Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gejala

    őstag

    válasz NvidiaRTX #19 üzenetére

    A 100 GB túlzás, de vannak játékok, amik problémásak, ha nincs legalább 10 GB beállítva. Hiába nem foglal ennyi helyet a shader cache, akkor is igénylik a beállítást.

    A textúraszűrésnél a "Minőség" beállítás célszerű, mai játékoknál ezt veszik figyelembe. A "Magas minőség" vagy nem csinál semmit (legfeljebb bugokat) vagy néha ugyan tényleg javít kicsit a minőségen, de cserébe lesz jó kis shimmering is.

    A Low Latency "Ki" módban 3 képkockát tartalékol, ami ugyan tényleg megelőzi a beszaggatásokat, de cserébe érezhetően növeli az input lagot is. "Be" módban 1 képkockát tartalékol, ami minimálisan növeli input lagot, ezt érdemes használni. Az ultra mód valós időben tolja ki a képkockákat, emiatt nincs input lag, de erős proci kell hozzá, különben jönnek a beszaggatások.

    A negatív részletességi szint az érdekes téma. Erősen vitatott, hogy csinál-e bármit is Fermi óta, de DLSS-hez érdemes "Engedélyezve" módba tenni a biztonság kedvéért.

  • PuMbA

    titán

    válasz NvidiaRTX #19 üzenetére

    Tudom. Az ellentmondásos videók a bizonyíték, hogy fogalmuk sincs, hogy miről beszélnek. Jobb kiindulási alap az NVIDIA saját leírása és ajánlása. Az árnyékoló gyorsítótárat is biztos hülyeség 100GB-ra állítani. Lehetetlen, hogy annyit fogaljon el, hiszen játékonként pár tíz MB-ról beszélünk....ha valaki már látott ilyen fájlokat :) Ezekhez a beállításokhoz a legjobb nem nyúlni és az alapértelmezett értékeket használni, az okozza a legkevesebb hibát / problémát és a legjobb képminőséget.

Új hozzászólás Aktív témák