Hirdetés
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Riasztó topik
- Házimozi belépő szinten
Aktív témák
-
FőDudu
veterán
Hello!
Keresünk 1 fő supportos kollégát.
Elmondom miről is van szó. A Danubius szállodalánc informatikai rendszerének gazdái vagyunk (front office rendszer, tehát kifejezetten szállodai programok, no office, no windows). A szoftverek nagy részben Novell hálózaton futnak, az interfészek (mert azok is vannak, ugyanis minden automatikusan terhelődik a vendégek számláira (telefon, video, minibár,étterem,gyógyászat,internet)) tisztán DOS-ban.
Van még 1-2 windows alatt futó kisebb szállodai szoftver is, mely kisebb szállodák részére való. Van egy windowsos szállodai szoftver, mely SQL szerveres háttérrel rendelkezik.
Van 2 féle éttermi rendszerünk, az egyik egy sima Windowsos program, a másik egy speciális hardveren futó cél-program. Mindkettő érintő-képernyős, ennek is el kellene látni a supportját (programok,nyomtatók, hardver).
A honlapunkon információkat találhattok a cégről: www.hotelinformatika.hu
A munkáról:
Supportos tevékenység, mely arról szól, hogy ha a felhasználónak valami nyűgje van, akkor azt orvosolni kell. Az esetek 90%-ban ez a helpdesk szoftverből megoldható. A maradék már kicsit több kreativitást igényel. Az orvoslás lehet telefonon vagy a felhasználó rendszerébe távolról bejelentkezve számítógépen, vagy a helyszínre kiszállva. Éppen ezért a supportos kap mobil telefont és autót is ( a Danubius szállodák az országban szétszórva találhatók, éttermek szintén). Általában kevés a hardver jellegű munka, mivel a nagy szállodák hardver problémáit egy társ-cég oldja meg. A saját éttermi rendszereink hardverei tartoznak csak hozzánk, de az nem jelentős hibaforrás. A hardver rész az leginkább interface konfigurálás, ahol mondjuk egy telefonközpontot kell összekötni a mi rendszereinkkel. A központ adja a hívási rekordot, mi meg fedolgozzuk és felterheljük a megfelelő számlára. 24 órás ügyeletünk van, melyben 2 supportos váltja egymást. Ez úgy néz ki, hogy egyik héten az egyik az ügyeletes, a másik héten a másik. Így ha valamelyik szállodának gondja van (ami nem jellemző szerencsére), akkor munka után vagy éjjel is (vagy hétvégén) felhívhatják az embert. Ez azt jelenti, hogy az adott héten a mozi és a színház ugrott, mivel az ügyeletes az legyen elérhető és max 1-2 óra alatt tudjon segíteni. Nem otthonülést jelent, de nyilván amikor ügyeletes, akkor nem megy le a Balatonra fürödni. Fontos a cég jó hírének megőrzése, mert az ügyfeleinknek fontos a gyors és pontos segítség!
Elvárások: angol és német nyelvtudás (küldöldi partnerekkel való levelezés céljából),B kategóriás jogosítvány, kreativitás, probléma megoldó képesség, hasonló ügyfélkapcsolati ismeretek, soros kommunikációs tapasztalat, Novell Dos Windows98 Windows2000 Windows2000Server MS SQL server ismeretek (fel kell instalálni az oprendszert és beállítani hogy normálisan működjön),linux ismeret sem árt, kábelezési-forrasztási ismeretek, általános villamos ismeretek (áramkörök építése)(a célhardver karbantartásához), eprom égetés, printer konfigurálás (soros printerek)..... , csak olyan jelentkezést várunk aki a 24 órás ügyeletet tudja vállalni.
Fizetésről majd a főnökömmel tárgyaltok (szerintem jó a fizetés) :)
A speciális programok miatt van betanulási időszak, amikor még nem supportál az új ember, csak a háttérben tanulja a rendszereket (2-3 hónap).
Nézzétek át a honlapot és ha érdekel benneteket ilyen munka, akkor dobjatok egy önéletrajzot a pdudas@hotelinformatika.hu címre. Én átolvasom, és a megfelelő embereket behívjuk beszélgetni.
Előre is köszi!
Magán jellegű kérdéseket a pdudu@freemail.hu címre küldjetek!
[Szerkesztve]
Aktív témák
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Programozás topic
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Huawei P20 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Már 33 000 Ft-tól BONTATLAN. Részletfizetés .Gamer szék noblechairs HERO Valódi Bőr Fekete
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- AKCIÓ! Apple Watch S9 45mm Cellular acél GOLD okosóra garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest