-
PROHARDVER!
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apophis
őstag
CnC3 ilyen szempontból indifferens, max grafon az effektparádétól alig látni, közepesen ronda, de mindegy, mert az összetettsége nulla. Az egyetlen ok, amiért úgy-ahogy talpon maradt, a hype-ba beleölt irgalmatlan pénz, reklám, pénzelt magazinok a 90%-os értékeléseikkel, mindemögött pedig a játékpiac - és gagyi license-játékok - istene: az EA. Olyan játékot összehasonlítani a SC-al, ahol 13-14 éves arcok vezetik a laddet egyetlen BO-t alkalmazva... Más komoly játékokban is vannak hasonlók (TfT Philbot, vagy a SC betiltott lingrush-a), de ott az ilyen abuse jellegű hibákat azonnal javítják. Sok komoly játékos keményen ráállt a CnC-re, de nagyon gyorsan iszkoltak vissza az előző fő RTS-ükhöz, nem véletlenül.
All was naught but to serve the void...
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nagyot fejlődhet a Galaxy Ultra periszkópos kamerája
- Már a héten bejelentheti az Apple az új iPhone SE-t, állítja a Bloomberg
- Milyen videókártyát?
- Szólánc.
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest