- Megjött a Razer DeathAdder egerek legfrissebb nemzedéke
- Ismét minimalista miditorony érkezett a Fractal Design műhelyéből
- Alakul a SpaceX Starlink európai ellenfele
- Digital Fingerprinting: Így buktat le a böngésződ a neten - Tech Percek #18
- Prezentálta PCI Express 6.0-s SSD-vezérlőjét a Silicon Motion
Aktív témák
-
-
TKL
tag
Sziasztok!
Nem tudom másban felmerült-e a gondolat, de én az SJ5000x-emet használnám az akciókamera mivoltán túl is, fényképezésre (teljesen amatőr vagyok a fényképezés terén, de valamiért tetszik ez a kamera fotó szempontból is). Alapvetően ezt meg is tehetem, viszont mivel fix a fókusz (illetve a FOV miatt) 2 dolog kiesik: a makró, és a zoom.
A kérdéseim a következőek lennének:
1. Milyen adapterekkel tudnék makró, illetve zoom lencséket rárakni a kamerára (amennyiben ez lehetséges - bár valahol láttam már erre vonatkozó leírásokat - C,S,T adapterek, cctv lencse adapterek)?
2. Milyen makró illetve zoom lencse lenne ajánlatos?
3. Van-e értelme egyáltalán vesződni ezzel az egésszel?
Előre is köszönöm a segítséget!
Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Nintendo Switch 2
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Gaming notebook topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- További aktív témák...
- Manfrotto 055 magnézium fotó-videófej Q5 gyorskioldóval
- Insta360 X3 360 fokos akciókamera szett - 3 akku, töltő, szelfibot, szilikon tokok
- Canon EF 100-400 f4.5-5.6 L IS USM II objektív eladó
- Canon EOS 1300D gép szettek, objektívekkel, kiegészítőkkel (1400 - 7900 expos gépek, újszerűek! )
- Olympus M.Zuiko Digital ED 8mm F1:1.8 Fisheye PRO
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással