a telefonon nem idul el az Android Auto, de simán kapcsolódik a teló, és megy a Waze.
Első próbálkozásra hagyd ki a kijelző frissítést. Lényegi változtatás nincs. Jelenleg most
[ezt] töltsd le, és kézzel telepítsd fel a telefonodra, majd sétálj le a kocsihoz, és ott próbálkozz egy USB kábellel. Ha a kékfog be van kapcsolva akkor már csak kihangosítva tudsz telefonálni. Rendőr nem tud szívatni hogy kézből telefonáltál.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz bod101 #42042 üzenetére
Igen, feltudod tenni. Kicsomagolod, kírod egy SD-kártyára (gondolom pendrive-ról is menne), behelyezed a kártyát és beindítod a motort (elvileg elég a gyújtást ráadni viszont jó 20-40 perc a frissítés így inkább járó motorral frissítem) és felismeri a frissítést és elindul. video
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Sziasztok!
Scross fedélzeti rendszerrel kapcsolatban volna kérdésem. Valaki járt már úgy , hogy megfagyott a rendszer? Rádió nem megy, BT kapcsolat megy, de zene nem indul, média valasztoban folyamatosan BT kapcsolat van kiválasztva, és váltani se tudok. Gyári visszaállítás próbálva, de semmit nem változott. Mit lehet ilyenkor tenni, esetleg egy szoftverfrissítés?
Elég új az autó, még ismerkedem/ismerkedünk vele, szóval elnézést ha valami egyszerűt vagy ismert dolgot kérdezek
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
yaneez
csendes tag
válasz SyMbioTe #42058 üzenetére
Ha új az autód akkor vélhetőleg a legújabb szoftver van rajta, én ilyen hibáról nem hallottam még, pedig már lassan 2 éve használom a vasat. Irány a szervíz ott majd gatyába rázzák az autód, hiszen garanciális. (gondolom a felhaználói kézikönyvet átnyálaztad)
[ Szerkesztve ]
-
D@ny7
aktív tag
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyan problémával hogy leállításkor sárga színnel service starting system (kulcs ikon)
felirat jelent meg pár másodpercig?2018, S-cross 1.4T GL+ (kulcs nélküli)
Megálláskor mindig várok pár percet mielőtt leállítom, start-stop mindig inaktiválva induláskor (nincs buherálva).
Amint megnyomtam a gombot már jött is elő a felirat. 2-3X eljátszotta még aztán azóta semmi. -
IreN!CuS
őstag
Urak,
BPn keresek megbízhatóbb márkakereskedést kötelező szerviz végett. Mivel sosem hoztam ide autót így nem ismerem egyik sem - tudnátok párat ajánlani?
Köszi
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
_ak_
addikt
válasz IreN!CuS #42061 üzenetére
FB csoportban sokan a székesfehérvári Bartába viszik, nekem is kell majd tengnem ott egy kört a komfortmodul/menetrögzítők miatt, itt BP.-n elhajtottak mindenhonnan, de hogy releváns is legyek a Varróval sokaknak meggyűlt a baja, illetve a Váci úti Fort is a kerülendők között van.
Duná autó van voltam az ezresen, így konkrét szerviz tapasztalat nincs, de legalább át is néztek az autót rendesen, nem csak nyomtak egy pecsétet. Érdemes lehet innen onnan ajánlatot kérni, sok helyen feláraznak ezt-azt (pollen szűrő 3-szoros áron pl.)Let's begin, de gozaimasu!
-
válasz yaneez #42059 üzenetére
Hát végül egy éjszaka pihenés után ma reggel mintha mi se történt volna, tökéletesen működött minden
Igen, új az autó, ez lett volna a végső megoldás, hogy visszavisszük, de úgy néz ki nem lesz rá szükség szerencsére.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
IreN!CuS
őstag
Inkább itt írok hátha valaki másnak is releváns lesz - tavalyi "szenvedésem" téligumi témában:
Gumi: Kléber Krisalp HP3 halálra dicsérték az itteni gumis topicban illetve az ADAC-nál is. Én sem bántam meg jól tapadt nem volt vele semmi gond.
Sumo Suzuki is megbízható volt - ha esetleg mellettük döntesz időben érdeklődj a felnik és a TPMS szelep iránt már okt - nov körül viszik és nehéz megrendelni.Ha jól emlékszem olyan 225 körül álltam meg de abba már benne volt az átrakás is.
blakey: köszi, ha rájuk gondoltál akkor oda többet nem viszem. Első szerviz ott történt és a legfontosabb dolog volt, hogy kicseréljék a rendszer tartót Duna Suzuki-ra - de azért a nettó 40 perces szervizért felszámoltál a 90 percet és a 4 liter olajat is amikor 3.3 kell bele
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
batai15
félisten
Voltam tegnap meg nézni a Swiftet ,vitarat és scrosst .
Hogy őszinte legyek a Vitara belsőleg nem nyerte el a tetszésemet , a swiftbe hátul jobban el fértem ha magara állítottam az első ülést . Az scross viszont nagyon bejött belül is ,kívül is.
Swift se rossz , bár csaladi autónak egy gyermekkel sem biztos hogy megfelelő lenne ,mert mégiscsak egy kis autó kategória ,lehet hogy mazochizmus lenne lemenni vele mondjuk horvátba egy 1.2 cvtvel akár.[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
Ahogy utánna néztem, ezen a képen nem is a Matto, hanem az Amaro felni van.
Amaro Nero: [link]
Matto Nero: [link]Illetve az oldalon olyan felnik is szerepelnek mondjuk 15 inches méretben, ami a gyártó szerint csak 16-ostól van. Gumiból azért a nonamek közül nem választanék. Nálam a Hankook W452 lenne a befutó. Dícsérik, jól szerepel tesztekben és de nem a nevét kell megfizetned.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
IreN!CuS
őstag
Én egyáltalán nem ismerem, sosem voltam otthon a felni témában - de nincs szebb mint a sima acélfelni . A Michelin gumival nem lősz mellé, az Alpin 5 jól szerepelt a 2018-as teszteken ebben a méretben Alpin 6rol gondolom majd okt. közepén lesz teszt.
blakey: jogos, összekevertem. Ennek függvényében akkor felhívom őket, köszi a tippet
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz tboldi #42073 üzenetére
Ezen kicsit meghökkentem. Azt tudom, hogy egy alufelni rugalmatlanabb mint egy acél, de hogy mondjuk a kátyúk maradandóan megváltoztathatják az alakját arra nem gondoltam. Azt hittem, hogy csak lepadkázni nem szabad. Nem is hallottam még a görgőzésről...legalábbis felnivel kapcsolatban.
Hirtelen így átolvastam két cikket is a témában és helyretett nálam is pár dolgot. Érdemes elolvasni mindkettőt:
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
blakey
titán
Mikroszálassal törlőm, sokat nem tapizom, mert szinte minden elérhető kormányról de olyan vészesen nem karcolódik. Fóliát most nem tettem rá, mert úgy elég ronda lenne.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
BigBlackDog
veterán
Fólián gondolkoztam, de többek beszámolója alapján elvetettük, állítólag nem rendesen érzékel (viszont azt nem tudom, hogy átlanosságban, vagy valamilyen fóliára érvényes ez). Mindenesetre ritkán van törölgetve és tapizva, de nem nagyon karcolódik (a zonogoralakk káva annál inkább).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz gyenesmartin #42079 üzenetére
Ne telefonálj és később ne akarj reklamálni. Csak vadonatúj cuccokat vásárolj, bármi ami "demo", az felejtős.
A legalja brigád. :-(((Gyári Suzuki felnit és dísztárcsát (made in India) tudsz rendelni pl. a Suzuminn.hu-ról, én is ott vettem Apám Ignisére. A TPMS-t mi szkippeltük télire, az jó áron van (volt) a Jófogáson.
[ Szerkesztve ]
-
-
noorbertt
őstag
Sziasztok
vitara vagy scross?
Vásárlás előtt vagyok és ha a kinézetét nem nézzük akkor melyiket lenne érdemes? Benne vagyok mindkét fb csoportba és scross-nal több gyári hibát olvasni.-vagy csak a vitara csoport nem sír annyit :D -
BigBlackDog
veterán
válasz noorbertt #42085 üzenetére
Milyen hibákról olvasol? S-Cross esetén az első ajtók beázásáról olvastam, más komolyabb hiba most nem jut eszembe. Vitaránál a hátsó híd volt már nem egy embernél cserés, ahogy olvastam a fórumban írtakat.
Kettő közül, ha GL+ a cél, akkor az S-Crosst választanám én.
-
nagyúr
-
noorbertt
őstag
válasz BigBlackDog #42086 üzenetére
Igen azt is néztem hogy gl+ többet ad az scross-nal.
Beázás volt többször téma valóban, most is van fent egy videó amiben kb fél liter vizet enged ki az ajtó.
Hirtelen nem találom a posztot ahol a hibákat sorolták így hülyeséget nem akarok írni. -
válasz noorbertt #42085 üzenetére
Egyértelműen scross. Adott szinte jobban felszerelt (pl ledes fényszóró, kulcs nélküli indítás, stb...) Nagyobb tengelytáv, emiatt a beltér is nagyobb, kicsit nagyobb csomagtér. És belül szvsz jobban néz ki, kicsit modernebbnek hat.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
blakey
titán
válasz noorbertt #42085 üzenetére
Gondolom nem fogok írni semmi újdonságot. Ülj bele mindkettőbe és próbáld ki. Most, 2019-ben jobban megéri S-Crosst választani, feltépve, hogy megfelel minden szempontból. 2 évvel ezelőtt, 500e-el olcsóbban, GL+-nál jobb felszereltséggel (+200e extra) megérte a Vitarát választani.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
noorbertt
őstag
Köszönöm, kb én is ezekre jutottam vitara és scross ügyben.
-
racerx
őstag
Én is néztem anno mindkettőt, de mikor beleültem, egyértelműen scross . Jóval többet ad GL+, ban, nagyobb, szebb a belseje, és külsőleg is (bár ez szubjektív). Beázás tányleg van, van aki észreveszi, van aki nem Bár én megoldottam, de állítólag a gyár ingerküszöbét is megütötte az ügy , lesz rá valami gyári megoldás is majd (hiszem ha látom ). Más hiba nincs. Ja mondjuk nekem az automata ablaktörlő , nem éppen legjobb, még szenzor csere után is, baromi sűrűn töröl a legkisebb esőnél is, a legérzéketlenebb fokozaton is. De érdekes, hogy sok embernek meg jó (vagy jó nekik úgy ahogy van ).
-
Tigerclaw
nagyúr
Nem ismerem egyiket sem, de a Vitara vagy S-cross döntést jellemzően a külső határozza meg.
A Vitara jobban tetszik a többségnek, különösen a két színű változatban. Kinézetre Range Rover-es, masszív tankszerű, szóval erősen SUV dizájn. Hátránya lehet hogy egyre több fut az utakon, szóval igazi népautó. A Vitarából mindenképp két színűt vennék.
Az S-cross esetén az első hűtőrács az amit nagyon nem bír a többség. Ha azt választod nézd meg több színben. Számomra sötétebb kékben egész elfogadható, míg vörösben nagyon nem tetszik. Nézz meg élőben minél több színvariációt, mert valamelyik kiemeli a hűtőrács bénaságát, míg egy másik inkább elnyomja. A S-cross inkább Volvo-ra hajaz kinézetben szerintem
Azt javaslom hogy ne dönts csak belső alapján, mert nagyjából egy minőség egy platform, motor, hajtás, szóval nem lesz nagy különbség hosszabb távon...a kinézete meg sokat számít akkor is ha jelenleg még nem az alapján akarsz dönteni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
blakey
titán
válasz racerx #42095 üzenetére
Jóval többet ad GL+, ban, - ha közel azonos áron vannak akkor megéri viszont amikor 5-600e-el olcsóbb (volt) az egyik akkor már nem biztos, hogy megéri az árkülönbözetet. Most, 2019-ben egyértelműen S-Cross-t választanék, még akkor is ha nem tetszik hiszen ha külön extrákat szeretnék venni hozzá akkor kevesebből megvan, mint Vitara esetén, 2 évvel ezelőtt nem így volt, 500-el olcsóbban jöttem ki GL+-on felüli extrákkal, könyöklő, óra, oldalvédő, csomagtartó védő, szönyegek, pótkerék, stb. A helykinálat nem sokkal nagyobb, tudom, mert próbáltam mindkettőt, ülések jól beállítva, hátul kb. 2 cm a különbség, csomagtartónál olyan 3 cm, az orra hosszabb az S-Cross-nak. A beázás S-Cross esetében valóban probléma, ezt nem tudom mikor javítják, 3 éve javítaniuk kellett volna. A kalaptartó zörög, ezt is érdemes valamilyen apró csúszásgátlóval, gumival rögzíteni. Két különböző autó, két különböző célközönség. Vitarát vettem 2 évvel ezelőtt, nem bántam meg és ha ma is ua. lenne a szitu akkor megint azt venném, de már nem az a szitu így jelenleg S-Cross lenne a befutó a tiltakozások ellenére is.
Az ingerküszöb meg valóban mindenkinél más, én általában kiegyensúlyozott helyzetben látom a dolgokat, így minden apró hiba zavar, a beázás nálam erősen cserére vagy javításra késztetne, nem bírnám elviselni, hogy állandóan beázik.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Cathfaern
nagyúr
válasz noorbertt #42085 üzenetére
Ha 2WD, akkor S-cross. Többet kapsz ugyanannyi pénzért. Kicsit kényelmesebb, elegánsabb belső, ami plusz ha úgyis nagyrészt városi / országúti autó.
Ha 4WD, akkor Vitara. Felteszem ha kell a 4WD, akkor nem csak országútra kell, a Vitara kicsit alapból is alkalmasabb arra, ráadásul a 4WD mellé kapsz egy csomó extrát Vitarában, míg S-crossban ugyanannyi pénzért semmit.[ Szerkesztve ]
-
hundai
aktív tag
Sziasztok! Van a topikban valaki, akonek 3as swiftje van lpg-vel? Kérdeznék tőle párat.
-Wake up Neo!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ülésezik a hardveregylet
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Telekom mobilszolgáltatások
- Lightyear - befektetési app
- Gumi és felni topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- 3D nyomtatás
- Mesterséges Intelligencia topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző